Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Gefeliciteerd Phoebe!!!!!!

PhoebeHolmesreturns schreef op 28-06-2023 om 12:40:

[..]

Geniet ervan!

Ik kreeg bericht van de Leidse Onderwijs Instelling; aangezien ik voor alles geslaagd ben is mijn diploma prof. voedingsleer onderweg!!! Ik ben daar toch best een beetje trots op...

Haal dat "beetje" eens even weg Phoebe, je mag er erg trots op zijn!

Gefeliciteerd Phoebe! 
Ik ben blij met mijn oorbellen van de Wereldwinkel. En dat ik een stukje door het bos fietste en dat het er lekker rook, na de regen.

gefeliciteerd phoebe!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-06-2023 om 22:35

Auwereel schreef op 28-06-2023 om 17:55:

[..]

Haal dat "beetje" eens even weg Phoebe, je mag er erg trots op zijn!

☺  je hebt gelijk! Dank allen! 😊

gefeliciteerd phoebe

MellowTurkey78

MellowTurkey78

29-06-2023 om 08:10

Mama-Inge schreef op 29-06-2023 om 06:55:

gefeliciteerd phoebe

thnx! 

Badkamer is klaar dus vandaag voor het eerst thuiswerken zonder bouwvakker in mijn huis. Heerlijk!

afrodite05 schreef op 28-06-2023 om 08:54:

[..]

Wat was de truuk en hoe oud is hij/zij? Als het hier ook helpt, word ik ook blij

Ze is 5 maanden oud en ze ligt nu op haar eigen kamer ipv in de cosleeper bij ons op de kamer. En dat terwijl we haar tot nu toe op onze kamer lieten slapen, omdat ze we geen zin hadden om midden in de nacht elke keer naar haar kamer te moeten lopen...

Ben blij dat HG doet wat het beloofd. Ik had zowel in de voor als in de achtertuin last van mieren. Ik was al aan de slag gegaan met kokend water maar dat hielp niet. Gisteren gespoten met Hg en nu gelukkig geen mier meer te zien.

Hele drukkd en chaotische  dag op het werk. Maar ik word echt zó blij van mijn baan. Had ik het maar jaren eerder aangedurfd me te laten omscholen. 

lientje69 schreef op 29-06-2023 om 16:25:

Hele drukkd en chaotische dag op het werk. Maar ik word echt zó blij van mijn baan. Had ik het maar jaren eerder aangedurfd me te laten omscholen.

Dat klinkt goed, fijn voor je Lientje!

Vanmiddag lekker op een terras gezeten met vriendinnen. Het regende heel even maar wij zaten samen onder een grote parasol met wijntjes en een grote bittergarnituur. Veel gelachen en het was zo gezellig. Nu eten opwarmen , lekker halve kip met stokbrood.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

29-06-2023 om 19:54

Ik ben heeeeeel blij want heb iets gedaan wat ik graag wilde maar èèècht niet durfde: ik heb mijn 1e autootje gekocht!!! Een heel simpel 4e hands bakkie, gewoon om het een jaartje uit te proberen en daarna zie ik wat ik ermee doe.
Wel erg spannend maar das een kwestie van doen. Ik ben blij!

Complimentje gekregen zonet! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.