Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik voel me beroerd (keelpijn, snotkop, hoesten) maar moet de komende dagen nog zoveel. Ik heb het heel de dag koud en zou het liefst in bed kruipen. 

Herfstappeltaart schreef op 10-10-2024 om 13:30:

Ik voel me beroerd (keelpijn, snotkop, hoesten) maar moet de komende dagen nog zoveel. Ik heb het heel de dag koud en zou het liefst in bed kruipen.

Er heerst iets denk ik.  Ik heb het koud,  opkomende zere keel en ik moet ook vanalles. 

Op donderdag ben ik altijd bezig met de huishoudelijke klussen en dat schiet vandaag voor geen meter op.  Ik heb een was gedraaid en opgehangen en ik heb overhemden gestreken.  Ben nu bezig met stoffen en zuigen maar dat schiet niet op.  Ik krijg het ineens kokend heet en dan weer koud en voel me dan moe.

Wat ook niet meehelpt is dat er tegenover ons huis bij de te slopen flat al voor de 2e week een aggregaat staat te draaien met een laagfrequente brom.  Ik wordt er knettergek van.  Zeker als ik rust hou,  bezig zijns is dat beter te verdragen. 

Bakblik schreef op 10-10-2024 om 13:39:

[..]

Er heerst iets denk ik. Ik heb het koud, opkomende zere keel en ik moet ook vanalles.

Op donderdag ben ik altijd bezig met de huishoudelijke klussen en dat schiet vandaag voor geen meter op. Ik heb een was gedraaid en opgehangen en ik heb overhemden gestreken. Ben nu bezig met stoffen en zuigen maar dat schiet niet op. Ik krijg het ineens kokend heet en dan weer koud en voel me dan moe.

Wat ook niet meehelpt is dat er tegenover ons huis bij de te slopen flat al voor de 2e week een aggregaat staat te draaien met een laagfrequente brom. Ik wordt er knettergek van. Zeker als ik rust hou, bezig zijns is dat beter te verdragen.

Ook 

Ik heb vandaag èn morgen twee kleinkinderen om op te passen, die morgen ook nog blijven avondeten.

Dan een dag niks en dan een zondag met twee verjaardagen. Ik hoop dat ik ze niet hoef af te zeggen.

Ik zit ook al te snoteren, heb keelpijn en een hoofd vol watten. Er heest duidelijk iets. Ik kan gelukkig rustig aan doen en laat de boel de boel.
Hopelijk zijn we er allemaal weer snel boven op.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.