Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Paard van dochter  was ziek. Gelukkig  is ze er op tijd bij, beestje heeft bronchitis.  Paard is echt haar lifeline  ,dus blij te horen dat het goed gaat komen.

Net met mijn halve buikgriep losse dingen binnen gezet en de loeizware parasol in mijn eentje binnen gelegd. Want storm enzo. Ik zit nu op de bank trots te zijn op de powervrouw die ik ben!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

06-07-2023 om 10:49

Ik heb sinds dinsdag behoorlijke buikpijn.  Nee daar word ik niet blij van maar wel dat dat toevallig een dag voordat ik naar een familielid ga die getrouwd is een MDL arts  gebeurt die er wel naar wilde kijken en dat ook gedaan heeft  en ik dus niet naar de HA of huisartsenpost hoef. En daar werd ik behoorlijk blij van gister...

Ik kijk Notting Hill. Daar word ik altijd weer blij van.

dat ik al weer weekend heb! 

Netherfield schreef op 06-07-2023 om 20:58:

Ik kijk Notting Hill. Daar word ik altijd weer blij van.

Haha die blijft leuk ja!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

07-07-2023 om 11:38

Regendrup. schreef op 06-07-2023 om 21:40:

[..]

Haha die blijft leuk ja!

Jaaaaaa! Niet gezien want geen tijd maar blijft leuk idd...
Ben ik blij, ff veel aan mijn hoofd dus weet het even niet... Maar goed als rasoptimist verzin ik daar wel wat op; yes: blij omdat het niet meer regent of stormt 
Oww en ik heb gister ook een goede daad verricht en daar heb ik een goed gevoel over. (eigenlijk word ik van de andere kant ook wel verdrietig dat hij het meer mensen gevraagd had en dat niemand hem helpen wilde maar goed...Ik snap ergens wel dat veel mensen wantrouwig zijn maar goed)
Nu wil ik overigens niet doen alsof ik een supermens ben en anderen niet maar toen een jongeman mij dus om hulp vroeg heb ik geen moment getwijfeld...

PhoebeHolmesreturns schreef op 07-07-2023 om 11:38:

[..]

Jaaaaaa! Niet gezien want geen tijd maar blijft leuk idd...
Ben ik blij, ff veel aan mijn hoofd dus weet het even niet... Maar goed als rasoptimist verzin ik daar wel wat op; yes: blij omdat het niet meer regent of stormt
Oww en ik heb gister ook een goede daad verricht en daar heb ik een goed gevoel over. (eigenlijk word ik van de andere kant ook wel verdrietig dat hij het meer mensen gevraagd had en dat niemand hem helpen wilde maar goed...Ik snap ergens wel dat veel mensen wantrouwig zijn maar goed)
Nu wil ik overigens niet doen alsof ik een supermens ben en anderen niet maar toen een jongeman mij dus om hulp vroeg heb ik geen moment getwijfeld...

Ik ben heel benieuwd wat je gedaan hebt, maar misschien kun je dat niet vertellen ivm privacy?

Snap sowieso wel dat je een fijn gevoel hebt over het helpen 👍🏻, volgens mij ben jij sowieso wel iemand die heel attent is en klaar staat voor anderen als ik je berichtjes lees 🌷

Dat ik een zusje heb. 
Eigenlijk een schoonzusje maar na al die jaren voelt ze ook wel als zusje, ze is al zo lang ‘bij ons’. 
Zijn lekker over schoenen aan t kletsen. 
Andere schoonzus is meer een ‘grote zus’ wat natuurlijk ook heel fijn is. Die was niet meer zo piepjong toen ze in de familie kwam. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

07-07-2023 om 18:25

Loulou39 schreef op 07-07-2023 om 17:53:

[..]

Ik ben heel benieuwd wat je gedaan hebt, maar misschien kun je dat niet vertellen ivm privacy?

Snap sowieso wel dat je een fijn gevoel hebt over het helpen 👍🏻, volgens mij ben jij sowieso wel iemand die heel attent is en klaar staat voor anderen als ik je berichtjes lees 🌷

ja eigenlijk wel.. zeker deze doelgroep. Ik pb je wel even...

Van een mp-koopje in een klein dorpje. Vind het leuk in de zomer zulke fietstochtjes te maken. 

In de boetiek waar ik vaak kom had ik een heel mooi jasje gezien met korte mauwen. Niet gekocht gelukkig want ik vond het te duur. Nu ben ik daar vanmorgen geweest en het jasje was voor de helft van de prijs. Dus heb mijn mooie jasje toch nog! Echt blij mee.

Vrienden vroegen ons spontaan om een terrasje te pakken terwijl onze kinderen in de fontein speelden. Het was erg gezellig en ik werd er blij van 

Vriendin die hier even heeft gezeten. Samen mijn nieuwe fles likeur geopend, en hij is nu al half leeg. Zij zat alleen thuis en haar gezin had allemaal wat te doen. Dus nu gezellig hier gezeten.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-07-2023 om 08:57

Loulou39 schreef op 07-07-2023 om 17:53:

[..]

Ik ben heel benieuwd wat je gedaan hebt, maar misschien kun je dat niet vertellen ivm privacy?

Snap sowieso wel dat je een fijn gevoel hebt over het helpen 👍🏻, volgens mij ben jij sowieso wel iemand die heel attent is en klaar staat voor anderen als ik je berichtjes lees 🌷

Beetje late reactie maar wat een lief bericht schrijf je hier, dank je wel! 

Ik blij omdat ik een hele leuke dag had gister. Ik had met een hele goede vriendin afgesproken nog voor mijn verjaardag en savonds hoefde ik niet te koken (ook geen zin in met dat hete weer) want vriend had geklust in nieuwe appartement met een vriend, ze gingen pizza eten en ik mocht mee

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.