Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Klinkt als een mooie ontmoeting, Dorestad.

alhambra schreef op 27-06-2023 om 21:02:

Klinkt als een mooie ontmoeting, Dorestad.

Ja. Echt een cadeau op deze dag. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

27-06-2023 om 21:29

het is eindelijk niet meer zo warm en ik heb even wat slaap ingehaald vanmiddag. Heerlijk, dat was nodig.

Wat mooi Dorestad. 
Ik zie onverwacht twee bekenden van mij op TV bij een inhoudelijk programma. Met  verstand van zaken, geen Temptation zooi. Ik stond als een klein kind naar die tv te wijzen. ‘Dat zijn Jan en Sandra!’ 

Ik heb zojuist onder mijn nieuwe douche gestaan. Echt heerlijk! 

Onze baby slaapt opeens de nachten door, daar word ik heel blij van

Taartjes schreef op 28-06-2023 om 07:03:

Onze baby slaapt opeens de nachten door, daar word ik heel blij van

Wat was de truuk en hoe oud is hij/zij? Als het hier ook helpt, word ik ook blij 

ik word heel blij van de kibbeling die ik net heb gehaald!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-06-2023 om 12:40

Broodjebrie schreef op 28-06-2023 om 12:14:

ik word heel blij van de kibbeling die ik net heb gehaald!

Geniet ervan!

Ik kreeg bericht van de Leidse Onderwijs Instelling; aangezien ik voor alles geslaagd ben is mijn diploma prof. voedingsleer onderweg!!! Ik ben daar toch best een beetje trots op...

PhoebeHolmesreturns schreef op 28-06-2023 om 12:40:

[..]

Geniet ervan!

Ik kreeg bericht van de Leidse Onderwijs Instelling; aangezien ik voor alles geslaagd ben is mijn diploma prof. voedingsleer onderweg!!! Ik ben daar toch best een beetje trots op...

Daar mag je zeker trots op zijn, wat goed van je, gefeliciteerd!

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

28-06-2023 om 13:08

PhoebeHolmesreturns schreef op 28-06-2023 om 12:40:

[..]

Geniet ervan!

Ik kreeg bericht van de Leidse Onderwijs Instelling; aangezien ik voor alles geslaagd ben is mijn diploma prof. voedingsleer onderweg!!! Ik ben daar toch best een beetje trots op...

Gefeliciteerd!!! 

PhoebeHolmesreturns schreef op 28-06-2023 om 12:40:

[..]

Geniet ervan!

Ik kreeg bericht van de Leidse Onderwijs Instelling; aangezien ik voor alles geslaagd ben is mijn diploma prof. voedingsleer onderweg!!! Ik ben daar toch best een beetje trots op...

Was echt smullen. Ze hebben er een vaste klant bij

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-06-2023 om 15:15

Broodjebrie schreef op 28-06-2023 om 13:20:

[..]

Was echt smullen. Ze hebben er een vaste klant bij

Goed zo, en fijn dat je alweer een nieuwe kibbelingkraam hebt bij je nieuwe stekkie 

Dank Yumi en WV! 

500 meter baantjes trekken.  Eega 1200 meter. Hij heeft ruim 15 jaar niet gezwommen en ik heb zeker 25 jaar geen baantjes getrokkken.  Voldaan dat we deze horde hebben genomen en dat we géén zwemvleugels om hoefden.

PhoebeHolmesreturns schreef op 28-06-2023 om 12:40:

[..]

Geniet ervan!

Ik kreeg bericht van de Leidse Onderwijs Instelling; aangezien ik voor alles geslaagd ben is mijn diploma prof. voedingsleer onderweg!!! Ik ben daar toch best een beetje trots op...

Gefeliciteerd! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.