Huiskamer
Rogue
14-11-2024 om 17:23
HAHA!wait..what schreef op 14-11-2024 om 15:39:
[..]
Vervelend! Wat wij altijd doen is dat we personen bellen bij uitval genoeg zieke mensen die afbellen op het moment dus er komen ook zo weer plekken vrij.
Het is echt een drukke periode! Alle mensen willen hun vergoedingen (waar ze 'recht' op hebben vinden ze) opmaken 😉
Klopt had het de vorige nog met mijn fysio erover. Hij vond het vooral belachelijk en geeft vooral zijn “vaste klanten” dan voorrang
SuzyQFive
14-11-2024 om 17:45
Heb je een lage radiator in de badkamer? Daar kan je een radiatorventilator op plaatsen, die verplaatst de warme lucht van de radiator.
Yumi
14-11-2024 om 17:46
HAHA!wait..what schreef op 14-11-2024 om 15:39:
[..]
Vervelend! Wat wij altijd doen is dat we personen bellen bij uitval genoeg zieke mensen die afbellen op het moment dus er komen ook zo weer plekken vrij.
Het is echt een drukke periode! Alle mensen willen hun vergoedingen (waar ze 'recht' op hebben vinden ze) opmaken 😉
Dat hoor ik ook van de fysio. Doet me denken aan jaren geleden toen er een flinke brillenvergoeding, in het pakket zat. Kreeg ik elk jaar een bericht van de opticien, dat ik nog een bedrag had staan.... of ik een afspraak wou maken om het op te maken. Absurd, geen wonder dat brillen niet meer jaarlijks vergoed worden, opticiens hebben zichzelf in de vingers gesneden.
kerst
14-11-2024 om 18:31
Cle0 schreef op 14-11-2024 om 14:47:
[..]
Dit is voor mij zo ongeveer het enige voordeel van de zomer; dat de was snel droogt.
Het duurt nu bij mij inderdaad ook zo lang. Spijkerbroeken duren een eeuwigheid.
Wat ook helpt is geen of weinig wasverzachter gebruiken.
Dolfje
14-11-2024 om 18:39
Beterlaat2021! schreef op 14-11-2024 om 13:44:
@ Dolfje : heb je dat gevraagd aan de apotheek? Ze hebben denk ik ook een achterstand vanwege staking van de assistenten deze week.
Ja daar lag het aan maar wel stom dat ze het dan vanmiddag niet even alsnog kon pakken en meegeven en ik 3 uur later een mail kreeg dat het in de automaat lag dus ik kon terug.
kerst
14-11-2024 om 18:46
Dolfje schreef op 14-11-2024 om 18:39:
[..]
Ja daar lag het aan maar wel stom dat ze het dan vanmiddag niet even alsnog kon pakken en meegeven en ik 3 uur later een mail kreeg dat het in de automaat lag dus ik kon terug.
Hier duurt het bij recept medicijnen maar liefst 3 dagen voordat je het uit de automaat kunt ophalen.Dat komt door de onderbezetting bij de doktersdienst.En dan ook nog maar twee medicijnen per vakje, want meer accepteert de automaat niet.Met een beetje pech kan je de volgende dag nog een keer naar de automaat voor de rest
Milala
14-11-2024 om 19:27
Nog steeds geen kaartje in de bus.
Sinds maandag krijg ik de post nl melding dat er een hallmark kaartje onderweg is. Maandag later op de dag vroeg een vriendin of ik haar kaartje vorige week nog gehad had? Dat kaartje komt dus van haar, het is nu donderdag en ik heb het nog steeds niet..
HAHA!wait..what
14-11-2024 om 19:36
Bakblik schreef op 14-11-2024 om 16:36:
[..]
Hoe kan dat dan?
Als je toch niks mankeert dan ga je toch niet iets verzinnen om behandeld te worden. Zo'n genot vind ik het niet op dit moment, ik word behandeld voor een nek/schouder blessure.
Als ik nog 9 behandelingen "tegoed" zou hebben zou ik echt niet iets van zoeken om ze op te maken. Rare wereld leven we in, dat behandelaars dat niet tegenhouden of zeggen dat de behandeling klaar is.
Dit wordt wel echt veel gedaan ja. Maar als mensen een afspraak willen mag je dit ook niet weigeren natuurlijk als ze aangeven dat ze ergens last van hebben. Hetzelfde geldt voor de vervolgbehandelingen; als ze aangeven nog steeds last te hebben (kun je wel je twijfels over hebben) kun je niet zeggen dat dat onzin is
Ik vind het ook vreselijk hoor; lig altijd kapot te gaan op de behandeltafel mja 😅
Broodjebrie
14-11-2024 om 20:06
Milala schreef op 14-11-2024 om 19:27:
Nog steeds geen kaartje in de bus.
Sinds maandag krijg ik de post nl melding dat er een hallmark kaartje onderweg is. Maandag later op de dag vroeg een vriendin of ik haar kaartje vorige week nog gehad had? Dat kaartje komt dus van haar, het is nu donderdag en ik heb het nog steeds niet..
Bij mij is de post weleens een maand onderweg geweest.. gelukkig is het tegenwoordig beter op tijd. Soms met 2 of 3 dagen vertraging.
Blauwevis
14-11-2024 om 20:18
kerst schreef op 14-11-2024 om 18:46:
[..]
Hier duurt het bij recept medicijnen maar liefst 3 dagen voordat je het uit de automaat kunt ophalen.Dat komt door de onderbezetting bij de doktersdienst.En dan ook nog maar twee medicijnen per vakje, want meer accepteert de automaat niet.Met een beetje pech kan je de volgende dag nog een keer naar de automaat voor de rest
Hier ook drama, recept op woensdag uitgeschreven, op vrijdag nog geen bericht dat het klaar ligt dus ik fiets wel even langs, apotheek weet van niks dus weer bellen en mailen, maar het is weekend dus kon uiteindelijk een week later de medicatie ophalen, en als dat nou een keer gebeurd maar het is altijd gezeik. Ik blijf overigens altijd vriendelijk naar de medewerkers ondanks dat ik me opvreet van binnen.
Loulou39
14-11-2024 om 20:51
kerst schreef op 14-11-2024 om 18:31:
[..]
Wat ook helpt is geen of weinig wasverzachter gebruiken.
Ik gebruik totaal geen wasverzachter, maar het duurt nu toch dagen voordat m’n was droog is.. maakt dat echt extra verschil?