Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

ik heb alweer een ban op de vivasite. Een maand dit keer voor stigmatisering. Ik snap er helemaal niks van. Ik heb helemaal niks verkeerd geschreven. Ik ben wel klaar daar.

Koko67 schreef op 30-12-2024 om 08:49:

ik heb alweer een ban op de vivasite. Een maand dit keer voor stigmatisering. Ik snap er helemaal niks van. Ik heb helemaal niks verkeerd geschreven. Ik ben wel klaar daar.

Trek het je niet aan joh. Hier is het veel gezelliger. Ik heb een permaban op Viva. Ik ben met de modorators in gesprek gegaan en heb bewijzen gestuurd dat iemand een cathfish was. Maar nee, ik moest weg terwijl het bewijs er dubbel en dik lag. Ik kan niet meer inloggen maar af en toe lees ik nog mee. Er is niks veranderd. Veel haat en nijd. Hier is dat echt anders dus wees welkom hier.

watertoren schreef op 30-12-2024 om 10:33:

[..]

Trek het je niet aan joh. Hier is het veel gezelliger. Ik heb een permaban op Viva. Ik ben met de modorators in gesprek gegaan en heb bewijzen gestuurd dat iemand een cathfish was. Maar nee, ik moest weg terwijl het bewijs er dubbel en dik lag. Ik kan niet meer inloggen maar af en toe lees ik nog mee. Er is niks veranderd. Veel haat en nijd. Hier is dat echt anders dus wees welkom hier.

Dank je, het irriteert me dat dit mij zo ergert. Ik heb echt niks verkeerds geschreven. Maar goed, ik ben er ook echt wel klaar mee.

In de gemeente waar ik nu ben, zijn alle prullenbakken en hondenpoepzakjes-kastjes dichtgemaakt, vanwege het verwachte vuurwerk...  Op zich al triest dat zoiets nodig is natuurlijk!  
Aan de prullenbakken hangen keurige grote vuilniszakken.  Maar je kunt je rommel er natuurlijk ook gewoon naast plempen. En er ligt  ontzettend veel hondenstront op straat...

Koko67 schreef op 30-12-2024 om 08:49:

Er is daar een clubje dat actief 'op jacht' gaat als je klein beetje afwijkt van de norm daar. Ik lees er mee maar ben blij dat ik geen account heb

Chantal2022 schreef op 30-12-2024 om 11:44:

[..]

Er is daar een clubje dat actief 'op jacht' gaat als je klein beetje afwijkt van de norm daar. Ik lees er mee maar ben blij dat ik geen account heb

Ik ga mijn account opzeggen. Nog even googlen hoe dat moet.

Koko67 schreef op 30-12-2024 om 12:04:

[..]

Ik ga mijn account opzeggen. Nog even googlen hoe dat moet.

Laat je gewoon perma bannen, dan ben je er ook vanaf 

Poezie schreef op 30-12-2024 om 12:07:

[..]

Laat je gewoon perma bannen, dan ben je er ook vanaf

Alles wat je ooit dwars heeft gezeten er neer plempen, dan lukt dat vast wel 

Yumi schreef op 30-12-2024 om 14:33:

[..]

Alles wat je ooit dwars heeft gezeten er neer plempen, dan lukt dat vast wel

Ik zie het al voor me 

Kan niet slapen en heb nachtdienst.

Dat het vandaag zo ontzettend druk was in het centrum waar ik werk. Klein middelmatig centrum zonder hele bijzondere winkels maar je kon er over de koppen lopen. Ik hoefde alleen maar een flesje cola  in mijn pauze te halen en dat was een expeditie.

Dolfje schreef op 30-12-2024 om 17:03:

Dat het vandaag zo ontzettend druk was in het centrum waar ik werk. Klein middelmatig centrum zonder hele bijzondere winkels maar je kon er over de koppen lopen. Ik hoefde alleen maar een flesje cola in mijn pauze te halen en dat was een expeditie.

Hier was het ook erg druk.

Ik erger me aan het ziekenhuis waar mijn vader naartoe werd gebracht met een torenhoge bloeddruk. Ze konden niks vinden op de scan dus hij is weer naar huis gestuurd met nog steeds een torenhoge bloeddruk. Ik ben er niet gerust op.

Broodjebrie schreef op 30-12-2024 om 17:40:

[..]

Hier was het ook erg druk.

Ik erger me aan het ziekenhuis waar mijn vader naartoe werd gebracht met een torenhoge bloeddruk. Ze konden niks vinden op de scan dus hij is weer naar huis gestuurd met nog steeds een torenhoge bloeddruk. Ik ben er niet gerust op.

Oh jakkes broodjebrie.  Zou ik me ook zorgen over maken dan.

lientje69 schreef op 30-12-2024 om 17:53:

[..]

Oh jakkes broodjebrie. Zou ik me ook zorgen over maken dan.

Dank je. Ja en vooral met zijn medische geschiedenis.. ik snap dat een ziekenhuis geen hotel is maar in zijn geval snap ik echt niet dat ze hem naar huis hebben gestuurd.

Het geknal is nu hele dagen door, het lijkt wel oorlog. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.