Huiskamer
JtM
07-01-2025 om 14:13
Blijkbaar is er een terugroepactie op o.a. mijn auto. Toevallig dat ik inlog bij het RDW, maar heb hier geen brief over gehad. Bel ik naar de dealer, is er pas eind februari plek om het onderdeel te vervangen! Sommige auto's hebben een elektrisch defect wat kortsluiting (en dus brand) kan veroorzaken. Kan zowel rijdend als stilstaand (uit) gebeuren, geen fijn idee om dan nog tot eind februari te moeten wachten.
Damoontje
07-01-2025 om 14:17
Dat ik een vriendin heel netjes vroeg mij even te laten en dat er dan een lang verhaal komt waardoor ik denk... je hebt het niet begrepen. En dat dan een vriend van haar ook nog een lange app stuurt dat ik niet zo lullig moet doen en daar dan weer achteraan gaat bellen.
Als ik even rust wil, geef mij die rust dan even. Mijn eerste bericht was echt heel netjes.
Rogue
07-01-2025 om 18:05
Damoontje schreef op 07-01-2025 om 14:17:
Dat ik een vriendin heel netjes vroeg mij even te laten en dat er dan een lang verhaal komt waardoor ik denk... je hebt het niet begrepen. En dat dan een vriend van haar ook nog een lange app stuurt dat ik niet zo lullig moet doen en daar dan weer achteraan gaat bellen.
Als ik even rust wil, geef mij die rust dan even. Mijn eerste bericht was echt heel netjes.
Wait wat?! Ik zou helemaal niet meer reageren helemaal niet op die vriend ; waar the F bemoei je je mee gast?! ze
knuffel
Damoontje
07-01-2025 om 18:25
Rogue schreef op 07-01-2025 om 18:05:
[..]
Wait wat?! Ik zou helemaal niet meer reageren helemaal niet op die vriend ; waar the F bemoei je je mee gast?! ze
knuffel
Dankjewel! Ik heb idd helemaal niet meer gereageerd en een telefoontje weg gedrukt.
Dit is zo'n contact waar ik al langer over twijfelde maar we kennen elkaar al lang en ik wilde het niet zomaar weggooien. Maar voor mij is het nu al stuk en ik denk dat ik het niet eens ga missen eigenlijk.
Zal nog wel eens reageren maar vandaag niet en sowieso deze week niet denk ik.
lientje69
07-01-2025 om 18:37
JtM schreef op 07-01-2025 om 14:13:
Blijkbaar is er een terugroepactie op o.a. mijn auto. Toevallig dat ik inlog bij het RDW, maar heb hier geen brief over gehad. Bel ik naar de dealer, is er pas eind februari plek om het onderdeel te vervangen! Sommige auto's hebben een elektrisch defect wat kortsluiting (en dus brand) kan veroorzaken. Kan zowel rijdend als stilstaand (uit) gebeuren, geen fijn idee om dan nog tot eind februari te moeten wachten.
Mijn man had dat met niet goed werkende remmen. Pas na 4 maanden was er tijd. Vervangende onderdelen waren ook niet leverbaar. Leuk zo'n terugroepactie hoor.
JtM
07-01-2025 om 19:08
lientje69 schreef op 07-01-2025 om 18:37:
[..]
Mijn man had dat met niet goed werkende remmen. Pas na 4 maanden was er tijd. Vervangende onderdelen waren ook niet leverbaar. Leuk zo'n terugroepactie hoor.
Ai, die zijn opzich ook wel essentieel om veilig te kunnen rijden.
Nouja, we gaan er maar vanuit dat er in tussentijd niks met m'n auto gebeurd, maar het idee vind ik alleen al niet prettig.
Broodjebrie
07-01-2025 om 19:46
Damoontje schreef op 07-01-2025 om 18:25:
[..]
Dankjewel! Ik heb idd helemaal niet meer gereageerd en een telefoontje weg gedrukt.
Dit is zo'n contact waar ik al langer over twijfelde maar we kennen elkaar al lang en ik wilde het niet zomaar weggooien. Maar voor mij is het nu al stuk en ik denk dat ik het niet eens ga missen eigenlijk.
Goed zo, echt aan jezelf denken hoor
kerst
07-01-2025 om 21:25
JtM schreef op 07-01-2025 om 14:13:
😐
Damoontje
07-01-2025 om 21:33
Broodjebrie schreef op 07-01-2025 om 19:46:
[..]
Goed zo, echt aan jezelf denken hoor
Dankjewel!
Er speelde al iets met familie en iets met de buren. Met de buren heb ik dagelijks te maken dus ik heb me maar een beetje aangepast om het nu niet te laten escaleren. Familie is ook kostbaar dus dat probeer ik ook goed op te lossen.
Maar als kennissen moeilijk gaan doen... dan maar niet. Ik hoef ze in principe niet meer tegen te komen.
Broodjebrie
07-01-2025 om 21:44
Damoontje schreef op 07-01-2025 om 21:33:
[..]
Dankjewel!
Er speelde al iets met familie en iets met de buren. Met de buren heb ik dagelijks te maken dus ik heb me maar een beetje aangepast om het nu niet te laten escaleren. Familie is ook kostbaar dus dat probeer ik ook goed op te lossen.
Maar als kennissen moeilijk gaan doen... dan maar niet. Ik hoef ze in principe niet meer tegen te komen.
Ik snap je. Ik zit ook een beetje in zo'n situatie en ik merk dat ik ook steeds meer mijn grenzen aan durf te geven.
Rogue
07-01-2025 om 21:57
Damoontje schreef op 07-01-2025 om 18:25:
[..]
😉,
Ik zou haar lekker een week in haar sop laten gaar koken.
jij eerst
kerst
07-01-2025 om 22:12
Ik blijft maar trek houden avonds
Ik heb al een bord pasta met groentesaus op. Een bak Griekse yoghurt. Gerookte amandelen. Halve pot rabarber. Een gekookt ei.
Soms denk ik dat ik wormen heb.. :-
Damoontje
08-01-2025 om 10:14
Dankjullie wel! Beetje bang dat ik vanmorgen nog telefoon of mail krijg van die mensen maar dan hebben ze mijn 'ik heb rust nodig' helemaal niet begrepen.
Verder irritant: Als de vaat in de vaatwasser droog is maar er zit één bakje bij waar nog water in de randjes zit. Hoppa alles weer onder de spetters.
Bellebelle
08-01-2025 om 10:19
Aan mijn verkoudheid. Ik voel me een net een oude rochelende roker met zo'n hardnekkige hoest. Nu is het wel genoeg geweest. Ik rook overigens niet.