Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Friezinnetje schreef op 09-06-2023 om 15:44:

heerlijk weer en ik kan rustig in de tuin zitten zonder herrie vd buren. Wat een genot.

Oh dat is je zooooo gegund! Heerlijk om te lezen dit.

Hier nu ook eindelijk aan het genieten van de tuin. Achterburen op vakantie, de basketballen is geblesseerd denk ik of uitgekeken op z'n bal (please laat het zo blijven!) En wonder boven wonder heeft niemand muziek aan. Heerlijk!!! 

De vierdaagse uitgelopen met mijn meiden, wat een feest die intocht 🥳
Ze hebben echt door moeten zetten, maar de zakken snoep maakten alles goed 😁
Trots op ze!

Een weekend weg geboekt plus een avond theater als een kado voor m'n moeder. Het duurt nog even, maar ze is er al erg blij mee Ze doet de laatste tijd veel voor ons dus dan is het leuk om iets terug te kunnen doen.

PhoebeHolmesreturns schreef op 09-06-2023 om 19:20:

[..]

Wat fijn om te horen..! ♥️ Is best even wennen na een verhuizing.. Heeft bij mij maanden geduurd voor ik echt geland was..

Ja klopt, het is nog best onwennig en allemaal erg nieuw natuurlijk. 

ik had gisteren een feestje en ik had voor het eerst een jurkje aan. Veel complimenten gekregen. 

Friezinnetje schreef op 10-06-2023 om 09:47:

ik had gisteren een feestje en ik had voor het eerst een jurkje aan. Veel complimenten gekregen.

Wat leuk, dat ga je vast vaker doen

We gaan vanavond uit eten en daarna naar een paviljoen waar een paar bandjes komen. Zin in! En vanmiddag ga ik denk ik verder lezen in mijn John Grisham boek. Uit een minibieb en hij ziet er niet uit, maar het verhaal is fantastisch.  

Yumi schreef op 10-06-2023 om 12:04:

[..]

Wat leuk, dat ga je vast vaker doen

Zeker. 

Van het mooie weer. Lekker met een boekje in de tuin, regelmatig mijn zwembad in en een wijntje erbij. Echt genieten! Ook heerlijk dat als je net van vakantie terug komt het hier ook mooi weer is. Vanavond de BBQ aan.

Na 11 dagen is mijn horloge eindelijk gerepareerd. Ben maar 3 keer te laat geweest in die dagen maar ga het nu wel meteen ophalen. 

Blij dat het graf van mijn broertje  in ere hersteld  is. Mijn moeder had het opgezegd. Wij als broer en vooral zussen bleken  dat lastiger te vinden dan gedacht. Gelukkig  was het nog niet geruimd. Dus steen teruggeplaatst, mooie plantjes en voor de komende  20 jaar betaald. Voelt goed

lientje69 schreef op 10-06-2023 om 17:31:

Blij dat het graf van mijn broertje in ere hersteld is. Mijn moeder had het opgezegd. Wij als broer en vooral zussen bleken dat lastiger te vinden dan gedacht. Gelukkig was het nog niet geruimd. Dus steen teruggeplaatst, mooie plantjes en voor de komende 20 jaar betaald. Voelt goed

Wat fijn dat het mogelijk was en mooi om het samen te herstellen. 

Vandaag weer heerlijk gewandeld vlak bij mijn nieuwe woonplaats en het was lekker rustig.
Nu geniet ik van alle musjes in mijn tuin.

Tuinfluiter schreef op 10-06-2023 om 17:40:

Vandaag weer heerlijk gewandeld vlak bij mijn nieuwe woonplaats en het was lekker rustig.
Nu geniet ik van alle musjes in mijn tuin.

Oh ja jij bent ook net verhuisd, bevalt het goed?

Broodjebrie schreef op 10-06-2023 om 17:52:

[..]

Oh ja jij bent ook net verhuisd, bevalt het goed?

Uitstekend, heerlijk rustig en de natuur is hier prachtig.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.