Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Moederkareltje schreef op 09-09-2024 om 18:54:

Man gooit vieze luier in de wokpan met eten

Wat???

Moederkareltje schreef op 09-09-2024 om 18:54:

Man gooit vieze luier in de wokpan met eten

??? Dit is het gekste bericht dat ik ooit op dit forum heb gelezen.

Jammer dat je er geen details bij zet 😳

Loulou39 schreef op 09-09-2024 om 20:00:

[..]

??? Dit is het gekste bericht dat ik ooit op dit forum heb gelezen.

Jammer dat je er geen details bij zet 😳

Prullenbak staat naast het fornuis. Man zat op te bank en gaf kind een schone luier. Was te lui om te lopen dus gooide het naar de andere kant van de kamer waar de keuken is richting prullenbak. Precies in de wokpan.

Als hij het zo gewild zou hebben, precies die luier daar, was het hrm waarschijnlijk niet gelukt. Maar wat een luie lulhannes zeg!

Moederkareltje schreef op 09-09-2024 om 20:03:

[..]

Prullenbak staat naast het fornuis. Man zat op te bank en gaf kind een schone luier. Was te lui om te lopen dus gooide het naar de andere kant van de kamer waar de keuken is richting prullenbak. Precies in de wokpan.

Neeeee!! 😱  Die zag ik niet aankomen.. Maar wat een rare actie ook, vieze luiers door de kamer gooien 🤔

Ik hoop voor jou dat hij daarna wel iets lekkers te eten heeft geregeld/gekookt!

Moederkareltje schreef op 09-09-2024 om 20:03:

[..]

Prullenbak staat naast het fornuis. Man zat op te bank en gaf kind een schone luier. Was te lui om te lopen dus gooide het naar de andere kant van de kamer waar de keuken is richting prullenbak. Precies in de wokpan.

Ik dacht al zoiets. Wel een riskante actie, wat als de luier opengaat tijdens de vlucht? Vooral als het een poepluier is….🤣

Oh, ik maakte er vaak een sport van om de luier in de prullenbak te gooien (alleen plas). Ik gooide bijna altijd raak. Maar ik zou niet op het idee zijn gekomen het te doen als ie naast het fornuis zou staan… 

Aan de huisarts waar je tegenwoordig overal zelf achteraan moet. Pillen voorschrijven vóór de uitslag van een bloedonderzoek bekend is, zelf geen vervolg voorstellen. Bij alles het initiatief bij de patiënt leggen. Moe wordt ik ervan.

Geërgerd aan het sombere weer vandaag. Dat de verlichting in de hal en de keuken (op een sensor) alweer/ nog steeds aan is.  Toen ik vanochtend weg ging was het nog aan en nu ik thuis kom is het alweer/ nog steeds aan. Het is nog niet eens half september! 
Ik wil nog buiten leven, zeker komend weekend als ik aan het evenemententerrein van de dorpsfeesten woon.  Dan krijg ik zonder er de hele dag te zijn toch veel mee van de wedstrijd, de muziek en de blije mensen.  Als dat weer met deze temperaturen zo verder gaat deze week dan loopt de animo terug en is het niet zo gezellig.

42-jarige man uit Stadskanaal moet jaar cel in voor misbruiken dochter https://www.rtvnoord.nl/misdaad/1210300/42-jarige-man-uit-stadskanaal-moet-jaar-cel-in-voor-misbruiken-dochter #rtvnoord

Hij misbruikte haar als baby en later toen ze puber was. De kans op herhaling wordt groot geacht. En dan krijgt hij 1 jaar?!? 

aan de ns. Dachten we geluk te hebben dat we geen last hebben van de stakingen, zijn ze komend weekend bezig met werkzaamheden. 

Broodjebrie schreef op 10-09-2024 om 19:49:

aan de ns. Dachten we geluk te hebben dat we geen last hebben van de stakingen, zijn ze komend weekend bezig met werkzaamheden.

Morgen is hier staking van de NS en gewone bussen.

Naminokurashi schreef op 10-09-2024 om 20:13:

[..]

Morgen is hier staking van de NS en gewone bussen.

Dat is in het hele land helaas 😔


Naminokurashi schreef op 10-09-2024 om 20:13:

[..]

Morgen is hier staking van de NS en gewone bussen.

Ja overal.

Flinke discussie/bijna ruzie met een van de artsen. Ben het zooooo zat met die man. Na mn vakantie maar weer eens samen zitten en anders weer richting manager. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.