Huiskamer
DGHK
22-12-2024 om 21:34
Bakblik schreef op 22-12-2024 om 20:25:
[..]
Niet wisselen dat snap ik maar als ik met een briefje van 20 een brood wil afrekenen moet ik dat gewoon kunnen doen en dan dus geld terug krijgen met muntgeld daarbij.
Klopt, heb je zeker gelijk in. Al zou ik dan altijd vragen of je het kleiner hebt als het alleen een brood is. Zoveel geld was er niet aanwezig in de winkel om muntgeld aan te vullen. Dankzij al die winkelovervallen.
Waar mogelijk voldeed ik altijd aan de vraag.
Ik had op maandagochtend altijd 1 vrouw die 3 broodjes kwam afrekenen. En dan betaalde met 50 euro. Wat had ik een hekel aan die vrouw.
amarna
22-12-2024 om 21:38
Herfstappeltaart schreef op 22-12-2024 om 19:29:
Dat ik nergens meer aan muntgeld kan komen voor de spaarpot van de kleinkinderen. Munten opnemen is bij de ING alleen mogelijk met een zakelijke rekening en boodschappen pin ik altijd. Contant betalen doe ik eigenlijk zelden meer. En bij een winkel zien ze me ook aankomen met "mag ik dit tientje wisselen voor 10 euromunten?" ....
Hoe doen jullie dat?
Bij een paar kleine winkels iets kleins kopen en met een briefje van 10 betalen.
HAHA!wait..what
22-12-2024 om 23:21
SuzyQFive schreef op 17-12-2024 om 23:02:
[..]
Of je postbode neemt zijn post eerst mee naar huis 🤣
Echt een heel late reactie maar Dat ga je dan bijna denken he!
Netherfield
23-12-2024 om 00:22
Onze cvketel ging zaterdagavond stuk. Vanmorgen kwam de monteur, heeft iets vervangen. Nieuwe storingscode, dat onderdeel had hij niet bij zich. Morgen komen ze dat erin maken. Nu hopen dat het dan klaar is, anders moeten we een nieuwe ketel en weet ik niet hoe lang we dan zonder zitten!