Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


lientje69 schreef op 05-02-2024 om 1


Ontopic: mijn antibiotica kuur is op en mijn blaasontsteking is er nog.

Tegen blaasontsteking helpt ook cranberry capsules en brandnetelthee, maar overleg uiteraard ook met je arts.

kerst schreef op 05-02-2024 om 13:08:

[..]

Tegen blaasontsteking helpt ook cranberry capsules en brandnetelthee, maar overleg uiteraard ook met je arts.

Dat gebruik ik ook al ruim anderhalve week. 

Ik moet morgen urine inleveren  voor kweek.

Wat een kakdag vandaag. Vanochtend ruim een uur vrijwilligerswerk gedaan in de kou.
Op de terugweg gelijk langs de supermarkt voor wat boodschappen. 
Kom ik thuis en wil de boodschappen opruimen staat er sinds vrijdag een lek pak yoghurt in de koelkast en niemand van de zuivelgebruikers hier heeft dat gezien. Pas nu het begint te lekken op de plank eronder heb ik het in de gaten.  Koelkast leeg, schoonmaken en ik heb het al zo koud. 
13.00 alles netjes, tijd voor lunch. 
Wil ik met mijn bordje en beker thee bij de verwarming gaan zitten, mis ik de drempel. Kreeg nog net de kop thee liggend op tafel en mijn bordje ernaast. Alles nat. Nog meer bende om op te ruimen. 
Nu eerst tijd voor brood met beleg dat niet nat is en een beker nieuwe thee. 

Bakblik schreef op 05-02-2024 om 13:25:

Wat een kakdag vandaag. Vanochtend ruim een uur vrijwilligerswerk gedaan in de kou.
Op de terugweg gelijk langs de supermarkt voor wat boodschappen.
Kom ik thuis en wil de boodschappen opruimen staat er sinds vrijdag en lek pak yoghurt in de koelkast en niemand van de zuivelgebruikers hier heeft dat gezien. Pas nu het begint te merken op de plank eronder heb ik het in de gaten. Koelkast leeg, schoonmaken en ik heb het al zo koud.
13.00 alles netjes, tijd voor lunch.
Wil ik met mijn bordje en beker thee bij de verwarming gaan zitten, mis ik de drempel. Kreeg nog net de kop thee liggend op tafel en mijn bordje ernaast. Alles nat. Nog meer bende om op te ruimen.
Nu eerst tijd voor brood met beleg dat niet nat is en een beker nieuwe thee.

Ooooooow....   vreselijk een koelkast met lekkend pak yoghurt of melk. Plakkerige zooi. Heb je toch geen hete thee over je handen gekregen?

Herfstappeltaart schreef op 05-02-2024 om 13:28:

[..]

Ooooooow.... vreselijk een koelkast met lekkend pak yoghurt of melk. Plakkerige zooi. Heb je toch geen hete thee over je handen gekregen?

Nee geen hete thee over mijn handen gelukkig.  Als thee op tafel ligt is het zo koud. 😂

Bedankt voor je steun/ belangstelling. 

Wat waardeloos  bakblik. Je hebt van die dagen...

Dank Lientje en jij ook sterkte met je ongemak. 

Dat als je in de ziektewet zit werkgevers en bedrijfsartsen verwachten dat je elke willekeurige dag beschikbaar bent voor afspraken, omdat je (gedeeltelijk) thuis zit. Ik moet oppas regelen als er dingen gepland worden op dagen dat ik sowieso niet werkte. Alsof je opeens volledig beschikbaar bent zodra je in de ziektewet zit. Dan wordt er gezegd dat ik mijn kind maar mee moet nemen naar die afspraken, terwijl ze twee slaapjes doet op een dag!

Twee weken geleden begon mijn gsm kuren te krijgen en is hij uitgevallen. Ondertussen is dat hopelijk opgelost. Nu viel deze ochtend mijn pc in zwart scherm, ander scherm aangesloten, wat dingen getest en toch maar een nieuwe graphische kaart besteld, dus hopelijk is dat morgen ook in orde.

2 dingen heb gister de kerstspullen in de schuur gedaan om er vervolgens achter tekomen dat ik de kerstboom ben vergeten...

ik maak al maanden ruzie met mijn icloud die blijkbaar vol zit, heb vorige week nog aardig wat foto's verwijderd/overgezet maar nu kan ik 1 niet op whatsapp(omdat de cloud vol zit)  en mijn ww van apple id klopt niet....  ik wordt gek...

6f4842b89fe27c032cce31b18f0bc797.gif

Friezinnetje hoop dat de huisarts je goed kon helpen?

Lientje, even met de huisarts bellen gebeurd vaker dat de kuur niet werkt en dan krijg je een andere. 

Beterschap!

Yumi schreef op 05-02-2024 om 17:12:

Friezinnetje hoop dat de huisarts je goed kon helpen?

Lientje, even met de huisarts bellen gebeurd vaker dat de kuur niet werkt en dan krijg je een andere.

Beterschap!

nou niet echt. Longen beluisterd, geen longontsteking. Bloed geprikt, voor ontstekingswaarden. was goed

Mijn deurbel doet het sinds vrijdag niet, loop weer een pakketje mis waar ik echt op zit te wachten. Is naar pakketpunt gegaan en dan kan ik het morgen halen. Woningstichting heeft een opdracht gegeven aan de aannemer, maar die heeft het druk zoals gewoonlijk... 
Overigens woon ik op de bovenste verdieping van een appartementen complex, dus kloppen en roepen gaat niet werken.... 

Friezinnetje schreef op 05-02-2024 om 17:17:

[..]

nou niet echt. Longen beluisterd, geen longontsteking. Bloed geprikt, voor ontstekingswaarden. was goed

Nou schiet lekker op zo, heeft de huisarts aangegeven wanneer je moet terugkomen mocht het dan nog niet over zijn? 

Yumi schreef op 05-02-2024 om 17:25:

[..]

Nou schiet lekker op zo, heeft de huisarts aangegeven wanneer je moet terugkomen mocht het dan nog niet over zijn?

nee, als het verergerd. Blijf deze week sowieso thuis van werk. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.