Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Lollypopje schreef op 02-07-2023 om 09:58:

Gister een hele lieve forumvriendin op visite gehad die me heel erg heeft verwend met lekkere en leuke dingetjes en ook nog eens mijn afwas heeft gedaan en mijn keuken heeft gepoetst terwijl ik lag te rusten 😍😊

Aah wat ontzettend lief!

Lollypopje

Lollypopje

02-07-2023 om 10:08 Topicstarter

Broodjebrie schreef op 02-07-2023 om 09:59:

[..]

Aah wat ontzettend lief!

Ze is zelfs langer aan het poetsen geweest dan dat we gezellig hebben gekletst 😂

En ja echt heel lief 💜 en ik leer gelukkig steeds beter om me niet bezwaard te voelen bij dit soort dingen. Al heb ik in mijn situatie weinig keus, maar ben toch wel trots op mijzelf dat ik dat heb geleerd. Vroeger was ik namelijk echt super slecht in hulp aannemen of vragen 😊

Lollypopje schreef op 02-07-2023 om 10:08:

[..]

Ze is zelfs langer aan het poetsen geweest dan dat we gezellig hebben gekletst 😂

En ja echt heel lief 💜 en ik leer gelukkig steeds beter om me niet bezwaard te voelen bij dit soort dingen. Al heb ik in mijn situatie weinig keus, maar ben toch wel trots op mijzelf dat ik dat heb geleerd. Vroeger was ik namelijk echt super slecht in hulp aannemen of vragen 😊

Ik ben trots op je! Echt zo goed dat je het gevraagd hebt.

Straks een ijsje eten bij mijn favoriete ijssalon: Winzo in Vlaardingen.
Favoriete smaak dit seizoen: limoncello!

Lollypopje

Lollypopje

02-07-2023 om 11:19 Topicstarter

Broodjebrie schreef op 02-07-2023 om 11:11:

[..]

Ik ben trots op je! Echt zo goed dat je het gevraagd hebt.

Dankjewel 🥰

MellowTurkey78

MellowTurkey78

02-07-2023 om 11:24

Broodjebrie schreef op 02-07-2023 om 08:57:

van puppy knuffelen gisteren met mijn vader meegeweest, die gaat binnenkort een puppy ophalen en gisteren mochten we alvast even gaan kijken. Wat een schatjes!!!

😍

Heerlijk weer, beetje zon maar niet te warm . En droog.

Broodjebrie schreef op 02-07-2023 om 08:57:

van puppy knuffelen gisteren met mijn vader meegeweest, die gaat binnenkort een puppy ophalen en gisteren mochten we alvast even gaan kijken. Wat een schatjes!!!

Ohhh  Dat zal ik elke dag wel even willen! Puppy's knuffelen 

HAHA!wait..what schreef op 02-07-2023 om 13:09:

[..]

Ohhh Dat zal ik elke dag wel even willen! Puppy's knuffelen

Jaaa zo heerlijk!!!

Voor het eerst sinds lange tijd  vrijdag weer eens iets via Bol besteld, met een ingewikkelde cadeaubon. Bij een 'partner' van Bol, die direct op de website meldde dat de levering nogal eens vertraagd wordt (door PostNL) en wel een paar dagen kon duren.

Wie schetst mijn verbazing toen ik gisteren  (zaterdag dus) bericht kreeg dat het pakketje afgehaald kon worden op de door mij aangegeven locatie!!  TOP.

Ik ben zo blij met mijn beste vriendin. Na een rotjeugd heeft ze decennia lang geworsteld met een drugsverslaving en psychische problemen, leefde ze op straat, heeft ook een tijd vastgezeten. Ze ging kliniek in, kliniek uit, meerdere behandelingen gehad, maar de verslaving bleef altijd sterker. Tot ze 5 jaar geleden tot geloof kwam. Wat in al die klinieken nooit is gelukt, gebeurde toen wel. Sindsdien is ze clean en is haar leven zo veranderd dat ze nu zelf anderen helpt. Ze is vrij, verlost van de behoefte aan drugs, verlost van de psychische problemen, werkelijk vrij. En ik ben zo blij dat ik haar twee jaar geleden heb leren kennen. Als ik haar zo zie, wetende wat ze allemaal heeft gedaan en meegemaakt en hoe ze nu is.. Daar dacht ik vanochtend aan toen ik haar weer in de kerk zag. Ik ben zo dankbaar voor onze vriendschap. Thank you God!! 

@ Malibu : vertel je haar dat ook? Dat je zo blij met haar bent?

Dank je Malibu. Ik ken iemand die nu zo worstelt maar je zou als omgeving bijna de hoop opgeven. 
Wat fijn Lollypop! 
Ik was blij met mijn ‘blijsje’ van de Hema. Een blij ijsje en het was heel lekker 😋 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.