Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Herfstappeltaart schreef op 10-10-2024 om 13:30:

Ik voel me beroerd (keelpijn, snotkop, hoesten) maar moet de komende dagen nog zoveel. Ik heb het heel de dag koud en zou het liefst in bed kruipen.

Nou dit is volledig uit de hand gelopen. Vrijdag weer de hele dag koorts, spierpijn, gewrichtspijn, en vanmorgen stond ik op en kon bijna niet fatsoenlijk naar beneden lopen. Ik loop te zwaaien op mijn benen. Oppasdagen zitten erop en eigenlijk had ik morgen drie afspraken. Ik ga alles afzeggen. Bleeegh.

Beterschap Herfstappeltaart. 

Ik heb last van mijn keel, het voelt net of er een balletje in zit. 

En nog een ergernis: Op mijn laptop kan ik facebook niet openen. Hij geeft aan dat mijn verbinding niet veilig is. Gisteren de router uit gedaan en weer opgestart, toen deed hij het de hele dag en gisteravond weer niet. Vanmorgen router weer uit gedaan en nu doet hij het nog niet. 

Herfstappeltaart schreef op 12-10-2024 om 08:10:

[..]

Nou dit is volledig uit de hand gelopen. Vrijdag weer de hele dag koorts, spierpijn, gewrichtspijn, en vanmorgen stond ik op en kon bijna niet fatsoenlijk naar beneden lopen. Ik loop te zwaaien op mijn benen. Oppasdagen zitten erop en eigenlijk had ik morgen drie afspraken. Ik ga alles afzeggen. Bleeegh.

Beterschap ♥️

Beterschap. Herfstappeltaart, dat klinkt als een echte griep...
En Friezinnetje, hoop dat je keel snel weer in orde is 

Dankjulliewel en ook beterschap voor de andere zieken.

Waarom blaffen een hoop van die kleine *** hondjes zoveel?
En kan dat niet afgeleerd worden of zo?
Hier best wat van die hondjes in de buurt die tegen alles blaffen, de grote honden hoor ik nooit.

Iedereen die ziek is: Beterschap!
Bij mij zet de verkoudheid niet zo goed door het blijft bij een natte neus en kriebelende keel. 

Naminokurashi schreef op 10-10-2024 om 17:39:

stomme rot dysfagie.

Die moest ik even opzoeken. Lijkt mij heel vervelend en terecht dat je je daar aan ergert. 

Ik heb een hekel aan mijn knie, slijmbeursontsteking. Verrotte pijnlijk zelfs met pijnstilling. 

En doordat ik raar loop en zit gaat mijn heup nu ook klieren. 

Gisteren voor het eerst naar fysio geweest en ik hoop dat het snel minder wordt/over gaat. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.