Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Friezinnetje schreef op 07-11-2024 om 07:56:

[..]

Een computer heeft ook wel eens last van een virus, dus ja

Herfstappeltaart schreef op 07-11-2024 om 08:32:

Om gezellig mee te doen: ik ben ook opgestaan met hoofdpijn. Nu heb ik gisteren de griepprik gehad, zou dat daar door komen? Naja, een paracetamolletje maar weer.

dat zou prima kunnen, sommigen krijgen er griepverschijnselen door. 

Misschien tijd voor een "wie is er ook ziek en zielig" draadje?

Ik ben ook nog ziek thuis. Gelukkig ietsje beter dan gister

stokstaart schreef op 07-11-2024 om 10:07:

Misschien tijd voor een "wie is er ook ziek en zielig" draadje?

Ik ben ook nog ziek thuis. Gelukkig ietsje beter dan gister

Hier! Heb ook al een snotje. 

ik zit echt enorm te twijfelen of ik zal gaan werken straks. Als ik me ziekmeld moet ik 3 mensen af gaan bellen en mijn werkgever op de hoogte brengen. Ik neem dadelijk een paracetamol en ga het toch proberen. Als het niet gaat meld ik me alsnog ziek.

Rustig aan Brie! 

Ik erger me aan de onflexibiliteit ( is dat een woord?) van een collega. Wij hebben beide meerdere functies maar 1 functie moet op vaste tijden. De andere kun je schuiven als je op functie 1 nodig bent. Mij wordt dat regelmatig gevraagd en ik doe het regelmatig uit mezelf. Zij echt niet en is nu alweer de eerste die zegt " ik kan niet".

Beterschap voor iedereen die zich niet lekker voelt.

Vanochtend was ik in de buurt van een intatuin. Ik dacht op een rustig moment de kerstafdeling te kunnen bekijken. Kom ik er aan gereden zie ik een overvol parkeerterrein en busjes waar bejaarde dames uitgeladen werden. Aan het eind van het terrein waren nog enkele plaatjes vrij. Ik had geen zin in extreme drukte dus ben iets anders gaan doen. Vond het heel raar dat het op een donderdag morgen zo druk was. Net opgezocht vandaag 20% korting op bijna alles.

Hoewel het voor een goed doel is (nieuwe badkamer) erger ik me kapot aan de hele tijd mensen in mijn huis.
Ze doen gewoon hun werk en zijn echt niet vervelend.. Houden de deuren dicht en zachte muziek dus wat dat betreft echt geen last van! 
Maar hele tijd koffiezetten (als ik niet werk) en beleefd een praatje maken en geen rust in mijn huis, trek ik echt heel slecht 😅

Tuinfluiter schreef op 07-11-2024 om 12:51:

Vanochtend was ik in de buurt van een intratuin. Ik dacht op een rustig moment de kerstafdeling te kunnen bekijken. Kom ik er aan gereden zie ik een overvol parkeerterrein en busjes waar bejaarde dames uitgeladen werden.

De kerstshow van Intratuin is een heerlijk gratis uitstapje voor
bejaarden. Kopje koffie en iets lekkers erbij en ze hebben een
top-uitje gehad!

Broodjebrie schreef op 07-11-2024 om 10:32:

ik zit echt enorm te twijfelen of ik zal gaan werken straks. Als ik me ziekmeld moet ik 3 mensen af gaan bellen en mijn werkgever op de hoogte brengen. Ik neem dadelijk een paracetamol en ga het toch proberen. Als het niet gaat meld ik me alsnog ziek.

Moeten jullie zelf de cliënten af bellen? Wat een gedoe, vooral als je hartstikke beroerd bent.

Hier weer hersteld van de verkoudheid. Gisteren stond ik voor het eerst weer op en toen dacht ja ik voel mij weer oké. Nu die kriebelhoest nog weg en dan is het weer klaar.

Grindelwald schreef op 07-11-2024 om 15:53:

[..]

Moeten jullie zelf de cliënten af bellen? Wat een gedoe, vooral als je hartstikke beroerd bent.

Yep, zo werkt het helaas bij ons. En dan bel je de organisatie en is het heel druk dus heb maar gevraagd of ze mij willen bellen.

Grindelwald schreef op 07-11-2024 om 15:53:

[..]

Dat moest ik vroeger ook en dan ook nog collega's bellen of ze konden vervangen. Ik zei ik ben ziek. Heb dat dus nooit gedaan. 

Dolfje schreef op 07-11-2024 om 16:46:

[..]

Dat moest ik vroeger ook en dan ook nog collega's bellen of ze konden vervangen. Ik zei ik ben ziek. Heb dat dus nooit gedaan.

Dat mag van mensen in een niet management functie ook helemaal niet gevraagd worden. Je bent ziek en dat hoor je door te geven.. de vervolg acties zijn voor diegene die niet ziek zijn. Laatst geleerd bij een gastles FNV kwam op school langs.

Dolfje schreef op 07-11-2024 om 16:46:

[..]

Dat hoeven wij dan weer niet te doen, onze leidinggevende regelt de vervanging. Als die er is

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.