Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik werk gewoon doordeweeks en dierentuinen zijn toch niet alleen voor kinderen/gericht op kinderen. Een keer een zondag kindervrij lijkt me heerlijk daar. Gaat niet perse om ongeleiden projectielen hoor, meeste waren gewoon net kinderen. Maar beetje daar lopen in stilte en rust om te kijken en leren lijkt me een gat in de markt. 

Moederkareltje schreef op 05-10-2024 om 15:18:

[..]

Omdat dat discriminatie is op grond van leeftijd.

Dan zijn adult only vakantie plekken dat ook. En het feit dat je met 65+ of juist als kind ergens korting krijgt ook. Soms zijn dingen gewoon pas voor een bepaalde leeftijd. Dat is niet meteen discriminatie. 

Waarom leer ik niet van mijn fouten en ben ik zo eigenwijs?    
Als tape een beetje loslaat (vanwege (in)gescheurde enkelband) wil dat nog niet meteen zeggen dat het geen steun meer geeft en het er dus wel af kan 🙄 

Koettie schreef op 05-10-2024 om 16:54:

Ik werk gewoon doordeweeks en dierentuinen zijn toch niet alleen voor kinderen/gericht op kinderen. Een keer een zondag kindervrij lijkt me heerlijk daar. Gaat niet perse om ongeleiden projectielen hoor, meeste waren gewoon net kinderen. Maar beetje daar lopen in stilte en rust om te kijken en leren lijkt me een gat in de markt.

Nee maar wel ook op kinderen. Vrij breed publiek een dierentuin. 

In stilte en rust daar rondlopen zou kind hier trouwens ook heerlijk vinden. Die houdt ook niet van drukte en geren en gegil. Mischien moeten ze een keer een stilte en rust dag organiseren, niet kindvrij maar gewoon voor iedereen die rustig en stil is. Beetje zoals een stilte coupe maar dan in een dierentuin 🤣

Teken ik ook voor! Er hingen ook bordjes bij het aquarium deel met verzoek om zacht te praten/niet te gillen omdat vissen goed kunnen horen. Werd niets mee gedaan, was net een klankkast. 

Ik ging deze week op een door de weekse dag naar Ikea. Ik verwachtte daar geen hordes schoolkinderen aan te treffen. Nou die waren er wel. Heel veel Duitsers met kinderen. Je weet dus nooit zeker wanneer het ergens rustig is.

Tuinfluiter schreef op 05-10-2024 om 17:51:

Ik ging deze week op een door de weekse dag naar Ikea. Ik verwachtte daar geen hordes schoolkinderen aan te treffen. Nou die waren er wel. Heel veel Duitsers met kinderen. Je weet dus nooit zeker wanneer het ergens rustig is.

De Duitsers hadden ook een vrije dag afgelopen week. Maarja, dat moet je ook maar net weten   Hier (Achterhoek) ook veel Duitsers op het moment. Ik ging ook al zoeken waarom ze alweer een vrije dag hadden 😅

Tuinfluiter schreef op 05-10-2024 om 17:51:

Ik ging deze week op een door de weekse dag naar Ikea. Ik verwachtte daar geen hordes schoolkinderen aan te treffen. Nou die waren er wel. Heel veel Duitsers met kinderen. Je weet dus nooit zeker wanneer het ergens rustig is.

3 oktober is een duitse feestdag en zijn daar winkels ed dicht. 

Mugske schreef op 05-10-2024 om 18:00:

[..]

3 oktober is een duitse feestdag en zijn daar winkels ed dicht.

Was inderdaad 3 oktober bij de Ikea in duiven dus dicht bij Duitsland. 

Man voelt zich eigenlijk de hele week al niet fit maar kon gisteren met een vriend mee naar een voetbalwedstrijd in de stad  en nu lig ik hier met een zwetende rochelende snurkende vent.

En kan hij vandaag ineens niets meer Dolfje? Mannen en hun mannen griep 🤪

Hij zegt niet ziek te zijn maar er komt niet veel uit en hij ligt nog in bed.

is er iemand hier met veel ervaring met honden die mij een privé berichtje kan doen? 
Betreft een ergerlijke en gevaarlijke situatie waar ik privé even over wil sparren ivm herkenbaarheid  

Mayosate schreef op 06-10-2024 om 11:18:

is er iemand hier met veel ervaring met honden die mij een privé berichtje kan doen?
Betreft een ergerlijke en gevaarlijke situatie waar ik privé even over wil sparren ivm herkenbaarheid

Denk dat ik wel eea weet van honden, je mag me privé berichtje sturen. (ik kan nu zo snel niet zien hoe of waar ik jou privé berichtje kan sturen)

Chiquita schreef op 06-10-2024 om 14:13:

[..]

Denk dat ik wel eea weet van honden, je mag me privé berichtje sturen. (ik kan nu zo snel niet zien hoe of waar ik jou privé berichtje kan sturen)

Weet niet of jullie inmiddels al contact hebben, maar klik op de naam in dit geval Mayosate en je komt op het profiel terecht, waar je rechtsboven de knop: bericht sturen kunt vinden.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.