Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Kun je hier ook een hele pijler blokkeren? 

Strijkstok schreef op 09-10-2024 om 17:25:

Kun je hier ook een hele pijler blokkeren?

Ja. 

Heb ik ook gedaan weet effe niet meer hoe.  Kan ik vanavond wel even voor je uitzoeken als je dat wil.  Na 20.00 uur.

Strijkstok schreef op 09-10-2024 om 17:25:

Kun je hier ook een hele pijler blokkeren?

Vragen aan de moderatoren?

MelMel schreef op 09-10-2024 om 16:44:

Waarom vind ik dingen die andere mensen zo goed lukken zo moeilijk. Opgeruimd huis bijhouden, dingen op tijd betalen, belastingdienst bellen. Argh... Gelukkig kan ik wel goed werken.

Geen idee hoe mensen zo makkelijk het huishouden bijhouden. Ik erger mij daar ook aan dat mij dat zo veel moeite kost, maar probeer mij er wel bij neer te leggen dat het nou eenmaal niet mijn talent is. Rommelig en leefbaar is goed genoeg. 

Tara82 schreef op 09-10-2024 om 18:34:

[..]

Geen idee hoe mensen zo makkelijk het huishouden bijhouden. Ik erger mij daar ook aan dat mij dat zo veel moeite kost, maar probeer mij er wel bij neer te leggen dat het nou eenmaal niet mijn talent is. Rommelig en leefbaar is goed genoeg.

Dit heb ik ook idd. Ik heb me er heel lang voor mezelf aan geërgerd en soms nog maar me er bij neer gelegd. Ik heb geen zin om de hele tijd als ik thuis ben aan de schoonmaak en de opruim te zijn. 

Het is gewoon niet ons talent. Het is niet vies hier wel rommelig en leefbaar. 

Auwereel schreef op 09-10-2024 om 17:06:

[..]

Hottie, hihi!

Degene die bedacht heeft dat computers geschikt zijn voor op schoot, moet een asbest schoot gehad hebben!

Die van mij wordt meestal niet zo warm eigenlijk. Zit er altijd mee op schoot op de bank. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.