Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Broodjebrie schreef op 04-07-2023 om 13:35:

ik heb eindelijk mijn ramen gezeefd. Was hard nodig maar omdat het steeds zo zonnig was lukte het dus niet, nu is het bewolkt en heb ik vakantie dus het is eindelijk gelukt

Interessant... Hier word ik dan weer vrolijk van, gekke typo's 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

04-07-2023 om 16:59

afrodite05 schreef op 04-07-2023 om 16:19:

[..]

Interessant... Hier word ik dan weer vrolijk van, gekke typo's

Mag gisteren ook?  Toen liepen we voor het eerst sinds maanden weer eens op het strand. Met onze hond 🐶    , over wie we in april ernstige zorgen hebben gehad.
Hij rende  als vanouds als een huppelend lammetje over het strand en genoot weer met volle teugen.   (En hij wordt in augustus 13 jaar ....).

afrodite05 schreef op 04-07-2023 om 16:19:

[..]

Interessant... Hier word ik dan weer vrolijk van, gekke typo's

Ja dat is hartstikke in, tegenwoordig

alhoewel de aanleiding niet echt is om blij mee te zijn, wel blij met d'r snelheid en de manier waarop het opgepakt is:
Om 19.20 DDG gebeld.  3 minuten later door arts teruggebeld.  Via facetimen direct beoordeling en we konden direct naar de Martini apotheek rijden voor juiste medicatie.  Het lag al klaar toen we arriveerden. 
Goed geregeld!

Dorestad schreef op 04-07-2023 om 21:16:

alhoewel de aanleiding niet echt is om blij mee te zijn, wel blij met d'r snelheid en de manier waarop het opgepakt is:
Om 19.20 DDG gebeld. 3 minuten later door arts teruggebeld. Via facetimen direct beoordeling en we konden direct naar de Martini apotheek rijden voor juiste medicatie. Het lag al klaar toen we arriveerden.
Goed geregeld!

Wauw wat snel!

Beterlaat2021! schreef op 04-07-2023 om 17:28:

Mag gisteren ook? Toen liepen we voor het eerst sinds maanden weer eens op het strand. Met onze hond 🐶 , over wie we in april ernstige zorgen hebben gehad.
Hij rende als vanouds als een huppelend lammetje over het strand en genoot weer met volle teugen. (En hij wordt in augustus 13 jaar ....).

wat klinkt dit heerlijk!

Van de buurman die mijn stokrozen spontaan heeft vast gemaakt ivm de te verwachten wind en regen. 

Beterlaat2021! schreef op 04-07-2023 om 17:28:

Mag gisteren ook? Toen liepen we voor het eerst sinds maanden weer eens op het strand. Met onze hond 🐶 , over wie we in april ernstige zorgen hebben gehad.
Hij rende als vanouds als een huppelend lammetje over het strand en genoot weer met volle teugen. (En hij wordt in augustus 13 jaar ....).

Leuk om te lezen.
Onze hond is 12 en ernstige gezondheidsklachten, maar ze fleurt op als we met haar naar een vijver gaan waar ze vrij kan zwemmen en spelen. 
Zou haar graag eens op het strand zien, maar voor ons is dat een rit van 2 uur, dus denk niet dat we haar dat gaan aandoen (ze is nogal onrustig in de wagen). 

Oh wat een lieve honden verhalen 

Mijn dochter (gr 8) had vanavond haar musical en afscheid. Ze deed het zó leuk en goed.. Wauw, zo trots op haar! Ze was als enige een beetje gek verkleed voor haar rol(len) maar boeide haar totaal niet! Wel was ze echt heel emotioneel maar ook dat mag er zijn   

En net kreeg ik een appje van een andere moeder dat ze mijn dochter echt hilarisch en goed vond, dat we echt trots op haar mogen zijn 

En ik, ik zit hier met tranen van trots, blijheid en ook een beetje verdriet na te genieten van de avond 😊 Wat is moeder zijn toch iets moois/bijzonders..Dat overvalt me soms ineens, dat besef 😊

Dorestad schreef op 04-07-2023 om 21:16:

alhoewel de aanleiding niet echt is om blij mee te zijn, wel blij met d'r snelheid en de manier waarop het opgepakt is:
Om 19.20 DDG gebeld. 3 minuten later door arts teruggebeld. Via facetimen direct beoordeling en we konden direct naar de Martini apotheek rijden voor juiste medicatie. Het lag al klaar toen we arriveerden.
Goed geregeld!

Ja, gaat echt snel tegenwoordig!

Dat mijn dochter met ADD haar draai het laatste half jaar op school helemaal heeft gevonden. Zal echt wel meespelen dat ze vakken die ze volgend jaar in het examenjaar niet meer heeft niet meer hoefde te volgen. Al heeft ze bedacht ipv de verplichte 6, in 8 vakken examen te gaan doen… Ze gaat over met allemaal dikke zevens en een paar achten. Zo fijn na jaren van struggles. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-07-2023 om 10:04

Ben blij dat ik meteen met mijn jobcoach besproken heb wat mij dwars zit op mijn nieuwe werk.. (Nou ja proefplaatsing maar wel met het oog op een contract)
Lucht erg op!

Oudste zoon heeft zijn toelatingsexamen examen gehaald en gaat nu aan de pädagogische Hochschule verder studeren. En vanavond diploma uitreiking van jongste....die daarna Betriebswirtschaft gaat studeren... helemaal blij!

Iets geks, in de zomerklerenkast van mijn vriend een nagenoeg nieuwe lichtblauwe lange broek gevonden, die we een paar jaar over het hoofd hebben gezien.  Keurige broek!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.