Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Yumi schreef op 06-10-2024 om 14:39:

[..]

Weet niet of jullie inmiddels al contact hebben, maar klik op de naam in dit geval Mayosate en je komt op het profiel terecht, waar je rechtsboven de knop: bericht sturen kunt vinden.

ah, dank je wel! Was even de weg kwijt (laatste privébericht ooit aan iemand in 2022 verstuurd). 't Is gelukt.

@Mayosate: je hebt privé bericht

Nu het hier over pb/inbox gaat: Geërgerd aan mensen die van mij langer of korter geleden een inbox hebben gekregen die dan niet antwoorden op die berichten. Nou kan ik dat snappen als ik zelf inbox stuur om iets verder uit te leggen.  Als je een serieuze vraag hebt en antwoord krijgt via inbox is het wel netjes om even iets te laten horen. 

Mayosate schreef op 06-10-2024 om 11:18:

is er iemand hier met veel ervaring met honden die mij een privé berichtje kan doen?
Betreft een ergerlijke en gevaarlijke situatie waar ik privé even over wil sparren ivm herkenbaarheid

Tnx heb inmiddels contact met 2 forummers

Bakblik schreef op 06-10-2024 om 14:49:

Nu het hier over pb/inbox gaat: Geërgerd aan mensen die van mij langer of korter geleden een inbox hebben gekregen die dan niet antwoorden op die berichten. Nou kan ik dat snappen als ik zelf inbox stuur om iets verder uit te leggen. Als je een serieuze vraag hebt en antwoord krijgt via inbox is het wel netjes om even iets te laten horen.

Zie nu met de uitleg over inbox, dat je mij ook al eens een keer een privébericht gestuurd hebt, sorry voor het niet terug reageren 

Mama-Inge schreef op 06-10-2024 om 15:30:

[..]

Zie nu met de uitleg over inbox, dat je mij ook al eens een keer een privébericht gestuurd hebt, sorry voor het niet terug reageren

Wel grappig dat er dan een blauw cijfer bij je poppetje staat en dat iemand dan niet op onderzoek uitgaat wat dat betekent. 

Mijn inbox aan jou is van januari dus nu nog antwoorden hoeft niet meer. Ik had ook zelf het initiatief genomen dus bij jou zou ik geen antwoord verwachtten.  Mensen die mij een vraag stellen en dan als ik uitgebreid antwoord geef niks meer laten horen is irritanter.

Bakblik schreef op 06-10-2024 om 16:42:

[..]

Wel grappig dat er dan een blauw cijfer bij je poppetje staat en dat iemand dan niet op onderzoek uitgaat wat dat betekent.

Mijn inbox aan jou is van januari dus nu nog antwoorden hoeft niet meer. Ik had ook zelf het initiatief genomen dus bij jou zou ik geen antwoord verwachtten. Mensen die mij een vraag stellen en dan als ik uitgebreid antwoord geef niks meer laten horen is irritanter.

Dat is me nog nooit opgevallen, let daar eigenlijk ook niet op. Ik open de site vaak en kijk dan bij de topics waar ik op gereageerd heb en kijk dan of er nieuwe of actieve topics zijn die interessant zijn, dat poppetje kijk ik onbewust overheen 

Bakblik schreef op 06-10-2024 om 16:42:

[..]

Wel grappig dat er dan een blauw cijfer bij je poppetje staat en dat iemand dan niet op onderzoek uitgaat wat dat betekent.

Mijn inbox aan jou is van januari dus nu nog antwoorden hoeft niet meer. Ik had ook zelf het initiatief genomen dus bij jou zou ik geen antwoord verwachtten. Mensen die mij een vraag stellen en dan als ik uitgebreid antwoord geef niks meer laten horen is irritanter.

Je berichtje is niet naar mij, maar ik wil hier toch even op reageren. Dat blauwe poppetje valt nauwelijks op. Nu heb ik al een tijdje geen pb meer ontvangen hier, maar in de tijd dat dat wel gebeurde werd er door degene die hem verstuurde hier op het forum gezegd dat ze mij een pb had gestuurd. En toen zag ik het inderdaad. Maar als diegene dat niet had gezegd was het me waarschijnlijk pas veel later opgevallen. 

Broodjebrie schreef op 06-10-2024 om 18:34:

[..]

Je berichtje is niet naar mij, maar ik wil hier toch even op reageren. Dat blauwe poppetje valt nauwelijks op. Nu heb ik al een tijdje geen pb meer ontvangen hier, maar in de tijd dat dat wel gebeurde werd er door degene die hem verstuurde hier op het forum gezegd dat ze mij een pb had gestuurd. En toen zag ik het inderdaad. Maar als diegene dat niet had gezegd was het me waarschijnlijk pas veel later opgevallen.

Eens

Heb het ook weleens gemist.

JtM

JtM

07-10-2024 om 11:25 Topicstarter

Naminokurashi schreef op 05-10-2024 om 10:14:

Ik wil even mijn excuses aanbieden aan JtM en Poezie.

Het spijt mij dat ik zo reageerde tegen jullie. Dit hadden jullie niet verdiend. Ik heb geen flauw idee waarom ik zo finaal uit de bocht ben gevlogen.
Nogmaals mijn excuses

Bedankt Naminokurashi! Sympathiek van je

Ik reageerde ook vrij fel terug, dus daarvoor mijn excuses naar jou. 

JtM schreef op 07-10-2024 om 11:25:

[..]

Bedankt Naminokurashi! Sympathiek van je

Ik reageerde ook vrij fel terug, dus daarvoor mijn excuses naar jou.

Ik dank u hartelijk 

Dat irritante PostNL! Ik zit te wachten op een pakketje dat tussen 10.40 en 12.40 zou komen. Rond 12 uur komt er een witte bus van een pakketbezorger het erf op,  dus ik loop naar buiten.  Een  hoop gestommel in dat busje, komt de bezorger eruit en hij zegt: oh  nee hoor mevrouw,  ik heb niks voor hier,  ik was alleen maar aan het sorteren.  Oké,  kan. Er stond ook niks op het busje,  dus ik weet niet of het van PostNL was. Om 12.04 krijg ik een mailtje dat ze bij ons niet hebben kunnen bezorgen en dat het pakketje naar een PostNL punt wordt gebracht.  Ik baal zo van dat bedrijf! Ze bellen al nooit aan maar donderen de boel gewoon voor de deur,  terwijl er hier zo goed als altijd iemand thuis is, maar dat nog tot daaraan toe,  maar nu kan ik een half uur heen en een half uur terug gaan fietsen om naar dat pakketpunt te gaan. Bij een pakketpunt laten brengen was gratis,  thuisbezorgd was 5.95 verzendkosten,  ook nog eens. 

Een kwartiertje later ging de bel , DHL met een ander pakketje. Die kunnen het wel normaal doen. Als ik voor een verzender zou kunnen kiezen, zou ik het wel weten! Ik heb voor het eerst van mijn leven een klacht ingediend. Niet dat ik er iets mee opschiet,  maar ik ben echt klaar met dit  bedrijf. 

Vriendin kwam gisteren op bezoek. Ze snotterde wat. En nu heb ik keelpijn 


 

aan mijn werk. 1 van mijn cliënten vroeg of ik deze week voor 1x op donderdagmiddag ipv woensdag middag wilde komen werken. Had er eigenlijk geen zin in want donderdag is mijn vrije dag. 
Maar vooruit toch maar akkoord gegaan. Dacht dan ben ik woensdag middag thuis ben ik lekker alleen ga ik lekker verven of zo. 
Netjes e mail naar de planning kijk ik net op me rooster zie ik dat ze gelijk een inval cliënt op die woensdag middag hebben gezet. Dus nu moet ik zowel woensdag als donderdag middag werken. 

Deze kan ook in Opmerkelijk Nieuws maar ik erger me hier enorm aan.

Je doet als (semi-)BNer bewust mee met Expeditie Robinson. Het is al jaren op tv, dus je weet dat er heel weinig te eten is, je weet dat je lichamelijk zware proeven moet doen, je weet dat het er soms heel heet is en soms ook keihard regent (tropisch eiland immers) 
En je krijgt er voor betaald, met een extra geld bonus op bepaalde momenten
Dat gezeik.....
https://www.mediacourant.nl/2024/10/justine-marcella-kan-schoenen-niet-meer-aan-rtl-moet-ingrijpen/
Justine heeft het Robinson-eiland vroegtijdig verlaten na een val, een blaasontsteking, hoge bloeddruk en een opgezwollen lijf en gezicht. Zo lag ze de hele nacht in de regen op het eiland, waardoor ze onderkoeld raakte. “Expeditie Robinson is een aanslag op je gestel”, legt collega Evert Santegoeds uit aan de desk.

Pakketbezorger. Waarom drukken ze op de bel en beginnen ze meteen daarna op het raam te rammen?? Ik schrik me elke keer een ongeluk.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.