Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


PhoebeHolmesreturns schreef op 29-06-2023 om 19:54:

Ik ben heeeeeel blij want heb iets gedaan wat ik graag wilde maar èèècht niet durfde: ik heb mijn 1e autootje gekocht!!! Een heel simpel 4e hands bakkie, gewoon om het een jaartje uit te proberen en daarna zie ik wat ik ermee doe.
Wel erg spannend maar das een kwestie van doen. Ik ben blij!

Ooh wat goed!!! Hopelijk heb je er superveel plezier van!!!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

29-06-2023 om 21:23

stokstaart schreef op 29-06-2023 om 21:06:

[..]

Ooh wat goed!!! Hopelijk heb je er superveel plezier van!!!

Thnx, hoop ik ook, ik vind het wel even erg spannend...

Mijn workout van vanavond, ik zit nu kapot maar voldaan op de bank 😎

MellowTurkey78

MellowTurkey78

29-06-2023 om 21:47

Earlgreythee schreef op 29-06-2023 om 21:28:

Mijn workout van vanavond, ik zit nu kapot maar voldaan op de bank 😎

💪

Hehe, alle rapporten nagekeken, een deadline gehaald, financiering voor mezelf voor 2 conferenties geregeld, productief dagje. Nog een week of 2 hard doorwerken en dan begin ik richting vakantie te gaan. Als het goed is, ga ik nu rustig landen een weekje voor mijn vakantie, alle losse eindjes even afmaken. Gelukkig niet zoals vorig jaar een deadline vlak voor de vakantie!

Gisteren iets voor het eerst gedaan èn complimenten gekregen!

Gisteren was ik nog even bij een buurtgenoot, tegen de schemering en zij hadden uilen in de tuin. Op  gegeven moment vlogen die door de tuin, zo'n prachtig gezicht! 

Netherfield schreef op 30-06-2023 om 07:57:

Gisteren iets voor het eerst gedaan èn complimenten gekregen!

Ik ook! Leuk is dat hè?

Friezinnetje schreef op 30-06-2023 om 10:36:

Gisteren was ik nog even bij een buurtgenoot, tegen de schemering en zij hadden uilen in de tuin. Op gegeven moment vlogen die door de tuin, zo'n prachtig gezicht!

Wat gaaf!!!! Vroeger wel eens een nest uilen zien opgroeien en uit vliegen. Heel vet!

Net gekochte jurk blijkt paar dagen later 50% afgeprijsd, retourbeleid met kaartjes eraan binnen 14 dagen geld terug. Teruggebracht en opnieuw besteld via hun website, blij mee  

MellowTurkey78

MellowTurkey78

30-06-2023 om 11:47

Yumi schreef op 30-06-2023 om 11:44:

Net gekochte jurk blijkt paar dagen later 50% afgeprijsd, retourbeleid met kaartjes eraan binnen 14 dagen geld terug. Teruggebracht en opnieuw besteld via hun website, blij mee

Slim!

Na 5 uur gepulkt tehebben met een mesje tussen de tegels  is mijn pad weer onkruidvrij. Of althans voor 97 procent. Zie her en der alweer kleine plukjes opkomen na de regen van gister. Maar voor nu blij ermee, netjes weer. Alleen nog voor het huis en dan ben ik er weer even vanaf

Van kind.
Hij had het cijfer van zijn laatste toets Frans terug gekregen, een 8, helemaal happy 
Want daarmee de onvoldoende weg gewerkt 

Mama-Inge schreef op 30-06-2023 om 13:03:

Van kind.
Hij had het cijfer van zijn laatste toets Frans terug gekregen, een 8, helemaal happy
Want daarmee de onvoldoende weg gewerkt

Wat goed van hem!

HAHA!wait..what schreef op 30-06-2023 om 22:48:

[..]

Wat goed van hem!

Hij heeft moeite met het leren leren. Kwam op de basisschool op zijn sloffen ermee weg zeg maar en dacht dat dat op het VO ook wel op die manier kon wat resulteerde in onvoldoendes 

De laatste weken zit ik er wat meer bovenop, door hem er regelmatig aan te herinneren dat hij moet gaan leren en hij merkt nu eindelijk dat meer en vaker leren helpt 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.