Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


MellowTurkey78

MellowTurkey78

08-06-2023 om 23:08

Helemaal kapot maar erg blij dat verhuizing van vriend naar zn nieuwe paleisje achter de rug is. Ik had er weinig zin in, we zouden het eerst eind juni doen maar ben zo blij dat het al achter de rug is.. Het blijft een kl*teklus...

heerlijk weer   en ik kan rustig in de tuin zitten zonder herrie vd buren.  Wat een genot. 

super snel gegaan maar ik heb getekend vandaag!!!! Helemaal officieel nu!!! Binnenkort maar eens opzeggen. Voelt lullig nu ik 3 mnd echt herstelt ben na long covid en nu aan kwakkelen ben met mijn oor, dus dat wordt opzeggen met lood in de schoenen. 
Maar ben wel heeeel blij

Lollypopje

Lollypopje

09-06-2023 om 15:52 Topicstarter

stokstaart schreef op 09-06-2023 om 15:45:

super snel gegaan maar ik heb getekend vandaag!!!! Helemaal officieel nu!!! Binnenkort maar eens opzeggen. Voelt lullig nu ik 3 mnd echt herstelt ben na long covid en nu aan kwakkelen ben met mijn oor, dus dat wordt opzeggen met lood in de schoenen.
Maar ben wel heeeel blij

Niet schuldig voelen. Dan hadden ze je maar beter moeten behandelen toen je ziek was.


fijn Stokstaartje 

Gefeliciteerd stokstaartje en je vooral niet lullig voelen het is normaal om van baan te veranderen als de arbeidsvoorwaarden en reistijd voor jou veel beter zijn.

Ik werd blij van een mooie wandeling vlak bij mijn nieuwe woonplaats en van het lekkere weer, waar ik nu van geniet in mijn tuin met een glaasje wijn.

ik heb vakantieeeee!!!!

mich_me schreef op 09-06-2023 om 17:32:

ik heb vakantieeeee!!!!

Oeh lekker!

blij dat ik vandaag 3 wassen heb gedaan die ondertussen ook alweer volledig in de kast liggen

van mijn nieuwe woonomgeving ♥️

Saga schreef op 09-06-2023 om 18:54:

blij dat ik vandaag 3 wassen heb gedaan die ondertussen ook alweer volledig in de kast liggen

Hier ook.

Mijn wandeling vandaag. Ik zou het echt heel fijn vinden als het niet warmer wordt dan tijdens die wandeling, want dat was echt perfect voor mij!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-06-2023 om 19:20

Broodjebrie schreef op 09-06-2023 om 19:01:

van mijn nieuwe woonomgeving ♥️

Wat fijn om te horen..! ♥️ Is best even wennen na een verhuizing.. Heeft bij mij maanden geduurd voor ik echt geland was..

Dat het hier na terugkomst van mijn vakantie in Mallorca hier ook mooi weer is. Het is hier zelfs warmer dan in Mallorca. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.