Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ik werd blij van de weegschaal. In 5 weken tijd 5 kilo afgevallen. Hopelijk gaan de volgende 5 ook zo vlot. Maar eerst volgende week op vakantie. Dan zal er vast wel wat bij komen 😉

Wat hebben jullie leuke weegschalen 😃

Blij dat ik nummers heb uitgewisseld met een gezellige vrouw van mijn cursus. Niet met ‘we gaan nog eens bellen’ maar echt iets concreets. 

TanSwallow86

TanSwallow86

16-06-2023 om 17:12

_Audrey schreef op 15-06-2023 om 19:13:

Ik heb overal in mijn tuin onkruid laten staan en het is nu 1 groot bijen- en hommelparadijs. Daar word ik blij van. Het ziet er nog leuk uit ook, er bloeit vanalles.

Mijn tuin staat vol onkruid. Mag niet van Woningstichting. Buren hebben een brief in mijn brievenbus gedaan wegens overlast.

Ik kan dat niet meer, woningstichting weet dit.

Net is het mij gelukt om wat brandnetels te verwijderen bij woonkamer raam

HarleyQuin schreef op 16-06-2023 om 17:12:

[..]

Mijn tuin staat vol onkruid. Mag niet van Woningstichting. Buren hebben een brief in mijn brievenbus gedaan wegens overlast.

Ik kan dat niet meer, woningstichting weet dit.

Net is het mij gelukt om wat brandnetels te verwijderen bij woonkamer raam

Nou ja zeg, wat is dat dan! Fijn, zulke buren. 

 Heb je niemand die je ermee kan helpen? Ik zou dat zo doen hoor voor een vriendin. Of via zo'n buurthulp-organisatie oid. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

16-06-2023 om 18:48

Blij na een fantastische week op Vlieland. Wat ging het snel! (Nog niet thuis, net aangekomen op Harlingen)

PhoebeHolmesreturns schreef op 16-06-2023 om 18:48:

Blij na een fantastische week op Vlieland. Wat ging het snel! (Nog niet thuis, net aangekomen op Harlingen)

😃

HarleyQuin schreef op 16-06-2023 om 17:12:

[..]

Mijn tuin staat vol onkruid. Mag niet van Woningstichting. Buren hebben een brief in mijn brievenbus gedaan wegens overlast.

Ik kan dat niet meer, woningstichting weet dit.

Net is het mij gelukt om wat brandnetels te verwijderen bij woonkamer raam

Die buren hadden ook kunnen aanbieden om te helpen…

Ben blij dat ik aan mensen van een overheidsorganisatie uit het buitenland vandaag heb kunnen uitleggen hoe wij bepaalde zaken hebben ontworpen. Leuk om hun invalshoek te horen!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

17-06-2023 om 07:40

Ik heb alweer meer dan een jaar een relatie maar gister in een restaurant was er een hele cute ober die behoorlijk met mij flirte (en flirten is onschuldig) en ik moet eerlijk bekennen dat ik daar stiekem best wel blij van werd... Das best een boost voor je ego 

Ja idd die buren kunnen toch even helpen? 
(wat mij er van bewust maakt dat ik -zoals ik vaker gedaan heb- mijn oude buurman even zou kunnen helpen met zijn grofvuil. Nu ligt het te liggen bij de voordeur) 

Blij: appje gestuurd naar een jarig persoon die ik niet veel meer spreek. Werd erg gewaardeerd en daar word ik blij van. Het was 1 minuut werk. 

Ik heb een hommel gered die lag te spartelen in het water! Een beetje honing gegeven waarbij op aanviel en toen vloog hij weer weg!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

17-06-2023 om 11:27

Evaluna schreef op 17-06-2023 om 11:06:

Ik heb een hommel gered die lag te spartelen in het water! Een beetje honing gegeven waarbij op aanviel en toen vloog hij weer weg!

Ik red ook altijd levens van insecten en spinnen
Dat laatste ben ik nooit erg dol op geweest maar aangezien spinnetjes i.m.o onschuldige wezentjes zijn vond ik het stom van mijzelf om ze eng te vinden en ben ik mijzelf gaan trainen. (Het zijn ook nog zeer nuttige diertjes dus die ga ik echt niet uitmoorden...)

PhoebeHolmesreturns schreef op 17-06-2023 om 11:27:

[..]

Ik red ook altijd levens van insecten en spinnen
Dat laatste ben ik nooit erg dol op geweest maar aangezien spinnetjes i.m.o onschuldige wezentjes zijn vond ik het stom van mijzelf om ze eng te vinden en ben ik mijzelf gaan trainen. (Het zijn ook nog zeer nuttige diertjes dus die ga ik echt niet uitmoorden...)

Ha, stiefzoon heeft een bizarre angst voor insecten en spinnen, dus meestal als mijn naam door het huis geroepen wordt is het omdat hij een van de beestjes ziet. 
Ik zet ze dan altijd vriendelijk buiten, waarbij hij zich constant afvraagt waarom ik ze niet doodslaag. 
Het enige insect dat ik wel doodslaag is een mug die mijn slaap komt verstoren, maar die bloedzuigers hebben er dan ook om gevraagd. 

kleine spinnen laat ik zitten, maar als ik een groot exemplaar tref kunnen mijn buren van 3 huizen verder mijn gegil horen denk ik.

PhoebeHolmesreturns schreef op 17-06-2023 om 11:27:

[..]

Ik red ook altijd levens van insecten en spinnen
Dat laatste ben ik nooit erg dol op geweest maar aangezien spinnetjes i.m.o onschuldige wezentjes zijn vond ik het stom van mijzelf om ze eng te vinden en ben ik mijzelf gaan trainen. (Het zijn ook nog zeer nuttige diertjes dus die ga ik echt niet uitmoorden...)

Ik ook!  Net nog voorzichtig een trilspin uit mn vitrage verwijderd. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.