Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


lientje69 schreef op 08-10-2024 om 10:44:

Pakketbezorger. Waarom drukken ze op de bel en beginnen ze meteen daarna op het raam te rammen?? Ik schrik me elke keer een ongeluk.

Of 2 keer bellen terwijl de bel buiten te horen is. Met wat mazzel krijg je 5 seconden om de deur open te doen, daarna lopen ze alweer weg.

Moederkareltje schreef op 05-10-2024 om 16:32:

Zit op de visite te wachten. Ze zouden om half drie komen (huis netjes, kinderen gestreken, koffie en gebak klaar) en nu komen ze pas om vijf uur door wegafsluiting etc. Planning in de soep, nu vast koken zodat ze kunnen meeeten zo. Energie is al op voor ze er zijn.

Ik zie dat helemaal voor mij "kinderen gestreken" 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 08-10-2024 om 10:4t5:

[..]

Of 2 keer bellen terwijl de bel buiten te horen is. Met wat mazzel krijg je 5 seconden om de deur open te doen, daarna lopen ze alweer weg.

Als ze zien dat je thuis bent, kunnen ze weer verder.  Time is money.

Beterlaat2021! schreef op 08-10-2024 om 10:57:

[..]

Als ze zien dat je thuis bent, kunnen ze weer verder. Time is money.

Dat kunnen ze niet zien als ik boven ben. En ze lopen weg met het pakket. 


Gebruikersnaaminvullen schreef op 08-10-2024 om 11:10:

[..]

Dat kunnen ze niet zien als ik boven ben. En ze lopen weg met het pakket.


In dat geval steek ik weleens mijn hoofd uit een raam dat ze het neer mogen zetten en dan had ik naar beneden om het binnen te halen. 

Bij mij bellen ze vaak aan, zetten het pakket voor de deur en lopen meteen weg. Prima als ik thuis ben, maar jammer als ik er niet ben…

Waarom sturen kleding bedrijven 3 stuks kleding in twee keer? Vraag me dan in ieder geval of ik het in 1 keer wil binnenkrijgen. Ik kan echt nog wel een week wachten op een basic long sleeves hoor

kerst schreef op 08-10-2024 om 13:40:

Waarom sturen kleding bedrijven 3 stuks kleding in twee keer? Vraag me dan in ieder geval of ik het in 1 keer wil binnenkrijgen. Ik kan echt nog wel een week wachten op een basic long sleeves hoor

Dit vind ik ook zo vervelend. Het zou fijn zijn dat je de optie kan krijgen dat je iets langer moet wachten maar uiteindelijk wel alles in 1 keer krijgt 

Bailey26 schreef op 08-10-2024 om 13:53:

[..]

Dit vind ik ook zo vervelend. Het zou fijn zijn dat je de optie kan krijgen dat je iets langer moet wachten maar uiteindelijk wel alles in 1 keer krijgt

Ik ken een bedrijf waar je mag kiezen, zouden ze overal moeten doen scheelt weer in het aantal pakjes en verzendkosten.

voornamelijk aan mijn collega’s en werkgever.

de helft gaat weg en de andere helft loopt alleen maar te zeiken.

en ik zit er (ongewild) tussen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.