Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


MellowTurkey78

MellowTurkey78

17-06-2023 om 16:03

amarna schreef op 17-06-2023 om 15:24:

[..]

Ik ook! Net nog voorzichtig een trilspin uit mn vitrage verwijderd.

Serieus, er was een keer een bijtje in mijn woonkamer en ze was niet ok. Ik dacht als ze dood gaat dan kan ze dat beter in haar natuurlijke omgeving doen dus ik bracht haar (met een tissue, tis wel een bij..) naar het balkon waar ze doodging en ik kreeg tranen in mn ogen.. Om een f*cking bij ... (of wesp, kan ook) 

PhoebeHolmesreturns schreef op 14-06-2023 om 07:32:

Ik ben sinds gister na een niet hele goede reis (Flinke vertraging en trein uitgevallen waardoor ik een taxi moest nemen) op Vlieland, voor de 9e of 10e x of zo .
Heerlijk!

Jaloers! Veel plezier!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

17-06-2023 om 16:20

SuzyQFive schreef op 17-06-2023 om 16:08:

[..]

Jaloers! Veel plezier!

Ben alweer thuis sinds gisteravond 😒

Vanmiddag gefietst samen met oudste kind 
Euim 22 km gefietst en door het bos op de terugweg, daar laad ik helemaal van op.

PhoebeHolmesreturns schreef op 17-06-2023 om 16:03:

[..]

Serieus, er was een keer een bijtje in mijn woonkamer en ze was niet ok. Ik dacht als ze dood gaat dan kan ze dat beter in haar natuurlijke omgeving doen dus ik bracht haar (met een tissue, tis wel een bij..) naar het balkon waar ze doodging en ik kreeg tranen in mn ogen.. Om een f*cking bij ... (of wesp, kan ook)

Op een stukje land tegenover mijn flat stonden tot voor kort bijenkasten. Die beestjes verdwaalden soms en lagen bij ons op de galerij.  Als de pootjes nog bewogen pakte ik ze met een lepel en legde ze op een rustig plekje, met wat honing of suikerwater op een lepeltje naast ze.  Meestal knapten ze weer op.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

17-06-2023 om 18:17

amarna schreef op 17-06-2023 om 18:12:

[..]

Op een stukje land tegenover mijn flat stonden tot voor kort bijenkasten. Die beestjes verdwaalden soms en lagen bij ons op de galerij. Als de pootjes nog bewogen pakte ik ze met een lepel en legde ze op een rustig plekje, met wat honing of suikerwater op een lepeltje naast ze. Meestal knapten ze weer op.

Dat ga ik onthouden! 

PhoebeHolmesreturns schreef op 17-06-2023 om 16:20:

[..]

Ben alweer thuis sinds gisteravond 😒

Ja, zag al dat ik achter liep 😅. 

Ik moeten lachen om de Friese les die ik achter de schermen geef aan een mede-forumster  

MellowTurkey78

MellowTurkey78

17-06-2023 om 21:12

SuzyQFive schreef op 17-06-2023 om 18:39:

[..]

Ja, zag al dat ik achter liep 😅.

Is niet erg, better let as net 
Friezinnetje: 

Dat mijn dochters op het podium stonden bij de wedstrijd vandaag!

Gisteren met mijn dochters naar Stadspark live geweest. Het was heel erg leuk! 

Ik ben weer blij 
Soms lijkt veel tegen te zitten, maar vandaag staan de sterren weer goed. Blij met doortastende gezinsvoogd, die het vooral rustig aan wil doen met contactherstel. Fijn voor de kinderen, ook fijn dat hij zich niet onder druk laat zetten door ex. Toestemming voor vakantie is goed genoeg, ook blij mee.
En een nieuwe klant van mijn werk gekregen, waarbij ze goed lijken te zien wat mij ligt 🙂

MellowTurkey78

MellowTurkey78

21-06-2023 om 07:45

Heel erg blij met de regen gisteravond en vannacht (het heeft hier lekker geplenst) en verkoeling na een zeer benauwde dag gister! (En de plantjes zijn ook weer blij vermoed ik..)

Ik ben ook heel blij met de regen en de verkoeling

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

21-06-2023 om 08:32

Treurniet schreef op 21-06-2023 om 08:15:

Ik ben ook heel blij met de regen en de verkoeling

Ik ook! Mijn huis is afgekoeld tot 23 graden, zo fijn.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.