Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ik ontbijt nu met een stuk appeltaart 

Regendrup. schreef op 27-06-2023 om 08:28:

Ik ontbijt nu met een stuk appeltaart

Geniet ervan 

gefeliciteerd PhoebeHolmes 

6505a731b65c38d00eb883debe15f7fd.jpg

verjaardag_taart11.gif?_sp=3af60732-2cc1-4171-9af2-7ad91ec56709

welgefeliciteerd Phoebe!

Tuinfluiter schreef op 27-06-2023 om 05:40:

Ik word blij van onze heerlijk vakantie. We reden vandaag door een ongelooflijk mooi landschap en ik heb ook nog beren gezien😊

Waar ben je?  Canada?

Blij omdat ik de nieuwe beamer heb kunnen installeren, de ps5 heb kunnen aankoppelen en de dataoverdracht vlot is gegaan. 
Haal al jaar en dag mijn desktop uit elkaar om onderdelen te vervangen, maar blijf toch steeds nerveus om wat er kan misgaan.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

27-06-2023 om 11:13

Thnx allen!

Dat  ik bij een heerlijke winkel heel goed geslaagd ben  met een paar degelijke wandelsandalen        van het merk Finn Comfort.  Flink afgeprijsd. Nu heb ik hopelijk binnenkort geen pijnlijke voeten meer 's avonds.  (Als het moet kunnen mijn steunzolen er ook in.)

Beterlaat2021! schreef op 27-06-2023 om 08:59:

[..]

Waar ben je? Canada?

Ja we reden gisteren van Banff naar Jasper indrukwekkende route.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

27-06-2023 om 16:36

Ik passeer vandaag dan wel de 40 (hoezo oud.. de oma van vriend is 100, das oud, ik kom  kijken...) maar door een heftige gebeurtenis op mn 13e had het ook anders af kunnen lopen en ik ben erg blij met weer een jaar erbij aangezien ik ook al 28 jaar onder de grond had kunnen liggen..  
(Ik ben overigens  gister nog eind 20 geschat  )

MellowTurkey78

MellowTurkey78

27-06-2023 om 16:39

Dubbel..

Ik ben blij dat de nieuwe  caoverhoging er bijna door is. En ook erg blij dat ik 3,5 jaar  terug  de stap naar een andere baan heb gezet. Moest ervoor terug de schoolbanken in, maar  ik haal er zo veel bevrediging uit. En wat ik nu aan uurloon heb, had ik in mijn vorige  baan nooit gekregen. En ik kan nog jaren stijgen in mijn tredes! Voelt zo fijn, eindelijk  een  volwaardig loon te hebben.

Van mijn patatje oorlog. Het was echt heel lekkere patat in een puntzak. Van die dikke patat. Saus in een bakje zodat het geen kliederboel werd. Superlekker

Ik zie regen!

Van een wandeling van 18 km door bos,  weilanden,  heide.  De eerste 15 km kwam ik niemand tegen.  Daarna bij een picknicktafel kwam ik in gesprek met iemand die ik nooit eerder had ontmoet.  Anderhalf uur later zaten we er nog. Toen snel de 3 km gelopen naar een plek waar een auto kon komen en me daar laten oppikken door eega.
18 km, beweegtijd 3 uur,  tijd onderweg 5 uur......

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.