Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Rogue schreef op 08-09-2024 om 22:39:

ik wordt gek van de buikpijn heb al 2 paracetamols ingenomen dus hopenlijk werkt het snel haat haat ongesteld
Zijn nu helemaal

Wat naar! Heb je daar vaker last van? 

Ik word een beetje gek van de misselijkheid.
Afgelopen week had ik migraine met misselijkheid. 
Nu alleen nog die misselijkheid.  Ik ruik alles ook zo sterk op het moment, dat helpt ook niet (nee, niet zwanger 😉)

PinkFlower schreef op 08-09-2024 om 19:19:

[..]

Klinkt lekker aso. Neem aan dat die vader toch ook wist dat die telefoon al stuk was? Hoezo durf je dan ook nog verhaal te gaan halen. Triest.

En sowieso sneu voor je zoon dat ze de pik op hem hebben. Dat zal spelen in de buurt ook niet fijn maken voor hem.

Het was de vader die ineens zei dat de telefoon al stuk was. En hij was ook degene die in de eerste instantie vond dat we maar even alles moesten regelen. Het is een hele a sociaal gezin. 

En dat spelennop straat Is inderdaad een dingetje, is hij fijn met de q1of ander aan het spelen, komen ze weer klieren. En dan kind maar weer naar binnen en boos/ gefrustreerd 

JtM

JtM

09-09-2024 om 07:38 Topicstarter

Ik heb, vrees ik, toch een allergische reactie na die instectenbeet. Kan alleen maar een beetje strompelen door huis. Zo de huisarts maar eens bellen.

JtM schreef op 09-09-2024 om 07:38:

Ik heb, vrees ik, toch een allergische reactie na die instectenbeet. Kan alleen maar een beetje strompelen door huis. Zo de huisarts maar eens bellen.

Koude natte compressen al geprobeerd? Dat schreef ik gisteravond al en dat kan al vrij snel verlichting van de klachten geven. 

Heb hier een dochter met een bewezen muggen-allergie en die koude natte lappen is hier standaard onderdeel van de behandeling. Vaak naast de allergiemedicatie maar in het zeldzame geval dat de medicatie op is doen we dat als start van de behandeling. 

HAHA!wait..what schreef op 08-09-2024 om 23:59:

[..]

Wat naar! Heb je daar vaker last van?

Yep levenslang toen ik nog aan de pil was ík eindelijk pijnvrij.

Gelukkig heb ik alleen de eerste 2 dagen last, maar fijn is het niet 

Rogue schreef op 08-09-2024 om 22:39:

ik wordt gek van de buikpijn heb al 2 paracetamols ingenomen dus hopenlijk werkt het snel haat haat ongesteld
Zijn nu helemaal

Vervelend! Mij hielp de combinatie 1 paracetamol en 1 ibuprofen.

JtM

JtM

09-09-2024 om 09:09 Topicstarter

Bakblik schreef op 09-09-2024 om 07:57:

[..]

Koude natte compressen al geprobeerd? Dat schreef ik gisteravond al en dat kan al vrij snel verlichting van de klachten geven.

Heb hier een dochter met een bewezen muggen-allergie en die koude natte lappen is hier standaard onderdeel van de behandeling. Vaak naast de allergiemedicatie maar in het zeldzame geval dat de medicatie op is doen we dat als start van de behandeling.

Yes, vanaf zaterdag koel ik de plek al maar zonder effect. Ik ben bekend met heftig reageren op muggensteken. 

Ik ben zojuist bij de huisarts geweest en die schrok er een beetje van. Heb een huidinfectie opgelopen en een flinke AB kuur voorgeschreven gekregen.

Ik erger me aan iemand die hier mee schrijft. Die persoon vond het hier niet leuk . Ze heeft zelfs een topic geopend dat ze weg ging. En nu praat ze over alles. Als je weg gaat ga dan weg!

watertoren schreef op 09-09-2024 om 09:22:

Ik erger me aan iemand die hier mee schrijft. Die persoon vond het hier niet leuk . Ze heeft zelfs een topic geopend dat ze weg ging. En nu praat ze over alles. Als je weg gaat ga dan weg!

Geen idee over wie je het hebt, maar iemand mag toch van gedachten veranderen? 

aan mijzelf

Moyrrie schreef op 09-09-2024 om 09:09:

[..]

Vervelend! Mij hielp de combinatie 1 paracetamol en 1 ibuprofen.

Bij mij helpt aleve goed.

watertoren schreef op 09-09-2024 om 09:22:

Ik erger me aan iemand die hier mee schrijft. Die persoon vond het hier niet leuk . Ze heeft zelfs een topic geopend dat ze weg ging. En nu praat ze over alles. Als je weg gaat ga dan weg!

Ik heb ook wel eens gezegd dat ik weg ging, maar dat had een specifieke reden. Heb toen even een “pauze” genomen, maar ik vind het hier veel te leuk!!
(Ik heb daar nooit een topic over geopend trouwens, dus ik ga er van uit dat je het niet over mij hebt 😇).

Arts bemoeit zich echt met alles. Overal 'dat kan niet zomaar hoor!!!'. Dat weet ik, dus doe het niet zomaar maar zit al heel veel werk in of het zijn ideeën voor misschien mogelijk ooit in de toekomst. Het is niet jouw cliënt dus hoef ook helemaal geen verantwoording aan je af te leggen! 

JtM schreef op 09-09-2024 om 09:09:

[..]

Yes, vanaf zaterdag koel ik de plek al maar zonder effect. Ik ben bekend met heftig reageren op muggensteken.

Ik ben zojuist bij de huisarts geweest en die schrok er een beetje van. Heb een huidinfectie opgelopen en een flinke AB kuur voorgeschreven gekregen.

Pff, nou beterschap gewenst.  Had je dus toch in het weekend naar de HP kunnen gaan?  Wat een nare allergie.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.