Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Beterlaat2021! schreef op 02-07-2023 om 18:58:

@ Malibu : vertel je haar dat ook? Dat je zo blij met haar bent?

Ja. Vandaag toevallig niet, maar we hebben het er vaker over, en het is wederzijds. 

Het is bijzonder, we zijn heel verschillend van karakter, hebben ook een heel andere achtergrond, maar kunnen het zo goed met elkaar vinden. 

Broodjebrie schreef op 02-07-2023 om 13:40:

[..]

Jaaa zo heerlijk!!!

🥰 ik zag net toevallig een filmpje van puppy yoga    Yoga doen in een ruimte met allemaal puppy's! Oké, die yoga kan me gestolen worden maar ohhhh Zo'n lief gezicht al die slapende puppy's op mensen of helemaal hyper juist! Oké ik hou gewoon echt heel veel van honden/pups haha 😁

HAHA!wait..what schreef op 02-07-2023 om 19:39:

[..]

🥰 ik zag net toevallig een filmpje van puppy yoga Yoga doen in een ruimte met allemaal puppy's! Oké, die yoga kan me gestolen worden maar ohhhh Zo'n lief gezicht al die slapende puppy's op mensen of helemaal hyper juist! Oké ik hou gewoon echt heel veel van honden/pups haha 😁

Hahaha zelfde hier, die hele yoga zou me geen seconde boeien haha. 

Damoontje schreef op 02-07-2023 om 19:09:

Dank je Malibu. Ik ken iemand die nu zo worstelt maar je zou als omgeving bijna de hoop opgeven.
Wat fijn Lollypop!
Ik was blij met mijn ‘blijsje’ van de Hema. Een blij ijsje en het was heel lekker 😋

Graag gedaan.. Het is zo moeilijk voor de omgeving, je moet de hoop niet opgeven, maar soms moet je iemand wel loslaten.

Ik moet bekennen dat ik heb gegoogled op 'blijsje', ziet er inderdaad lekker uit. 

HAHA!wait..what schreef op 02-07-2023 om 19:39:

[..]

🥰 ik zag net toevallig een filmpje van puppy yoga Yoga doen in een ruimte met allemaal puppy's! Oké, die yoga kan me gestolen worden maar ohhhh Zo'n lief gezicht al die slapende puppy's op mensen of helemaal hyper juist! Oké ik hou gewoon echt heel veel van honden/pups haha 😁

Ooh zo leuk! Als ik me even rot voel ga ik puppies kijken op YouTube. Of filmpjes kijken va n cabaretiers. Ben ik zo weer vrolijk

Dank je Malibu.

Ik werd zo BLIJ van het blijsje dat ik om ijs met chocomel vroeg ipv stroopwafels. Kennelijk zit dat in mijn hoofd in dezelfde categorie

Damoontje schreef op 02-07-2023 om 20:20:

Dank je Malibu.

Ik werd zo BLIJ van het blijsje dat ik om ijs met chocomel vroeg ipv stroopwafels. Kennelijk zit dat in mijn hoofd in dezelfde categorie


Dat m’n “lievelingsdekbedhoes”, vanmorgen gewassen, bijna droog is en vanavond weer op mijn bed kan. Staat bij het open raam in de wind op het wasrek te drogen (even zuinig doen, dus heb geen droger).

Van de goede bekende (die ik niet eens zo heel goed ken) die mij kwam helpen met mijn schoonmaak. 
Ook al ben ik nu even heel moe… het was heel lief! 

Van de fietsenmaker die wat aan mijn fiets zat te plukken. Ik vroeg ‘als ik hem nu achterlaat, kan ik hem dan morgen ophalen?’
‘Wat moet er nog meer gebeuren dan?’ vroeg hij. Had ie m dus in een halve minuut gefixt en ik hoefde niets te betalen 

En de mevrouw van de plantenwinkel besloot dat ik maar een euro per plant hoefde te betalen omdat ze geen water hadden gehad. 
Het is zeker de Dag van de Klantvriendelijkheid 

een simpel iets, mijn dochter belde dat ze nu iets wist als cadeau voor haar diploma. Ik zei van te voren maak maar een lijstje.

Nu kwam ze op het idee van een platen speler met een lp, 
Heb ik een topic over geopend, en de meiden hebben de platen speler laten zien die ik ook op het oog heb. 

Meiden bedankt, 
Blij met een simpel iets
En mijn dochter heeft een mooi cadeau

Cindy79 schreef op 04-07-2023 om 13:20:

een simpel iets, mijn dochter belde dat ze nu iets wist als cadeau voor haar diploma. Ik zei van te voren maak maar een lijstje.

Nu kwam ze op het idee van een platen speler met een lp,
Heb ik een topic over geopend, en de meiden hebben de platen speler laten zien die ik ook op het oog heb.

Meiden bedankt,
Blij met een simpel iets
En mijn dochter heeft een mooi cadeau

 

ik heb eindelijk mijn ramen gezeefd. Was hard nodig maar omdat het steeds zo zonnig was lukte het dus niet, nu is het bewolkt en heb ik vakantie dus het is eindelijk gelukt 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

04-07-2023 om 13:46

Het autorijden in mijn nieuwe autootje begint beter te gaan, ik heb niet erg veel rij ervaring en ik heb daarom mijn oude rij instructeur gevraagd of ik nog een paar lessen bij hem mag volgen en vindt ie prima en daarom ben ik blij  . (En ik ben ook nog steeds blij met mijn 1e autootje!)

Lollypopje

Lollypopje

04-07-2023 om 14:35 Topicstarter

Dat mijn droom schoenen die ik gister in een Spaanse webshop heb besteld, waarschijnlijk deze week al komen 😳😍

Oh en om de traditie er weer in te gooien. Mijn bonbons natuurlijk 😁

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.