Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


vorige week weer een gedeelte van mijn opleiding afgerond en nu even rust tot na de zomer, dan start mijn laatste cursus en daar heb ik wederom veel zin in. 

dat ik mijn familie weer zie

Mijn fietsbanden zijn nog helemaal hard ondanks dat ik gisteren door glas gereden ben!
Opgelucht!

Wat een mooi cijfer HAHA wait. Frans is niet zo facile. 

Blij dat ik zo diep en vast geslapen heb zonder onderbrekingen. Ik werd wakker en het was nog redelijk donker. Bleek het al 8 uur te zijn. Heb zo lang ernstige slaapproblemen gehad, dit is zo’n cadeau. 

Enerzijds blij omdat ik deze week gesolliciteerd heb in de sector waaruit ik kom (deze keer bij iemand die alles officieel doet, dus geen contract van 38u terwijl je in werkelijkheid 70u/week werkt) en ik dinsdag een proefdag heb. 
Anderzijds snapt mijn partner niet waarom ik zo nerveus ben, daar ik twintig jaar in de sector gewerkt heb; maar ik ken de sector en ben mentaal nog niet stabiel.
Hopen dat het deze keer lukt. 

Veel succes Moirmel!

Hier blij omdat ik de laatste dagen minder pijn en meer energie heb.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

01-07-2023 om 22:48

Erg blij omdat ik net, verjaaardagscadeautje van mijn broer, naar de film ben geweest met broer, nichtje en vriend. The Little Mermaid

Op de valreep nog 3 spellen besteld bij bol.com
Laatste dag van de aanbieding, dus maar gelijk gedaan zonder teveel twijfelen. 
Rummikub voor op reis, clever en set...
Ben heel benieuwd, Rummikub ken ik en vind ik leuk, de andere spelletjes was vriendin enthousiast over.
Normaal spelen we weinig spelletjes, maar de vakantie komt eraan en dan spelen we meer spelletjes, als we eenmaal spelen is het ook leuk en gezellig, dus heb altijd goede voornemens  😁

PhoebeHolmesreturns schreef op 01-07-2023 om 22:48:

Erg blij omdat ik net, verjaaardagscadeautje van mijn broer, naar de film ben geweest met broer, nichtje en vriend. The Little Mermaid

En, hoe vond jij hem?

MellowTurkey78

MellowTurkey78

01-07-2023 om 23:40

Saga schreef op 01-07-2023 om 23:07:

[..]

En, hoe vond jij hem?

Geweldig  . Toen ik klein was was de tekenfilm versie 1 van mijn lievelingsfilms en het is dus een jeugdsentiment..  Het liedje diep in de zee (Maar dan Engelse versie) blijft wel hangen..(maar das wel grappig)

Heb jij hem ook gezien? Wat vond jij ervan?

Evaluna schreef op 01-07-2023 om 22:59:

Op de valreep nog 3 spellen besteld bij bol.com
Laatste dag van de aanbieding, dus maar gelijk gedaan zonder teveel twijfelen.
Rummikub voor op reis, clever en set...
Ben heel benieuwd, Rummikub ken ik en vind ik leuk, de andere spelletjes was vriendin enthousiast over.
Normaal spelen we weinig spelletjes, maar de vakantie komt eraan en dan spelen we meer spelletjes, als we eenmaal spelen is het ook leuk en gezellig, dus heb altijd goede voornemens 😁

Pas vooral op met clever, zeer verslavend. Set is al een poosje geleden dat we dat gespeeld hebben, maar is ook leuk. 
Alvast een prettige vakantie. 

Het voetbalseizoen zit er eindelijk op! Wat ben ik gezegend dat ik deel uit mag maken van zo’n gezellige club! Een fijner tweede huis kan ik me echt niet wensen!

Oh, en btw.. ik hoef volgend seizoen echt niet meer toegezongen te worden met d microfoon 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

02-07-2023 om 08:26

mijn kat ligt al bijna twee uur te snurken op schoot. En hij is geen schootkat. Heel fijn!

van puppy knuffelen gisteren met mijn vader meegeweest, die gaat binnenkort een puppy ophalen en gisteren mochten we alvast even gaan kijken. Wat een schatjes!!! 

Lollypopje

Lollypopje

02-07-2023 om 09:58 Topicstarter

Gister een hele lieve forumvriendin op visite gehad die me heel erg heeft verwend met lekkere en leuke dingetjes en ook nog eens mijn afwas heeft gedaan en mijn keuken heeft gepoetst terwijl ik lag te rusten 😍😊

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.