Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Koettie schreef op 18-11-2024 om 20:36:

[..]

Ze wacht al langer dan verwacht door deze ellende en haar enige eis was voor half dec. Ze wil niet eens met twee weken verlengen.

Oef, je hangt nu toch wel iedere dag aan de lijn om ze aan het werk te houden daar hè? Ik zou hier echt heel vervelend van worden. 11 december is nog 3 weken,  ze hebben iets goed te maken naar jou toe! En ook naar  de oude eigenaar toe trouwens, want ik snap dat het voor haar ook stressvol is.  Van de drie partijen zijn er twee die afhankelijk zijn van een derde die keer op keer verzaakt, ontzettend frustrerend!

Magnoliatakje schreef op 19-11-2024 om 07:32:

[..]

Om 9 minuten over 7 snap ik dat heel goed 🙃.

Komt vanzelf. Heb inmiddels  een was aanstaan en dwing mezelf  eerst even richting  zwembad nu voor een uurtje  banen trekken. 

Wieder schreef op 19-11-2024 om 07:45:

[..]

Oef, je hangt nu toch wel iedere dag aan de lijn om ze aan het werk te houden daar hè? Ik zou hier echt heel vervelend van worden. 11 december is nog 3 weken, ze hebben iets goed te maken naar jou toe! En ook naar de oude eigenaar toe trouwens, want ik snap dat het voor haar ook stressvol is. Van de drie partijen zijn er twee die afhankelijk zijn van een derde die keer op keer verzaakt, ontzettend frustrerend!

Ja ga stipt 8 uur bellen waarom mijn naam erop staat en wil weten of het hun fout is of de adviseur van de hypotheek van mij en mn ex. 

Koettie schreef op 19-11-2024 om 07:56:

[..]

Ja ga stipt 8 uur bellen waarom mijn naam erop staat en wil weten of het hun fout is of de adviseur van de hypotheek van mij en mn ex.

En gelijk even melden dat je voor die-en-die tijd een terugkoppeling wil,  en zelf terugbellen om 5-over-die-en-die tijd als je die niet krijgt! Vreet ze op!

Ze willen me niet te woord staan omdat het via de adviseur loopt. Ik ga even gillen in een kussen. Jammer dat ik al op kantoor zit. 

Koettie schreef op 19-11-2024 om 08:03:

Ze willen me niet te woord staan omdat het via de adviseur loopt. Ik ga even gillen in een kussen. Jammer dat ik al op kantoor zit.

En wanneer is die adviseur er?

Het is een stomme ergernis want ik kan er niks aan  veranderen maar gordijnen open en dan regen zien is niet echt bevorderlijk voor mijn humeur. En dan te bedenken dat we nog niet eens in de winter zitten

Dolfje schreef op 19-11-2024 om 08:14:

Het is een stomme ergernis want ik kan er niks aan veranderen maar gordijnen open en dan regen zien is niet echt bevorderlijk voor mijn humeur. En dan te bedenken dat we nog niet eens in de winter zitten

Ga even een tijdje in de regen staan! Dan weer naar binnen lopen en naar buiten kijken naar de regen.  Dan ben je blij dat je binnen zit. Misschien helpt het 😉

Wieder schreef op 19-11-2024 om 08:20:

[..]

Ga even een tijdje in de regen staan! Dan weer naar binnen lopen en naar buiten kijken naar de regen. Dan ben je blij dat je binnen zit. Misschien helpt het 😉

😂

En Koettie, bedenk dat het tot nu toe voor de verkoper ook makkelijk roepen was ‘ik wil niet verlengen’ hè. Als ze straks moet kiezen tussen nog een paar weken wachten met hoogstwaarschijnlijk een goede afloop of weer helemaal opnieuw beginnen met het huis verkopen lijkt de kans me groot dat ze in jouw voordeel beslist. Hou vol! En inderdaad, eens met Wieder, iedereen lastig vallen die je maar lastig kunt vallen om het sneller te laten gaan.

Moosey schreef op 19-11-2024 om 08:42:

En Koettie, bedenk dat het tot nu toe voor de verkoper ook makkelijk roepen was ‘ik wil niet verlengen’ hè. Als ze straks moet kiezen tussen nog een paar weken wachten met hoogstwaarschijnlijk een goede afloop of weer helemaal opnieuw beginnen met het huis verkopen lijkt de kans me groot dat ze in jouw voordeel beslist. Hou vol! En inderdaad, eens met Wieder, iedereen lastig vallen die je maar lastig kunt vallen om het sneller te laten gaan.

Ja, dit vind ik ook wel een goeie! Hopelijk kan de verkoper nog iets meer begrip/geduld opbrengen..

----

Oh ik ben zo moe en heb vreselijke hoofdpijn. Het liefst ga ik een dagje bankhangen maar ik moet zo met dochter naar een artsbezoek en er lopen nog steeds bouwvakkers rond in huis (laatste week badkamerverbouwing als het goed is, dan heeft het ook een maand geduurd!)

Waarom ga je naar banen zwemmen  om te kletsen ?? Ga dan gewoon  ergens  koffie  drinken!

Ben uit Netflix gegooid   

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.