Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


dat ik een zwemmaatje heb gevonden! Over een uur liggen we in het water, heerlijk.

Van mijn partner. 
Sinds een week een PS5 (eindelijk) en daarjuist was ze al lachend de nieuwe functies van de controler aan het ontdekken. Voor ze mij leerde kennen was ze totaal geen gamer, maar sindsdien heeft ze ontdekt dat het iets is dat haar rust en ontspanning kan brengen (ADHD). 

dat het niet naar binnen heeft geregend bij het raam in mijn slaapkamer! Als de wind op dat raam staat sijpelt het naar binnen. Ik heb er melding van gemaakt maar kan nog wel een paar weken duren voordat ze het komen maken. Vlak naast dat raam staat een kast dus ik hoop dat dat geen schade gaat brengen 

Van mezelf 
Een vriend/kennis zoekt modellen voor een fotografiecursus oid. Ik dacht meteen ‘dat wil ik wel’. 
Ik denk bij hem niet aan maatje 36 en bikini’s, volgens mij wil hij gewoon even kijken wat gaaf is, voor zijn portfolio. Heb met hem samen theater gedaan, ik weet wat ik kan verwachten en dat worden geen simpele foto’s met alleen een hoofd. 

Een fantastisch tennismoment vandaag op Wimbledon in het mannen enkelspel tussen
de 2 vrienden Andrey Rublev en Alexander Bublik. Na ruim 3 uur sleept Rublev met een onmogelijke wonderbal even later de partij binnen😲. Wordt nu al 1 van de meest bijzondere tennismomenten ooit genoemd.
https://www.telegraaf.nl/sport/751033790/wonderbal-helpt-rublev-naar-kwartfinales-wimbledon
Nog mooier vond ik persoonlijk de knuffel en warme felicitaties van Bublik voor z'n goede vriend. Na net zelf een thriller te hebben verloren op het grootste toernooi van het jaar.Dan is sport echt hartverwarmend om te zien☺️.

Dat dochter goed vooruit gaat! Ze heeft afgelopen dinsdag haar sleutelbeen gebroken en gaat langzaam stapjes vooruit ze kan zelf opstaan van de bank/bed en weer gaan zitten/liggen, we hebben een stukje gewandeld, ze heeft net zelf de wc-bril omhoog gekregen en haar broekje en onderbroek naar beneden kunnen doen en weer op kunnen trekken, ze heeft nog maar 2 keer per dag een halve dosering ibuprofen nodig, ze kan haar nek weer verder draaien en zojuist heeft ze een beetje druk gezet op haar “slechte” arm en het deed geen pijn. Ben zo trots op haar hoe ze hiermee om gaat!  Elke dag kleine stapjes vooruit en hopen dat ze voor we op vakantie gaan weer een beetje normaal uit de weg kan

Ach BlairW, wat heftig voor dochter! Maar fijn om te horen dat het nu zo goed gaat.  

Ik werd vandaag blij van het pakketje dat ik op heb gehaald. Had wat dingetjes besteld via Vinted, en vind het altijd zo lief als de verkoper er een extraatje bij doet.

Dat ik vandaag door mijn acties echt een verschil  heb kunnen maken voor een bewoner. Dan weet ik weer waarom ik dit werk doe.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

10-07-2023 om 07:46

Van de stampertjesdiscussie/gesprek op het waaromtopic  . Ik vind het grappig en daar word ik blij van.
Ook blij met de heerlijke temperatuur na een plak-weekend.

Dat mijn banaan binnen is gebleven na heel wat dates met de wc pot gisterenavond en vannacht. Straks kijken of een beschuitje met smeerkaas lukt. 

Ik had een onmogelijke dag vandaag en nu neemt man een paar dingen van me over waardoor het allemaal wel gaat lukken. Fijn!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

10-07-2023 om 17:12

Ik mag naar een andere afdeling, joepie!! (Niet dat de afdeling waarop ik tot nu was sinds mijn proefplaatsing heel erg stom vond maar ik heb liever een grotere afdeling, en liever collega's waarmee ik wat meer aansluiting heb)

jippie!!!!

Veel plezier op de nieuwe afdeling Phoebe!

Fijne kleine "excursie" geleid vandaag, gelukkig ging het lopen goed ondanks dat ik gisteren met de fiets onderuit ben gegaan. Begin nu een beetje stijf te worden, maar daar heb ik nu de tijd voor. Lig heerlijk lui in mijn tuintje te luieren.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.