Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Tuinfluiter schreef op 10-06-2023 om 18:55:

[..]

Uitstekend, heerlijk rustig en de natuur is hier prachtig.

Fijn!

Het is eindelijk lekker weer!!! Zo sandalen aan en lekker genieten. Enig nadeeltje is dat het meer nu al vol zit met algen. 

Bakblik schreef op 10-06-2023 om 15:43:

Na 11 dagen is mijn horloge eindelijk gerepareerd. Ben maar 3 keer te laat geweest in die dagen maar ga het nu wel meteen ophalen.

En binnen 24 uur doet het ding het al niet meer.  Dag ruim €60. Ga morgen nog wel even reclameren, als het niet te reparen was dan mag je dat gewoon zeggen,  dan betaal ik de onderzoekskosten en neem ik er afscheid van. Nu voel ik mij blij gemaakt met een bijna dode mus.

Volhouden hoor!  Ik heb vorig jaar een horloge laten repareren. Uiteindelijk moest er een nieuw uurwerk in, dat ook zoiets kostte.
Daarop kreeg ik een jaar garantie.
Binnen dat  jaar stopte het horloge weer. 
Kreeg ik weer een nieuw uurwerk, gratis en  sindsdien geen  klachten meer.

De dag fijn/goed begonnen.. Op de fiets naar het (buiten)zwembad, daar in de zon een half uur baantjes gezwommen, en daarna fris gedoucht weer op de fiets naar huis Alle was is ook alweer gewassen en hangt buiten aan de lijn, daar word ik ook vrolijk van

Zo fijn om om een abonnement te hebben van het zwembad, dan ga je een stuk vaker! 

HAHA!wait..what schreef op 12-06-2023 om 11:04:

De dag fijn/goed begonnen.. Op de fiets naar het (buiten)zwembad, daar in de zon een half uur baantjes gezwommen, en daarna fris gedoucht weer op de fiets naar huis Alle was is ook alweer gewassen en hangt buiten aan de lijn, daar word ik ook vrolijk van

Zo fijn om om een abonnement te hebben van het zwembad, dan ga je een stuk vaker!

Als i, hier ben gesetteld ga ik ook een abonnement nemen op het zwembad hier. Kan ik lekker baantjes gaan zwemmen, goed voor lichaam en geest.

Ik ben vorige week weer eens geopereerd aan mijn oor en heb vorige week akelig veel pijn gehad die ik op niet heel gezonde wijze de kop in heb gedrukt omdat ik steeds moest afwachten en de pijn niet te harden was. Vanochtend mocht ik dan eindelijk voor controle en alles wat ik al dagen beschreef aan de telefoon zag de KNO gelukkig. Ik voel me snel een aansteller en teveel en dat gevoel heb ik bij deze KNO nooit gehad. Ik grapte vanochtend dat ik haar echt teveel zag op moment
De twijfel was een scan maken voor een diepe en ernstige infectie maar die infectie had me zieker moeten maken dan ik nu ben. Voor nu eerst AB pillen en AB in mijn oor. Over 2 weken terug omdat de KNO volgende week weg is. 

Een moedereend met kuikentjes die keurig het zebrapad gebruikte met oversteken. En met de kleintjes op een holletje naar de overkant rende. Daar werd ik wel een beetje blij van. 

Ik werd vandaag blij omdat de eerste tegels aan de muur zitten in de badkamer!

ik zit in de vakantiewoning te genieten in het zonnetje terwijl m'n kind de dag nog even doorneemt in zijn eentje (autoooo, opa, oma, autooo, rijden, zitten, eten pasta, geen koekieeee)

Broodjebrie schreef op 12-06-2023 om 14:39:

[..]

Als i, hier ben gesetteld ga ik ook een abonnement nemen op het zwembad hier. Kan ik lekker baantjes gaan zwemmen, goed voor lichaam en geest.

Zo is het! We hebben een gezinsabonnement dus gaan met de kinderen wel regelmatig. Dit was nu de 2e keer dat ik alleen ging om baantjes te zwemmen, bevalt heel goed 😊 

Hoe is het in je nieuwe huis/omgeving? Lukt het settelen een beetje? En ken(de) je al wat mensen of is alles nieuw?

MellowTurkey78

MellowTurkey78

12-06-2023 om 23:33

Auditor schreef op 12-06-2023 om 18:40:

Een moedereend met kuikentjes die keurig het zebrapad gebruikte met oversteken. En met de kleintjes op een holletje naar de overkant rende. Daar werd ik wel een beetje blij van.

Ik zag ook een kuikentje vanmorgen! Een meerkoetbaby.

Ook blij omdat het morgen eindelijk weer tijd voor is mijn jaarlijkse Vliebiza-trip!   

HAHA!wait..what schreef op 12-06-2023 om 22:04:

[..]

Zo is het! We hebben een gezinsabonnement dus gaan met de kinderen wel regelmatig. Dit was nu de 2e keer dat ik alleen ging om baantjes te zwemmen, bevalt heel goed 😊

Hoe is het in je nieuwe huis/omgeving? Lukt het settelen een beetje? En ken(de) je al wat mensen of is alles nieuw?

Ah heerlijk!

Lief dat je het vraagt, het settelen lukt wel alles is nog nieuw maar ik heb hier wel wat familie in de buurt, dus dat is wel fijn.

PhoebeHolmesreturns schreef op 12-06-2023 om 23:33:

[..]

Ik zag ook een kuikentje vanmorgen! Een meerkoetbaby.

Ook blij omdat het morgen eindelijk weer tijd voor is mijn jaarlijkse Vliebiza-trip!

Heel veel plezier heerlijk om nu naar de wadden te gaan.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

13-06-2023 om 07:59

Tuinfluiter schreef op 13-06-2023 om 07:58:

[..]

Heel veel plezier heerlijk om nu naar de wadden te gaan.

Zeker! Ik heb er ook heel erg veel zin in!! 
Zoveel dat ik heel erg blij ben 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.