Huiskamer
Mayosate
06-01-2025 om 12:17
Moederkareltje schreef op 06-01-2025 om 11:57:
Wederom aan man. Ik moet morgen een medische ingreep ondergaan waar ik erg tegenop zie en wat pijn gaat doen. Ik vertel aan man in 5 zinnen wat ik morgen ga doen aangezien hij er niet een keer naar gevraagd heeft en zeg dat ik de oppas zijn nummer geef mocht ik niet op tijd thuis zijn of er onderweg iets gebeuren omdat ik met ov ga. Man slaat alleen aan op waarom moet oppas mijn nr en verbetert een woord. Nul op inhoud en ik zeg hem dat als hij op zijn werk ook zo tegen zijn cliënten doet hij een slechte psycholoog is. Hij zegt ik ben thuis ik ben hier geen psycholoog. Nee maar wel mijn vent. Ik ben weggelopen en heb me opgesloten op de badkamer om niet te ontploffen bij de kinderen. Hij roept nog even dat ik in therapie moet om mijn emoties te regulieren, volwassen moet worden en niet altijd moet weglopen en mijn excuses moet aanbieden omdat ik hem een slechte psycholoog noem. Ik ontplof bijna nog meer maar heb al mijn woorden ingeslikt voor de kinderen.
Ik ben bijna zover om te gaan scheiden. Heb bijna al mijn spullen al bij mijn moeder staan.
Moyrrie
06-01-2025 om 12:28
Wederom aan man. Ik moet morgen een medische ingreep ondergaan waar ik erg tegenop zie en wat pijn gaat doen. Ik vertel aan man in 5 zinnen wat ik morgen ga doen aangezien hij er niet een keer naar gevraagd heeft en zeg dat ik de oppas zijn nummer geef mocht ik niet op tijd thuis zijn of er onderweg iets gebeuren omdat ik met ov ga. Man slaat alleen aan op waarom moet oppas mijn nr en verbetert een woord. Nul op inhoud en ik zeg hem dat als hij op zijn werk ook zo tegen zijn cliënten doet hij een slechte psycholoog is. Hij zegt ik ben thuis ik ben hier geen psycholoog. Nee maar wel mijn vent. Ik ben weggelopen en heb me opgesloten op de badkamer om niet te ontploffen bij de kinderen. Hij roept nog even dat ik in therapie moet om mijn emoties te regulieren, volwassen moet worden en niet altijd moet weglopen en mijn excuses moet aanbieden omdat ik hem een slechte psycholoog noem. Ik ontplof bijna nog meer maar heb al mijn woorden ingeslikt voor de kinderen.
Ik ben bijna zover om te gaan scheiden. Heb bijna al mijn spullen al bij mijn moeder staan.
Wat ontzettend egoïstisch van hem.
Veel sterkte voor morgen!
Bakblik
06-01-2025 om 12:36
Wat een botte hork die vent van jou.
Hij is psycholoog en moet empathisch reageren als hij met cliënten in gesprek is?
Even heel kort door de bocht met wat lekenpsychologie maar wat hebben jullie nog samen? Er zijn 2 kinderen begrijp ik uit je berichten maar volgens mij draag jij daar de fysieke verantwoordelijkheid alleen voor. Hij zorgt voor de financiën met zijn salaris en verder doe jij alles, met de kinderen voor jezelf en je verzorgt hem. Je gaat met het ov iets medisch laten doen en hij gaat niet eens mee, wenst je geen succes en heeft geen begrip dat je er tegenop ziet en heeft zelfs nog commentaar op het feit hoe jij de opvang voor de kinderen hebt geregeld en is ontevreden dat zijn nummer aan de oppas wordt gegeven?
Echt? Wegwezen is mijn advies!
Sterkte morgen en de rest van het jaar!
Bailey26
06-01-2025 om 12:49
Sterkte morgen Moeder Kareltje.
En een dikke knuffel voor jou! Je man klinkt niet liefdevol.
Beterlaat2021!
06-01-2025 om 13:16
Yumi schreef op 05-01-2025 om 23:02:
Vraag verkoopster of ze even kan kijken welke truien van katoen zijn, want ik kan niet tegen polyester, acryl of wol en heb mijn leesbril niet bij.
Wat gebeurt er als je zo'n trui draagt? Jeuk?
Yumi
06-01-2025 om 13:21
Sterkte morgen Moederkareltje, ik hoop dat je 'n keer de stap gaat nemen.
Waarschijnlijk kom je er dan achter dat je er al jaren alleen voorstaat.
Dat je als alleenstaande met kinderen minder zwaar hebt, dan met iemand die het volledige huishouden en de kinderen aan jou overlaat en zich gedraagt alsof hij in een hotel zit.
Yumi
06-01-2025 om 13:32
Beterlaat2021! schreef op 06-01-2025 om 13:16:
[..]
Wat gebeurt er als je zo'n trui draagt? Jeuk?
Jeuk alleen bij wol. Krijg het bloedheet en het voelt benauwd alsof hij strak om mijn lijf zit. Als ik hem uitdoe kan het uren duren voor ik dat gevoel kwijt raak.
Rogue
06-01-2025 om 14:15
sterkte morgen moederKareltje
Het weer en ik moet nog boodschappen doen, maar ik kan niet weg omdat ik geen idee wie of wanneer mijn pakket komt
MissDalhousie
06-01-2025 om 16:01
Sterkte morgen, MoederKareltje, wat ontzettend jammer dat jouw partner je zo behandeld. Zorg goed voor jezelf. Ik snap heel goed dat je overweegt om bij hem weg te gaan.