Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dolfje schreef op 04-02-2024 om 19:55:

[..]

Wij hebben trouwens nog een duurder boetevrij abonnement van €70 geloof ik.

Het is best een stuk duurder geworden de laatste jaren. Ok als je 2/3 boeken zou moeten kopen zit je eraan maar snap wel dat mensen het voortaan te duur vinden.

Dolfje schreef op 04-02-2024 om 19:55:

[..]

Wij hebben trouwens nog een duurder boetevrij abonnement van €70 geloof ik.

Het is best een stuk duurder geworden de laatste jaren. Ok als je 2/3 boeken zou moeten kopen zit je eraan maar snap wel dat mensen het voortaan te duur vinden.

ja met het grote abonnement leen je boetevrij en onbeperkt. ja ik koop weinig boeken omdat ik veel naar de oba ga en ook geen ruimte heb in mijn kleine boekenkast

Nu we toch over de bieb praten, ik lees e-boeken van de bieb op mijn ereader. Het nadeel van die boeken is, dat als je ze moet verlengen, je ze wel verlengen kan, staat netjes de nieuwste datum, maar niet de verlengde versie kan downloaden om op de ereader te zetten. De vorige keer om 23:06 een boek geleend? Dan kan pas na 23:06 het verlengde boek worden gedownload. Dus dat was gisteren niet lekker vroeg naar bed met een verlengd boek. 

Wat irritant zeg. 
Ik had altijd het onbeperkte lidmaatschap voor ongeveer 55 euro per jaar. Toen mocht ik de boeken 6 weken lenen en de topboeken 4 weken. 
Inmiddels krijg ik een vrijwilligersabonnement aangeboden omdat ik in de schoolbieb sta. 
Super lief, maar ik vind het dus stiekem ook enorm irritant dat ik de boeken nu nog maar 4 weken mag lenen en topboeken 2 weken en dat ik na elke zoveel leningen/verlengingen weer moet mailen dat ik meer punten op mijn pasje nodig heb. Zou het bijna weer om laten zetten naar een betaald abonnement  

Bakblik schreef op 04-02-2024 om 19:02:

[..]    Ik had een zak lichtjes van de HEMA, want B ... was niet te krijgen. Waren onwijs goed dus ik na kerst nog een zak HEMA gekocht. De een na de ander stopt ermee omdat de pit verzuipt in het kaarsvet.

Bericht naar de HEMA sturen?

B… , welke bedoel je dan ?

Tinydancer schreef op 05-02-2024 om 09:53:

B… , welke bedoel je dan ?

ik denk Blokker

oh ja, bolsius is een kaarsenmerk. Kon er even niet opkomen. 😉

dat ik nog steeds  niet opgeknapt ben, en ik vanmiddag een afspraak heb gemaakt met de huisarts. Wat kortademig, piepende ademhaling. 

Tinydancer schreef op 05-02-2024 om 09:53:

B… , welke bedoel je dan ?

Ik bedoel Bolsius

Friezinnetje schreef op 05-02-2024 om 09:54:

[..]

ik denk Blokker

Nee die van Blokker eigen merk (de grote waxinelichten) branden dus niet op.

Herfstappeltaart schreef op 05-02-2024 om 11:39:

[..]

Ik bedoel Bolsius

Ja, die zijn het beste .


Ik erger me aan een aso die iedere keer de portiekdeur en de deurdranger vernielt.

Iets met normen en waarden; van allemans spullen blijft je af. 

Geërgerd aan een stafford die  in een losloopgebied enthousiast boven  op mijn kleine (6 kg) hond sprong. Gelukkig had die teef een tuig aan en kon ik haar zo optillen en vasthouden  tot de eigenaresse haar overnam, zonder een woord te zeggen.

Wij betalen  hier voor de bieb 55 euro per jaar.  Je mag dan 10 boeken  lenen voor maximaal  4 weken. Ik vind papieren  boeken  leuker dan online, dus vind het de moeite waard. Ik lees zo'n 100-130 boeken  per jaar.

Ontopic: mijn antibiotica kuur is op en mijn blaasontsteking  is er nog.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.