Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dat ik net een opdringerige verkoper van KPN aan de deur had.
Ik ''gooi'' normaal nooit de deur voor iemands neus dicht, maar als je bij 2 keer ''geen interesse'' nog steeds doorgaat ben ik er wel klaar mee hoor

En op het moment dat ik hem dicht deed nog zeggen, ''het is maar een simpele vraag hoor.
Opdringerig en heel opgewekt, dus hij is wel geschikt voor die baan..

JtM

JtM

09-09-2024 om 13:05 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 09-09-2024 om 12:58:

[..]

Pff, nou beterschap gewenst. Had je dus toch in het weekend naar de HP kunnen gaan? Wat een nare allergie.

Ja, met deze klachten had ik best gisteravond de HAP kunnen bellen en dan hadden ze me zeker willen zien. Maar gisteravond lag ik met koorts KO in bed.

Bedankt voor je beterschapswens in ieder geval!

JtM schreef op 09-09-2024 om 13:05:

[..]

Ja, met deze klachten had ik best gisteravond de HAP kunnen bellen en dan hadden ze me zeker willen zien. Maar gisteravond lag ik met koorts KO in bed.

Bedankt voor je beterschapswens in ieder geval!

Ook van mij beterschap.

ik heb mij wederom geërgerd aan mijn koffer vandaag. Ik had toch niet zoveel mee voor een weekje weg, behalve dan dat ik ook zelf handdoeken mee moest slepen en veel wandelsokken
Het is echt drama om dat ding 20 minuten over scheve klinkertjes en tegeltjes te duwen en trekken

Loulou39 schreef op 09-09-2024 om 12:03:

[..]

Ik heb ook wel eens gezegd dat ik weg ging, maar dat had een specifieke reden. Heb toen even een “pauze” genomen, maar ik vind het hier veel te leuk!!
(Ik heb daar nooit een topic over geopend trouwens, dus ik ga er van uit dat je het niet over mij hebt 😇).

Nee ik had het niet over jou.

noas_1993 schreef op 09-09-2024 om 13:03:

Dat ik net een opdringerige verkoper van KPN aan de deur had.
Ik ''gooi'' normaal nooit de deur voor iemands neus dicht, maar als je bij 2 keer ''geen interesse'' nog steeds doorgaat ben ik er wel klaar mee hoor

En op het moment dat ik hem dicht deed nog zeggen, ''het is maar een simpele vraag hoor.
Opdringerig en heel opgewekt, dus hij is wel geschikt voor die baan..

Gelijk heb je, ik zou denk ik hetzelfde gedaan hebben.

Chantal2022 schreef op 09-09-2024 om 13:46:

ik heb mij wederom geërgerd aan mijn koffer vandaag. Ik had toch niet zoveel mee voor een weekje weg, behalve dan dat ik ook zelf handdoeken mee moest slepen en veel wandelsokken
Het is echt drama om dat ding 20 minuten over scheve klinkertjes en tegeltjes te duwen en trekken

Dat heb ik ook weleens gehad, bij mij lag het echt aan de koffer wat een onding. 

Rogue, HaHa!Wait..What, JTM en iedereen die ik vergeten ben, beterschap! 💐

Ik erger me aan mijn nieuwe PIP studio badjas, het machinegaren is gekrompen tijdens eerste wasbeurt. Ziet er niet uit, kan ik hier weer achteraan met mailen en foto's sturen.

Oef. Laatste twee dagen werken en moet ongesteld worden. Buikpijn en zoooo geen zin in mensen en praten. 

JtM

JtM

09-09-2024 om 18:47 Topicstarter

Bedankt allemaal 

Man gooit vieze luier in de wokpan met eten 

Jeetje, ik denk al 2 dagen wat stinkt er zo? Planten water gegeven met pokon, wat erover was in de gieter laten staan en dat meurt enorm 

Moederkareltje schreef op 09-09-2024 om 18:54:

Man gooit vieze luier in de wokpan met eten

Moederkareltje schreef op 09-09-2024 om 18:54:

Man gooit vieze luier in de wokpan met eten

Wat?!! Nou, dan dek de tafel maar, die kreeg hij van mij op zijn bord 

Moederkareltje schreef op 09-09-2024 om 18:54:

Man gooit vieze luier in de wokpan met eten

Hoe dan? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.