Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


ik hoor net dat directe collega van mij, de baan heeft gekregen, waar ik ook op gesolliciteerd had. En ik baal er flink van. Ze had maar gesolliciteerd omdat een ander er op aandrong. En ach, niet echt belangrijk, als ik het niet wordt, blabla. Tot de laatste dag gewacht om te solliciteren. Veel minder ervaring. Was ook prima tevreden met de baan die ze nu had. En dan toch die baan krijgen... Bah

Friezinnetje schreef op 05-02-2024 om 19:04:

ik hoor net dat directe collega van mij, de baan heeft gekregen, waar ik ook op gesolliciteerd had. En ik baal er flink van. Ze had maar gesolliciteerd omdat een ander er op aandrong. En ach, niet echt belangrijk, als ik het niet wordt, blabla. Tot de laatste dag gewacht om te solliciteren. Veel minder ervaring. Was ook prima tevreden met de baan die ze nu had. En dan toch die baan krijgen... Bah

Friezinnetje schreef op 05-02-2024 om 19:04:

ik hoor net dat directe collega van mij, de baan heeft gekregen, waar ik ook op gesolliciteerd had. En ik baal er flink van. Ze had maar gesolliciteerd omdat een ander er op aandrong. En ach, niet echt belangrijk, als ik het niet wordt, blabla. Tot de laatste dag gewacht om te solliciteren. Veel minder ervaring. Was ook prima tevreden met de baan die ze nu had. En dan toch die baan krijgen... Bah

Balen! 

He bah, dat is balen Friezin! 

Taartjes schreef op 05-02-2024 om 15:00:

Dat als je in de ziektewet zit werkgevers en bedrijfsartsen verwachten dat je elke willekeurige dag beschikbaar bent voor afspraken, omdat je (gedeeltelijk) thuis zit. Ik moet oppas regelen als er dingen gepland worden op dagen dat ik sowieso niet werkte. Alsof je opeens volledig beschikbaar bent zodra je in de ziektewet zit. Dan wordt er gezegd dat ik mijn kind maar mee moet nemen naar die afspraken, terwijl ze twee slaapjes doet op een dag!

Ja, dit is heel herkenbaar… Ik deed een revalidatietraject maar moest toch maar op komen draven. Ik heb geweigerd om dan daarna maar te komen… Ik kon dan echt niet nog 2x een uur rijden naar de bedrijfsarts.

Friezinnetje schreef op 05-02-2024 om 19:04:

ik hoor net dat directe collega van mij, de baan heeft gekregen, waar ik ook op gesolliciteerd had. En ik baal er flink van. Ze had maar gesolliciteerd omdat een ander er op aandrong. En ach, niet echt belangrijk, als ik het niet wordt, blabla. Tot de laatste dag gewacht om te solliciteren. Veel minder ervaring. Was ook prima tevreden met de baan die ze nu had. En dan toch die baan krijgen... Bah

Heel jammer dit, ze hadden 2 tevreden medewerkers kunnen hebben, nu hebben ze er maar één.

Auwereel schreef op 05-02-2024 om 22:29:

[..]

Heel jammer dit, ze hadden 2 tevreden medewerkers kunnen hebben, nu hebben ze er masr één.

Nou inderdaad. Soms snap je zulke keuzes niet.

Dat is zuur Friezin! 

Dolfje schreef op 31-01-2024 om 19:18:

Ik ben op zoek naar leuke fijne sandalen, vorig jaar al maar kon toen niks leuks vinden, die ook leuk zijn onder een jurkje en ook lekker lopen. Nu moet ik wel want die ik had heb ik in november op mijn vakantiebestemming achter gelaten want kapot.
Wat ik zie is of lelijk of een te harde platte zool of weet ik wat.

Ik ben groot fan van Pikolinos, een Spaans schoenenmerk. Er is nu ook uitverkoop zie ik. Ik heb de Vallarta in verschillende kleuren. Die lopen zálig!

Gezeur op marktplaats, ik doe ze al weg voor een spotprijs, je hebt 101 vragen, ik kom je tegemoet, en dan nog 'n keer proberen om wat van de prijs af te krijgen. Ze staan in de weg, maar anders zou ik schrijven dat de deal niet doorgaat vanwege haar gezeik! 

Yumi schreef op 06-02-2024 om 12:19:

Gezeur op marktplaats, ik doe ze al weg voor een spotprijs, je hebt 101 vragen, ik kom je tegemoet, en dan nog 'n keer proberen om wat van de prijs af te krijgen. Ze staan in de weg, maar anders zou ik schrijven dat de deal niet doorgaat vanwege haar gezeik!

Herkenbaar.Zo had ik een gewatteerde jas die me te klein was geworden. Eind van het liedje is dat hij nu naar de kringloop gaat

Yumi schreef op 05-02-2024 om 17:12:

Friezinnetje hoop dat de huisarts je goed kon helpen?

Lientje, even met de huisarts bellen gebeurd vaker dat de kuur niet werkt en dan krijg je een andere.

Beterschap!

Krijg idd een nieuw kuurtje van drie dagen nu. Én  het staat op kweek. Had van werk  ( zorg ) een stickie mee genomen om te testen, hij sloeg vanmorgen  gelijk dik uit . Huisarts belde net om te zeggen dat het idd nog niet over was, dat had ik zelf ook al geconcludeerd  ja. Ik neem van werk nog een extra stickie mee zodat ik thuis kan testen of deze kuur wel aanslaat.

oudmaarnognietkoud schreef op 06-02-2024 om 10:25:

[..]

Ik ben groot fan van Pikolinos, een Spaans schoenenmerk. Er is nu ook uitverkoop zie ik. Ik heb de Vallarta in verschillende kleuren. Die lopen zálig!

Waar koop je die? Op hun site zelf, in de winkel of Zalando?

Aan mijn collega. Ze loste me af maar ik moest nog iets van werk eventjes afronden (patiënten zorg) maar de andere afdeling duurde lang. Dus ik zei dat ik pauze ging houden zo 10 min nadat ze me af loste. Ze was acuut chagrijnig, ze moest ineens 25 min me overnemen ipv 15. Mijn werkplek na de pauze was een chaos en bitchte over iets dat ik niet wist (en in eigen belang) ook niet ga onthouden.

Yumi schreef op 06-02-2024 om 12:19:

Gezeur op marktplaats, ik doe ze al weg voor een spotprijs, je hebt 101 vragen, ik kom je tegemoet, en dan nog 'n keer proberen om wat van de prijs af te krijgen. Ze staan in de weg, maar anders zou ik schrijven dat de deal niet doorgaat vanwege haar gezeik!

Ah, kwam hier net om over hetzelfde te zeuren maar dan anders. Iemand die een set lego wil kopen. De prijs is €260,- Iemand blijft erover zeuren. Zelf gekocht voor €300 1x in elkaar gezet en weer uit elkaar gehaald. 
Kriig van die opmerkingen: bij intertoys is ie €280

Joh! Koop hem dan lekker daar, succes! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.