Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Gespeculeer in de media. Van koning Charles tot van Nieuwkerk, houd je mond tot je iets zeker weet.

lientje69 schreef op 06-02-2024 om 14:01:

[..]

Krijg idd een nieuw kuurtje van drie dagen nu. Én het staat op kweek. Had van werk ( zorg ) een stickie mee genomen om te testen, hij sloeg vanmorgen gelijk dik uit . Huisarts belde net om te zeggen dat het idd nog niet over was, dat had ik zelf ook al geconcludeerd ja. Ik neem van werk nog een extra stickie mee zodat ik thuis kan testen of deze kuur wel aanslaat.

hopelijk slaat de nieuwe kuur wel aan!

kerst schreef op 06-02-2024 om 13:42:

[..]

Herkenbaar.Zo had ik een gewatteerde jas die me te klein was geworden. Eind van het liedje is dat hij nu naar de kringloop gaat

Jammer, maar ik geef het soms ook liever weg dan dat ik dat gedoe van marktplaats moet ondergaan. Bij 'n vriend kwamen mensen een kastje ophalen en begonnen meteen te zeuren of er toch nog iets af mocht, hij heeft de deur dichtgegooid 

SuzyQFive schreef op 06-02-2024 om 15:53:

[..]

Ah, kwam hier net om over hetzelfde te zeuren maar dan anders. Iemand die een set lego wil kopen. De prijs is €260,- Iemand blijft erover zeuren. Zelf gekocht voor €300 1x in elkaar gezet en weer uit elkaar gehaald.
Kriig van die opmerkingen: bij intertoys is ie €280

Joh! Koop hem dan lekker daar, succes!

Herken het, ik schrijf dat dan ook dat ze die dan maar moeten halen. Of bedankt voor de info, maar ik heb er al 1

aan het enorme k*t-weer op dit moment. Het waait weer hard, het regent. Bah

Aan mijn vergeetachtigheid. Was in het weekend bij familie aan de andere kant van het land en ben daar de buggy voor kind vergeten. Kind kan nog niet zelf lopen meer dan 8 stappen en is mij te zwaar om lang te tillen. Dus boodschappen gaan doen was al een hele uitdaging. Snel een andere regelen. 

Aan Dolfje:

Meestal op hun eigen site. Daar heb ik goede ervaringen mee. Zalando 

JtM

JtM

07-02-2024 om 07:48 Topicstarter

Ik heb al een week een ontsteking in m'n vinger. Al vanalles geprobeerd: weken in soda, pleister met betadine eromheen, openprikken. Maar de ontsteking gaat toch niet weg. Denk toch maat even een afspraak bij de huisarts maken.

Geen zin om te werken. Zo irritant, ene week heb ik het mega naar mn zin maar deze week voel ik het gewoon niet. 

Ik heb zin in koffie, maar ik lig nog zo lekker. Waar is toch die ober als je hem nodig hebt.... 

JtM schreef op 07-02-2024 om 07:48:

Ik heb al een week een ontsteking in m'n vinger. Al vanalles geprobeerd: weken in soda, pleister met betadine eromheen, openprikken. Maar de ontsteking gaat toch niet weg. Denk toch maat even een afspraak bij de huisarts maken.

Doen, die huisarts! Ik heb wel eens op mijn kop gekregen dat ik eerder had moeten komen met een ontsteking in de vinger omdat dat opeens snel in negatieve zin kan ontwikkelen. Ook bij teennagelbed-ontstekingen die op zich niet groot zijn, heb ik er spijt van gehad dat ik niet eerder naar de huisarts ben geweest. De ene teen genas met antibiotica, voor de andere was dat al te laat, en moest er toch een kleine operatie aan plaatsvinden. En daar was ik toch een paar dagen zoet mee. Dus huisarts kan echt geen kwaad als iets niet vanzelf overgaat.

JtM

JtM

07-02-2024 om 09:47 Topicstarter

Nu ik je post lees Auwereel heb ik meteen een afspraak gemaakt kan morgenochtend terecht.

Mijn gewicht  dat alweer een tijdje stilstaat.   terwijl  ik zo mijn best doe.

Dat na kind 1 vorige week 
En kind 2 begin deze week
Nu ik ziek ben, brrr, ben er nu al weer klaar mee

Natte sneeuw morgen. Ik hoop hier niet!!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.