Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Aan mensen die zich aan natte sneeuw ergeren.
Het blijft niet liggen, dus waar maak je je druk om?

Decibel88 schreef op 07-02-2024 om 20:49:

Aan mensen die zich aan natte sneeuw ergeren.
Het blijft niet liggen, dus waar maak je je druk om?

'Kerst' hoopt natuurlijk gewoon op echte sneeuw, van die witte waar je over kunt sleeën en sneeuwpoppen mee kunt maken. Dat is algemeen bekent. 

Moederkareltje schreef op 07-02-2024 om 20:58:

[..]

'Kerst' hoopt natuurlijk gewoon op echte sneeuw, van die witte waar je over kunt sleeën en sneeuwpoppen mee kunt maken. Dat is algemeen bekent.

Nee hoor, dan heb ik liever natte sneeuw!

Decibel88 schreef op 07-02-2024 om 20:49:

Aan mensen die zich aan natte sneeuw ergeren.
Het blijft niet liggen, dus waar maak je je druk om?

Dat het irritant is om doorheen te moeten fietsen en lopen. Zal toch van en naar mijn werk moeten.

Soms wil ik voor de klanten op mijn werk er ook wel even een pakje met extra IQ bij doen. Vandaag had ik alleen maar mensen die het totaal niet begrijpen. Erg vermoeiend. 

SuzyQFive schreef op 06-02-2024 om 15:53:

[..]

Ah, kwam hier net om over hetzelfde te zeuren maar dan anders. Iemand die een set lego wil kopen. De prijs is €260,- Iemand blijft erover zeuren. Zelf gekocht voor €300 1x in elkaar gezet en weer uit elkaar gehaald.
Kriig van die opmerkingen: bij intertoys is ie €280

Joh! Koop hem dan lekker daar, succes!

ik zou het nog zeggen ook DOEI niemand heeft daar tijd voor.

ain-t-nobody-got-time-for-that-408-x-230-gif-8tynqn173rgm8j4e.gif



Koettie schreef op 07-02-2024 om 07:51:

Geen zin om te werken. Zo irritant, ene week heb ik het mega naar mn zin maar deze week voel ik het gewoon niet.

ben jij mij?.. ik heb hetzelfde kan niet wachten tot het weekend is



Dat mijn lief sinds dinsdag koorts heeft en hoofdpijn. We gaan morgen een weekendje weg. Niet perse een ergernis maar meer een baal moment dus. Hopelijk gaat het vandaag iets beter maar gisteren ging ze nog over de 39

Vriend gaat twee weken op vakantie, gisteravond heen gegaan voor avond klef tv hangen voor hij ging. Dacht ik. Hij was stil en chagrijnig. Weet dat het de zenuwen zijn maar niet het gezellige avondje die ik voor ogen had. 

Aan de ING bank.
Ze gaan per 1 maart standaard geen bankafschriften meer sturen, uit milieuoverwegingen  
(ze bedoelen uit kostenoverwegingen uiteraard)
En daarbij adviseren ze mij om eens naar een goedkopere ING rekening te kijken, als ik ervoor kies om de optie bankafschriften uit te laten. Nu kost een basispakket bij ING al 4,35 per maand.
Het goedkopere pakket kost maar liefst 50 cent per maand minder ..Pff daar moet ik even van bijkomen, wat een enorme besparing is dat

Het heeft geen zin  om te klagen over het weer.
Wel over Weeronline?
Het giet hier.
En wat zegt Weeronline :  

Miezerig weertje: het is bewolkt met een spatje motregen.   


veels te veel 

Slecht geslapen weer en veel te vroeg wakker en dat op de dag dat carnaval hier begint en ik nog wel had willen slapen. En buikkrampen ook nog eens 

En dan kom ik in de woonkamer en dan staan daar de werkschoenen van man. Daar heb ik zo'n schurft aan schoenen in de woonkamer. Ruim ze gewoon op.

Mezelf. Vriend is op vakantie sinds gister en mis hem nu al. Onzin want hij is net weg maar toch 

Mijn hele huis ruikt naar natte jassen en schoenen.  Gisteren iedereen drijfnat thuis gekomen, wel eerst het ergste laten uitdruipen in de schuur maar sommige dingen moesten wel droog voor vandaag.  Man en zoon hebben ieder maar 1 paar veiligheidsschoenen en die moeten vandaag weer aan. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.