Huiskamer
Rogue
10-10-2024 om 20:16
vriend begon vorige week te niezen en hoesten en afgelopen nacht werd ik badend in het zweet wakker nies me helemaal scheef
als ik iets haat is verkoudheid (of ziek zijn in het algemeen)
Dolfje
10-10-2024 om 22:17
Man heeft sinds zaterdag koorts gehad en beroerd gevoeld. Vandaag ietwat beter.
Ik ben alleen moe en koud en een dikke koortslip.
Bovenop de al maanden aanwezige heuppijn en rare pijn aanvallen in rug.
SuzyQFive
10-10-2024 om 23:46
Klinkt stom maar ik verlang wel eens naar echt goed ziek zijn even. Door mijn overactieve immuunsysteem ben ik altijd maar half ziek, behalve toen ik corona had (en daardoor LC).
Dolfje
11-10-2024 om 08:21
Ik ben ook altijd maar half ziek, noem het niet ziek dan maar wat minnetjes. Bijna nooit ziek genoeg om thuis te blijven van werk maar buiten werk voelt alles zoals huishouden en sporten dan teveel.
Mijn ergernis is dat man sinds vannacht weer aan het snurken is, en aan stoten hielp niet het was net een blok beton waar geen beweging in te krijgen was. Hij kan er niks aan doen want ziek maar irritant is het wel.
SuzyQFive
11-10-2024 om 09:10
Dolfje schreef op 11-10-2024 om 08:21:
Ik ben ook altijd maar half ziek, noem het niet ziek dan maar wat minnetjes. Bijna nooit ziek genoeg om thuis te blijven van werk maar buiten werk voelt alles zoals huishouden en sporten dan teveel.
Mijn ergernis is dat man sinds vannacht weer aan het snurken is, en aan stoten hielp niet het was net een blok beton waar geen beweging in te krijgen was. Hij kan er niks aan doen want ziek maar irritant is het wel.
Ja, ik kan ook slecht tegen snurken. Sinds mijn vriend een cpap heeft is dat gelukkig over.
ik heb wel eens een tennisbal op de rugkant van zijn shirt geplakt. Dan ging ie in ieder geval niet op zijn rug slapen.
Beterlaat2021!
11-10-2024 om 09:30
Die Rachel H. is toch wel vreemd bezig :
https://nos.nl/artikel/2540209-rachel-hazes-wil-niet-dat-haar-zoon-de-naam-andre-hazes-blijft-gebruiken
Ik hoorde ooit iemand zeggen dat zij het lichaam van André (Sr) al jaren achter zich aansleept, dat vond ik wel een mooie uitdrukking.
Yumi
11-10-2024 om 10:22
mezelf zit weer veel te lang mijn tijd te verdoen en moet nu weer haasten, want heb een afspraak zo meteen
Cle0
11-10-2024 om 11:53
Dat ik een nieuwe draadloze koptelefoon heb gekocht en deze niet in de 'nieuw te koppelen apparaten' kan vinden. Niet op mijn telefoon en niet op de tv. Terwijl de laptop direct gekoppeld was en ook werkt. Ik heb ook nog ergens in ear dopjes liggen die onvindbaar zijn via bluetooth 😏
Rogue
11-10-2024 om 13:08
Dolfje schreef op 11-10-2024 om 08:21:
Ik denk dat ik dit ook hèb🤔, los van het feit dat ik het haat om me ziek temelden.
Dus vaak ga ik gewoon door, tenzij ik echt goed ziek ben. Afgelopen woensdag stond ik wel bijna op het punt. Maar dat was meer omdat de sfeer echt zwaar klote is.
zit me nu ook weer te ergeren en voel me niet 100% dus dat helpt ook niet mee.
Koettie
11-10-2024 om 15:33
Beetje futloos vandaag. Allemaal plannen maar toch geen zin in/puf voor.
kerst
11-10-2024 om 16:36
Beterlaat2021! schreef op 11-10-2024 om 09:30:
Die Rachel H. is toch wel vreemd bezig :
https://nos.nl/artikel/2540209-rachel-hazes-wil-niet-dat-haar-zoon-de-naam-andre-hazes-blijft-gebruiken
Ik hoorde ooit iemand zeggen dat zij het lichaam van André (Sr) al jaren achter zich aansleept, dat vond ik wel een mooie uitdrukking.
Ja, mooi gezegd.
Dolfje
11-10-2024 om 18:21
Koettie schreef op 11-10-2024 om 15:33:
Beetje futloos vandaag. Allemaal plannen maar toch geen zin in/puf voor.
Hier ook zo, heb er maar aan toegegeven en een luie dag ingelast.
lientje69
11-10-2024 om 18:44
Hier mijn klussenlijst van vandaag niet afgekregen. En ook geen puf meer. Dus laat t maar even zo. Als ze zich hier ergeren pakken ze zelf maar de stofzuiger.
Tara82
11-10-2024 om 19:00
Ik kan mij aansluiten bij alle zieken hier. Snotteren, keelpijn en pijn in mijn gewrichten, maar het ergste is dat mijn oren zo dicht zitten dat het gevoel heb dat mijn hoofd in een vissenkom met dubbele glas zit. Ze zitten al meer dan een maand dicht, maar zo erg als nu is het nog nooit geweest. In ben al bij de huisarts geweest gisteren. Een week neusspray gebruiken en dan weer terug komen. Ik geloof nog niet dat dit gaat helpen. Ik versta echt niemand en moet steeds aan man en kind vragen alles te herhalen en daar erger ik mij ontzettend aan. De afgelopen 3 dagen maar thuisgewerkt, want op kantoor was zo veel geroezemoes dat ik er hoofdpijn van kreeg. Toen er gisteren een straaljager overkwam had ik het gevoel dat mijn hoofd zou ontploffen.
Yumi
11-10-2024 om 19:02
Vanmorgen coronaprik gehaald, voel me helemaal niet lekker, moe, hoofdpijn, koud en misselijk. Vanmiddag even gaan liggen, maar het voelt alsof ik een flinke griep te pakken heb