Huiskamer
Koettie
05-11-2024 om 21:40
Broodjebrie schreef op 05-11-2024 om 19:36:
[..]
Zo begon corona bij mij...
En daarna buikpijn? Lig nu met flinke kramp op bed
SuzyQFive
05-11-2024 om 21:58
Mayosate schreef op 05-11-2024 om 20:48:
[..]
Lijkt me heel erg pittig om een partner te hebben die zo’n groot deel van het jaar depressief is. Het is ook vervelend voor diegene natuurlijk maar het is enorm moeilijk om er mee te moeten leven.
Ja, voor hem is het ook moeilijk en dat maakte het ook zo lastig. Je belooft elkaar trouw, ook in mindere gezondheid. Maar ik ging er zelf aan onderdoor. Met dat ie in die periodes ook gewoon echt onaardig deed en dat was natuurlijk voor de kinderen ook een slecht voorbeeld.
Het gaat inmiddels wel wat beter nu hij vegetarisch is.
SuzyQFive
05-11-2024 om 22:00
Auwereel schreef op 05-11-2024 om 20:59:
Nou, zullen we nog maar een keertje, ergernissen over bezorging?
Bij mijn nieuwe bed, een boxspring, verschuiven de matrassen. Prima te verhelpen met een antislipmat, volgens de verkoper Beter Bed. Nou, doe mij maar zo'n mat dan. Niet in de winkel te koop, bestel maar via onze website. Geen ophalen -in-de-winkel mogelijkheid, wordt bezorgd met een pakketdienst. Een werkdag van tevoren krijg je een track&trace. Morgen zou ik de hele dag thuis zijn, dus bezorging op morgen gezet. Helaas is er wat tussen gekomen, en dat kan ik waarschijnlijk ondervangen als ik weet wanneer het bezorgd wordt. Maar nog geen track&trace gehad. Geen idee welke pakketdienst."Klik hier over meer informatie over de bezorging" leidt naar een "pagina niet gevonden". Zucht...
Even mijn Postnl-app gecheckt, maar daar staan allemaal pakketjes die "opgehaald kunnen worden" of "Bezorgtijd nog niet bekend". Al die pakjes heb ik al weken geleden opgehaald, houden ze dat niet bij ofzo?
Dat verschuiven van boxsprings (heb nog nooit op een geslapen die dat niet deed) was voor mij ook reden om geen boxspring te nemen 😬. Hopelijk helpy die mat je!
En bezorgdiensten… 🤥
Chantal2022
06-11-2024 om 07:20
Nou, zullen we nog maar een keertje, ergernissen over bezorging?
Bij mijn nieuwe bed, een boxspring, verschuiven de matrassen. Prima te verhelpen met een antislipmat, volgens de verkoper Beter Bed. Nou, doe mij maar zo'n mat dan. Niet in de winkel te koop, bestel maar via onze website. Geen ophalen -in-de-winkel mogelijkheid, wordt bezorgd met een pakketdienst. Een werkdag van tevoren krijg je een track&trace. Morgen zou ik de hele dag thuis zijn, dus bezorging op morgen gezet. Helaas is er wat tussen gekomen, en dat kan ik waarschijnlijk ondervangen als ik weet wanneer het bezorgd wordt. Maar nog geen track&trace gehad. Geen idee welke pakketdienst."Klik hier over meer informatie over de bezorging" leidt naar een "pagina niet gevonden". Zucht...
Even mijn Postnl-app gecheckt, maar daar staan allemaal pakketjes die "opgehaald kunnen worden" of "Bezorgtijd nog niet bekend". Al die pakjes heb ik al weken geleden opgehaald, houden ze dat niet bij ofzo?
Mijn PostNL app wordt direct bijgewerkt als ik een pakje heb opgehaald of bezorgd is.
Koettie
06-11-2024 om 07:42
Hele slechte nacht gehad. Buikpijn gelukkig bijna weg, geen idee wat dat nou weer was! Toch maar naar werk, nu vooral heel moe.
Broodjebrie
06-11-2024 om 07:49
Koettie schreef op 05-11-2024 om 21:40:
[..]
En daarna buikpijn? Lig nu met flinke kramp op bed
Nee, dat had ik toen niet.
Beterlaat2021!
06-11-2024 om 07:58
Bij mijn nieuwe bed, een boxspring, verschuiven de matrassen.
Oh,dus je bed is er? Tja, dat verschuiven overkwam ons bij voorbeeld in een vakantiebungalow of hotelkamer. Dus daarom zelf geen boxspring.
stokstaart
06-11-2024 om 08:08
ik ben ziek. Alles dot me zeer, het snot loopt onvrijwillig uit me en mijn kussen is nat 🫣🤧
Vreselijk want we zitten verschrikkelijk krap op werk en vrees dat er operaties afgezegd moeten worden nu. Doordat ik long-COVID gehad heb, heb ik wel geleerd dat ik eerst voor mezelf moet kiezen.
Broodjebrie
06-11-2024 om 08:28
stokstaart schreef op 06-11-2024 om 08:08:
ik ben ziek. Alles dot me zeer, het snot loopt onvrijwillig uit me en mijn kussen is nat 🫣🤧
Vreselijk want we zitten verschrikkelijk krap op werk en vrees dat er operaties afgezegd moeten worden nu. Doordat ik long-COVID gehad heb, heb ik wel geleerd dat ik eerst voor mezelf moet kiezen.
Ik schud je de hand, op afstand..
stokstaart
06-11-2024 om 08:31
Broodjebrie schreef op 06-11-2024 om 08:28:
[..]
Ik schud je de hand, op afstand..
Gedeelde smart ☹️
PinkFlower
06-11-2024 om 08:37
Besteld bij Bonprix. Let er altijd op dat alles er is want anders duurt het een paar weken als het na geleverd moet worden. Vanmorgen een mail met de bestel info. Verdorrie bijna de helft dat als nalevering nu staat. Levering: rond de 3 weken.
Ja joh, dan laat het maar hoor. Ook geen excuus ofzo.
PinkFlower
06-11-2024 om 08:42
Netherfield schreef op 06-11-2024 om 08:26:
Het lijkt erop dat Trump gaat winnen. Neeeeeeeeeeeee
Ik begrijp daar dus echt niks van. Hoe kan een volk daar twee keer intrappen? Vrijwillig ook nog. Het is niet van Poetin wint verkiezingen, dat weet iedereen dat dit niet wegens vrijwillige keus van de stemmers was. Mijn inzien zeggen deze verkiezingen heel veel over de gemiddelde Amerikaan, en dat beeld is niet best. Je hoorde vaak dat veel Amerikanen niet achter hem staan, zijn ideen niet steunen bla bla, maar uit een verkiezing blijkt weer heel anders. Gatverdamme, snap niet dat iemand op zo'n naar iemand kan stemmen. Maar snap ook niet dat hij overal mee weg komt. Een gewone burger die daar een paar gram wiet in de zak heeft gaat voor jaren zowat de bak in en hij komt overal met alles wat hij zegt en doet weg.....
kerst
06-11-2024 om 09:06
Ik heb ontzettend veel tandaanslag sinds ik veel medicijnen slik ..
Gelukkig wel in december halfjaarlijks bezoek aan mondhygiënist.
Auwereel
06-11-2024 om 09:09
Beterlaat2021! schreef op 06-11-2024 om 07:58:
[..]
Oh,dus je bed is er? Tja, dat verschuiven overkwam ons bij voorbeeld in een vakantiebungalow of hotelkamer. Dus daarom zelf geen boxspring.
Ik lig meestal heerlijk op boxsprings in hotels, veel beter dan als ik een lattenbodem tegenkom, vandaar mijn keuze voor boxspring. En nooit iets gemerkt van schuivende matrassen. Maar de beddenzaak raadde ons andere matrassen aan dan die bij de boxspring horen, omdat die beter liggen. Behalve dat die wel ze schuiven dan.