Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

PinkFlower schreef op 06-11-2024 om 08:42:

[..]

Ik begrijp daar dus echt niks van. Hoe kan een volk daar twee keer intrappen? Vrijwillig ook nog. Het is niet van Poetin wint verkiezingen, dat weet iedereen dat dit niet wegens vrijwillige keus van de stemmers was. Mijn inzien zeggen deze verkiezingen heel veel over de gemiddelde Amerikaan, en dat beeld is niet best. Je hoorde vaak dat veel Amerikanen niet achter hem staan, zijn ideen niet steunen bla bla, maar uit een verkiezing blijkt weer heel anders. Gatverdamme, snap niet dat iemand op zo'n naar iemand kan stemmen. Maar snap ook niet dat hij overal mee weg komt. Een gewone burger die daar een paar gram wiet in de zak heeft gaat voor jaren zowat de bak in en hij komt overal met alles wat hij zegt en doet weg.....

Tja, want een vrouw als president kan natuurlijk echt niet, want vrouwen worden ongesteld en dan kunnen ze geen beslissingen nemen. 🙄 Volgens een verslaggeefster was dat echt een argument dat naar voren werd gebracht om niet op Harris te stemmen!

Netherfield schreef op 06-11-2024 om 08:26:

Het lijkt erop dat Trump gaat winnen. Neeeeeeeeeeeee

Ga vriend maar vast vertellen dat ik de komende 4 jaar geen voet in Amerika zet.

Kom er waarschijnlijk niet eens meer in

De tactloosheid van mijn vader. Mijn broer en schoonzus zijn uit elkaar. Persoonlijk doet me het niet veel want ik heb geen enkele band met haar en denk dat mijn broer ook beter af is nu hij deze knoop heeft doorgehakt. Maar ze hebben een kind en waren 14 jaar samen. 
Heeft mijn vader haar een week na het beëindigen van de relatie gewoon hup de gezinsapp uit gegooid 😳. Ze wonen nog samen, want tja probeer maar eens een huis te krijgen. Zeker als je niet (wil) werkt, psychisch niet stabiel bent en een kind hebt. 

Vind het zo grof. Had het mens zelf laten gaan, of had broer haar laten verwijderen. 

PinkFlower schreef op 06-11-2024 om 08:42:

[..]

Ik begrijp daar dus echt niks van. Hoe kan een volk daar twee keer intrappen? Vrijwillig ook nog. Het is niet van Poetin wint verkiezingen, dat weet iedereen dat dit niet wegens vrijwillige keus van de stemmers was. Mijn inzien zeggen deze verkiezingen heel veel over de gemiddelde Amerikaan, en dat beeld is niet best. Je hoorde vaak dat veel Amerikanen niet achter hem staan, zijn ideen niet steunen bla bla, maar uit een verkiezing blijkt weer heel anders. Gatverdamme, snap niet dat iemand op zo'n naar iemand kan stemmen. Maar snap ook niet dat hij overal mee weg komt. Een gewone burger die daar een paar gram wiet in de zak heeft gaat voor jaren zowat de bak in en hij komt overal met alles wat hij zegt en doet weg.....

Komt ook door het kiesstelsel met kiesmannen, en dat andere partijen als De Groenen nauwelijks voet aan de grond krijgen. Kijk straks ook maar eens naar het totaal aantal stemmen: 65 miljoen voor Harris, 70 miljoen voor Trump. Dat verschil is echt heel klein (vorige keren ook trouwens). 

En je zal waarschijnlijk door je eigen algoritmen ook veel meer pro-Harris tegenkomen in je berichtgevingen ed. 

PinkFlower schreef op 06-11-2024 om 10:51:

De tactloosheid van mijn vader. Mijn broer en schoonzus zijn uit elkaar. Persoonlijk doet me het niet veel want ik heb geen enkele band met haar en denk dat mijn broer ook beter af is nu hij deze knoop heeft doorgehakt. Maar ze hebben een kind en waren 14 jaar samen.
Heeft mijn vader haar een week na het beëindigen van de relatie gewoon hup de gezinsapp uit gegooid 😳. Ze wonen nog samen, want tja probeer maar eens een huis te krijgen. Zeker als je niet (wil) werkt, psychisch niet stabiel bent en een kind hebt.

Vind het zo grof. Had het mens zelf laten gaan, of had broer haar laten verwijderen.

Dat is mij ook een keer overkomen na een langere relatie maar eerlijk gezegd was ik blij om te zien dat ze me voor waren en moest er wel om lachen eigenlijk. Had een gevoel van good riddance. Hopelijk geldt dat ook voor haar en voelt ze zich niet gekwetst 

Rogue schreef op 06-11-2024 om 10:45:

[..]

Ga vriend maar vast vertellen dat ik de komende 4 jaar geen voet in Amerika zet.

Kom er waarschijnlijk niet eens meer in

Ik ook niet... Was ik al niet van plan en nu doe ik het helemaal niet...

OperaQueen schreef op 06-11-2024 om 18:52:

[..]

Ik ook niet... Was ik al niet van plan en nu doe ik het helemaal niet...

eerlijk het is een mooi veelzijdig land maar wat er nu en de afgelopen jaren gaande kan er met mijn verstand niet bij 

Rogue schreef op 06-11-2024 om 19:49:

[..]

eerlijk het is een mooi veelzijdig land maar wat er nu en de afgelopen jaren gaande kan er met mijn verstand niet bij

Ik ook niet...Had het overigens wel verwacht hoor maar ben wel teleurgesteld..

Oh oh ik begin te niezen en koppijn 

Ik ben ook ziek: hoofdpijn, hoesten, niezen, koorts... Dat is al rot zat, maar ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis. Ik kan daar toch niet gaan zitten met een ziek lijf, en dan iedereen aansteken 
Morgenochtend maar meteen bellen met ze. Balen is dit. 

Zou het forum besmetting overbrengen?  Dat kantochnie?

Ik heb ook koppijn, verkoudheid valt mee. Wel weer super slecht geslapen door de overgang.

Beterlaat2021! schreef op 07-11-2024 om 07:37:

Zou het forum besmetting overbrengen? Dat kantochnie?

Een computer heeft ook wel eens last van een virus, dus ja  

Dolfje schreef op 06-11-2024 om 21:39:

Oh oh ik begin te niezen en koppijn

Nee bij mij begon het met keelpijn. Maar inmiddels dus wel koppijn koorts en hoesten. Vannacht wel goed geslapen gelukkig, dankzij paracetamol. 

Om gezellig mee te doen: ik ben ook opgestaan met hoofdpijn. Nu heb ik gisteren de griepprik gehad, zou dat daar door komen? Naja, een paracetamolletje maar weer.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.