Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan een Forummer met 1 openingspost en vele reacties (waaronder geen meer van de TO)

Moederkareltje, wat is er in vredesnaam onvolwassen volgens je man aan een arm om je heen als je opziet tegen een pijnlijke behandeling? En als de oppas met een probleem zit, is het dan onvolwassen om te zorgen dat de oppas iemand bereiken kan, die kan helpen?

Moederkareltje schreef op 06-01-2025 om 11:57:

Wederom aan man. Ik moet morgen een medische ingreep ondergaan waar ik erg tegenop zie en wat pijn gaat doen. Ik vertel aan man in 5 zinnen wat ik morgen ga doen aangezien hij er niet een keer naar gevraagd heeft en zeg dat ik de oppas zijn nummer geef mocht ik niet op tijd thuis zijn of er onderweg iets gebeuren omdat ik met ov ga. Man slaat alleen aan op waarom moet oppas mijn nr en verbetert een woord. Nul op inhoud en ik zeg hem dat als hij op zijn werk ook zo tegen zijn cliënten doet hij een slechte psycholoog is. Hij zegt ik ben thuis ik ben hier geen psycholoog. Nee maar wel mijn vent. Ik ben weggelopen en heb me opgesloten op de badkamer om niet te ontploffen bij de kinderen. Hij roept nog even dat ik in therapie moet om mijn emoties te regulieren, volwassen moet worden en niet altijd moet weglopen en mijn excuses moet aanbieden omdat ik hem een slechte psycholoog noem. Ik ontplof bijna nog meer maar heb al mijn woorden ingeslikt voor de kinderen.
Ik ben bijna zover om te gaan scheiden. Heb bijna al mijn spullen al bij mijn moeder staan.

Wat een debiel. Ik las de eerste zinnen en dacht, misschien een contactgestoorde archivaris ofzo (niets tegen contactgestoorde archivarissen) maar hij is zelf psycholoog?! Hoop dat hij nooit mijn psycholoog wordt.

Ik wou iets typen over een klagende buurvrouw maar dat dan niet zo heel erg. Sterkte morgen.

Sterkte morgen Moederkareltje, en ik zou idd eens goed gaan nadenken wat jij nog uit de relatie haalt. 

Sterkte Moederkareltje, zowel voor morgen als met je man! 🌸

Van mij ook sterkte Moedeekareltje! Ik wens je op alle vlakken kracht toe.

Wat horkerig gedrag van je man Kareltje… Heel veel sterkte morgen, is het ernstig?

ach moederKareltje, ik zou in jouw schoenen naast geïrriteerd ook echt gekwetst, verdrietig en eenzaam zijn. 
Heel veel sterkte met de ingreep morgen en je herstel, ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen!

Wij denken allemaal aan je, Moeder Kareltje, hopelijk heb je hier iets aan.
Sterkte hoor,   

Sterkte moeder Kareltje!

Ik kwam klagen over de vakantieplanning op mijn werk. Er zijn teveel mensen in augustus weg. Ik had al bekeken dat ik en nog een collega de enigen met jonge kinderen zijn, maar blijkt dat er heel veel partners in de bouw hebben.
Het eerste overleg met de collega's van dezelfde functie is al geweest en goed gekeurd, maar nu kunnen we morgen nog een keer met het hele team op draven.
Pfff, het is al cursus op mijn vrije dag, om er dan ook nog een overleg aan te plakken. Zo geen zin in.

Veel sterkte Moederkareltje. Wat moet jij je rot voelen Hopelijk genoeg steun van bekenden om je heen..

Mijn ergernis valt dan weer mee..
Maar ik word soms helemaal gek van de communicatie op mijn werk. Gisteren een berichtje dat we morgen allemaal aanwezig moeten zijn tijdens een overleg. Dit is verplicht! Mag ook online, dat dan weer wel.

Dit gebeurt dus nu al voor de zoveelste keer. Toevallig moet ik morgen sowieso al werken dus voor mij maakt het niks uit maar ik vind het zo laat gecommuniceerd! 

Dankjulliewel voor de lieve woorden.

Post NL. Ik ontvang vandaag een pakketje. In de app stond eerst, word bezorgd tussen 12.00 en 14.30. Ik kijk net in de app, word het pas tussen 19.35 en 21.35 bezorgd. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.