Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ik zie regen voorspeld op de buienradar. Volgende week dinsdag is het zo ver!

alhambra schreef op 13-06-2023 om 19:46:

Ik zie regen voorspeld op de buienradar. Volgende week dinsdag is het zo ver!

  eindelijk! 

ik werd blij van mijn aronskelken die in bloei staan. Dat zijn wel 1 van mijn favoriete bloemen 

dat ik vandaag eindelijk terecht kon bij de kapper, na 10 weken ipv de gebruikelijke 6  ik liep er zo onverzorgd bij, voelde gewoon onprettig. Dus nu het weer mooi geverfd en geknipt is ben ik heel blij

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

13-06-2023 om 20:23

mijn nieuwe baan is zo leu-euk!!

Fijn Wandelvrouwtje!

Ik werd blij van de opruim- en herinricht-actie van mezelf, een collega en mijn baas van een ruimte op werk vanavond. Supernetjes en zoveel praktischer geworden, echt tevreden nu

MellowTurkey78

MellowTurkey78

14-06-2023 om 07:32

Ik ben sinds gister na een niet hele goede reis (Flinke vertraging en trein uitgevallen waardoor ik een taxi moest nemen) op Vlieland, voor de 9e of 10e x of zo  .
Heerlijk! 

Dat het een paar graden is afgekoeld en ik de deur en ramen nog even open kan houden.

Yumi schreef op 14-06-2023 om 09:09:

Dat het een paar graden is afgekoeld en ik de deur en ramen nog even open kan houden.

Zeg dat wel. Het is hier nog steeds heerlijk buiten, lekker frisse wind erbij en alles staat nog open. Dit is stukken beter dan de afgelopen dagen. 

Ik heb de boel nu tegen elkaar open.
Door het windje is het heerlijk in huis.

dat mijn dochter geslaagd is

Cindy79 schreef op 14-06-2023 om 18:24:

dat mijn dochter geslaagd is

Gefeliciteerd 🥳

Cindy79 schreef op 14-06-2023 om 18:24:

dat mijn dochter geslaagd is

Gefeliciteerd!

Ik ben blij dat het wat minder warm is.

Cindy79 schreef op 14-06-2023 om 18:24:

dat mijn dochter geslaagd is

Gefeliciteerd 

Vanavond een eind gelopen in het bos met de honden
Heerlijk ontspannen en de honden genieten er zo van, vooral omdat ze van de week met de warmte hele kleine stukjes gelopen hebben 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.