Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Mensen die hun hond niet aanlijnen op plekken waar dat wel moet en niet onder appèl hebben. Hierachter is een groot voetbalveld met een speeltuin (dus aanlijnplicht). Ik laat mijn kat naar buiten en er scheurt zo een hond mijn tuin in 😖. Mensen willen graag even met hun hond spelen hier, wat ik wel snap, lekker balletje gooien enz, maar doe het nou niet als dat beest niet luistert zodra ie een kat ziet… 

Losloopgebieden genoeg hier. 

JtM

JtM

09-02-2024 om 09:02 Topicstarter

Ik heb gisteren antibiotica gekregen voor mijn ontstoken vinger, maar ben er een beetje kortademig/benauwd van... is vermeld als een mogelijke bijwerking. Maar vervelend is het wel.

Dat gekluns van mij vandaag.  En  uitslag kweek nog steeds niet binndn en ik heb nog steeds blaasontsteking  na 2 kuren.

Kind is ziek thuis. Kan ze niks aan doen maar ik kom aan veel minder toe als ik zou willen. 

PostNl... was even vergeten om de track&trace te veranderen naar bezorgd op het afhaalpunt... als ik 2 dagen later was geweest was het pakket terug gestuurd. 

Ik ben Moe met een hoofdletter. Het leven kost me weer bakken energie. Vanalles voor de kinderen aan het regelen en wetend dat er gedoe aan zit te komen. Ex geeft geen toestemming voor de middelbare school van oudste    Van de alimentatie betaald hij de indexering van het nieuwe jaar niet, en ga zo maar door. Ben er zo klaar mee. 

Evaluna schreef op 10-02-2024 om 16:18:

Ik ben Moe met een hoofdletter. Het leven kost me weer bakken energie. Vanalles voor de kinderen aan het regelen en wetend dat er gedoe aan zit te komen. Ex geeft geen toestemming voor de middelbare school van oudste Van de alimentatie betaald hij de indexering van het nieuwe jaar niet, en ga zo maar door. Ben er zo klaar mee.

-knip- totaal onnodig


Decibel88 schreef op 10-02-2024 om 16:26:

[..]

Quote verwijderd

Je hoeft het niet te lezen 

Decibel88 schreef op 10-02-2024 om 16:26:

[..]

Quote verwijderd

doe jij eens even normaal zeg. Jou bijdrage zit ook niemand op te wachten

Decibel88 schreef op 10-02-2024 om 16:26:

[..]

Quote verwijderd

Wie is Decibel 88 om te bepalen wat gezeik is en wat een echte ergernis is?  Stop hiermee dit is niet leuk! 

Dat mijn opmerking kennelijk gemeld is. Heel kinderachtig!

Evaluna schreef op 10-02-2024 om 16:18:

Ik ben Moe met een hoofdletter. Het leven kost me weer bakken energie. Vanalles voor de kinderen aan het regelen en wetend dat er gedoe aan zit te komen. Ex geeft geen toestemming voor de middelbare school van oudste Van de alimentatie betaald hij de indexering van het nieuwe jaar niet, en ga zo maar door. Ben er zo klaar mee.

Tip: LBIO inschakelen. Mijn ex koos toen toch maar eieren voor zijn geld en ging weer netjes betalen. Jammer dat je er energie in moet steken, maar ze nemen het van je over als je alle informatie hebt opgestuurd. 

evaluna 

Puberkind kwam thuis, zwager met hond was op bezoek. Hond blafte enorm hard en lang toen ze thuiskwam. Schoonzus schold hond uit, puberkind moest daarom huilen. Vervolgens zegt zwager, aai die hond even. Nee, zegt ze. Daarna vindt zwager dat ze haar excuses moet aanbieden aan die hond! Nou ja zeg. 

Netherfield schreef op 10-02-2024 om 18:44:

Puberkind kwam thuis, zwager met hond was op bezoek. Hond blafte enorm hard en lang toen ze thuiskwam. Schoonzus schold hond uit, puberkind moest daarom huilen. Vervolgens zegt zwager, aai die hond even. Nee, zegt ze. Daarna vindt zwager dat ze haar excuses moet aanbieden aan die hond! Nou ja zeg.

Bijzonder......

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.