Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ben door mijn fysio behandelingen heen, nog geen verbetering en vraag naar het tarief per behandeling, antwoord €42,50. Krijg ik voor de afgelopen maand een rekening 3 x manuele therapie € 157,50. Blijkt ze het verkeerde tarief te hebben doorgegeven, ik vind het veel, zeker omdat ze niet weet hoeveel behandelingen ik nog nodig heb.

En ja hoor, daar komen ze aan kakken, gisteren een brief dat ze voor groot onderhoud bij mij moeten zijn..... om 7 uur.  Slaap altijd slecht als ik zo vroeg moet opstaan, en was al om 5.30 wakker   
Ik hoor ze nu buiten staan te kleppen, zou ze het liefst toeschreeuwen, uitgeslapen stelletje sukkels?  

Aan een domme vrouw (niet dom in de zin van intellect maar emotioneel) die zich erg vaak aangevallen voelt en dan maar weer verbaal gaat meppen. Deze keer ben ik de sigaar. Nou ja, ik moet toch wat beters doen dus misschien is het wel goed zo. Dank je wel dus. 

mijn wasmachine is stuk. Hij is pas 4 jaar oud, waar slaat dat nou weer op...

Strijkstok schreef op 15-11-2024 om 13:31:

Ohhh dat is erg, heb het ook een keer gehad en gezien de voorrijkosten en het advies van de leverancier een nieuwe gekocht. Hoop dat het bij jou meevalt!

Strijkstok schreef op 15-11-2024 om 13:31:

De onze was na precies de garantieperiode kapot gegaan uiteraard dat merk wasmachine niet meer gekocht (was nog een dure ook, en reparatie was niet mogelijk of peperduur. Dus een nieuwe gekocht van goedkoop maar prima merk.

ik erger me aan mijn belabberde conditie. Verkoudheid is zo goed als over maar mijn conditie moet ik weer op gaan bouwen denk ik. Volgende week ga ik op vakantie dus hopelijk ben ik weer wat meer in conditie. 

GroenTuintje schreef op 15-11-2024 om 16:13:

[..]

De onze was na precies de garantieperiode kapot gegaan uiteraard dat merk wasmachine niet meer gekocht (was nog een dure ook, en reparatie was niet mogelijk of peperduur. Dus een nieuwe gekocht van goedkoop maar prima merk.

Vraag me soms af, of reparatie niet mogelijk is omdat het een monteur niet meer dat ding openschroeft en onderzoekt waar het probleem zit. Nee, tegenwoordig meten we het uit met e.a kastje.

Paar jaar geleden, kwam ik thuis en stonk mijn huis naar verbrand rubber. Monteur kwam en de machine had het probleem niet opgeslagen, hij kon het rubber vervangen,  € 150,- maar wist niet of het dan was opgelost.   

Ben gewoon boos, niet eens geërgerd meer. Krijgen net bericht van hypotheekadviseur dat we ruim een maand vertraging in het uitkopen hadden doordat er één document niet goed aangekomen is. Zouden 2 okt 'het positieve nieuws' krijgen maar we hoorde maar niets. Elke week contact gezocht met waarom we nou niets horen, gebeld, gemaild en hoorde alleen 'Ja het is druk' maar niemand heeft dus even gekeken waar het nou op bleef hangen. Blijkt nu dat er 17 okt één document niet goed ontvangen is en toen is gewoon alles blijven liggen. In heb dinsdag en woendag gebeld dat ik het echt zat was en wilde weten waarom het nou zo lang duurde want mijn nieuwe hypotheek hangt er vanaf en ik heb stress. En nu opeens oh nouuu we hebben gekeken oeps ja foutje he. 

Ben woest. 

Wat slordig en laks van ze, Koettie. Kan me voorstellen dat je in de stress zit!
Hopelijk is het nu met het goede formulier wel snel rond..

HAHA!wait..what schreef op 15-11-2024 om 19:01:

Wat slordig en laks van ze, Koettie. Kan me voorstellen dat je in de stress zit!
Hopelijk is het nu met het goede formulier wel snel rond..

We krijgen maandag de 18e 'waarschijnlijk goed nieuws'. 

Koettie schreef op 15-11-2024 om 19:35:

[..]

We krijgen maandag de 18e 'waarschijnlijk goed nieuws'.

🤞 dat hoop ik dan maar voor je! 

Ik was zo blij want fysiotherapeut kreeg eindelijk mijn enkel los vandaag met een harde knak. Zat helemaal vast na verzwikking 2 maanden terug. De vorige keer kreeg ie er geen beweging in en nu na veel getrek en geduw eindelijk 'los'. 

Maar nu zit ik op de bank en lijkt ie gewoon opnieuw weer helemaal vast/stijf    En pijn dat het doet, pff..

HAHA!wait..what schreef op 15-11-2024 om 19:49:

[..]

🤞 dat hoop ik dan maar voor je!

Ik was zo blij want fysiotherapeut kreeg eindelijk mijn enkel los vandaag met een harde knak. Zat helemaal vast na verzwikking 2 maanden terug. De vorige keer kreeg ie er geen beweging in en nu na veel getrek en geduw eindelijk 'los'.

Maar nu zit ik op de bank en lijkt ie gewoon opnieuw weer helemaal vast/stijf En pijn dat het doet, pff..

Toen ik las dat je enkel los ging met een harde knak, was ik er al bang voor dat het pijnlijk zou worden. Als het een tijd vast zit dan ben je blij dat het los schiet, maar daarna komt de klap. Koelen of warmte proberen, sterkte!

Aan mijn man en zijn slechte bui en gezeur over hoe slecht hij het wel niet heeft toen hij naar bed kwam om 7 uur. Ik wilde nog even verder slapen. Wat kan het mij nou schelen dat een flapdrol als Jake Paul een boks broek heeft van een miljoen euro. We hebben het een stuk beter dan onze ouders vroeger en hij heeft duizenden euro's aan hobby spullen. We hebben het gewoon niet slecht.. punt.. 

Nou, boos bericht van de verkoper van de woning gehad dat ze eigenlijk niet akkoord wil gaan met verlenging en er vanuit gaat dat de overeengekomen overdrachtdatum gewoon doorgang vindt. Had haar vandaag willen bellen met uitleg want kon eerder steeds niets anders zeggen dan 'geen idee waarom het zo lang duurt'. Nou heb ik voorbehoud van financiering dus ik denk dat het wel goedkomt. Al wordt het er niet gezelliger op zo natuurlijk. Ben m'n dag begonnen met een potje janken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.