Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Naminokurashi schreef op 10-09-2024 om 20:13:

[..]

Morgen is hier staking van de NS en gewone bussen.

Tot 8 uur s ochtends toch maar? 

Broodjebrie schreef op 10-09-2024 om 20:27:

[..]

Ja overal.

Oh oke, dat wist ik niet. Dom van mij

Chantal2022 schreef op 10-09-2024 om 21:20:

[..]

Tot 8 uur s ochtends toch maar?

Klopt

Wat veel regenbuien vandaag.Balen voor een vriendin die aan het kamperen is deze week.

Chantal2022 schreef op 10-09-2024 om 21:20:

[..]

Tot 8 uur s ochtends toch maar?

Ja tot 8.00 uur maar dan gaat de trein van normaal 8.07 naar Den Haag cs nog niet volgens dienstregeling op Voorhout.  Die gaat dan volgens dienstregeling beginnen  in Haarlem.  Wij kunnen nog niet weg uit het dorp om 8.00 uur hoor, dat duurt wel even. Als de eerste trein naar Amsterdam om 8.25 gaat dan zijn we blij, waarschijnlijk wordt het nog later. 

Oudste kan online lessen volgen dat heeft de uni geregeld.  Man kan online vergaderen.  Alleen jongste kan zijn lessen niet thuis doen, practicumdag. Of het nog de moeite is om te gaan dat zullen we zien morgen. 

Bakblik schreef op 10-09-2024 om 21:28:

[..]

Ja tot 8.00 uur maar dan gaat de trein van normaal 8.07 naar Den Haag cs nog niet volgens dienstregeling op Voorhout. Die gaat dan beginnen Haarlem. Wij kunnen nog niet weg uit het dorp in 8.00 uur voor dat duurt wel even.

Vanmorgen duurde het ook een paar uur voordat de dienstregeling in heel nl weer was opgestart. Zal morgen ook wel zo zijn denk ik. 

Ik ben benieuwd of het bij deze 2 dagen blijft. Nu heb ik een auto dus ik heb altijd plan b maar ik ga binnenkort met een vriendin naar een musical en zij heeft geen rijbewijs dus is echt afhankelijk van ov. 


kerst schreef op 10-09-2024 om 21:24:

Wat veel regenbuien vandaag.Balen voor een vriendin die aan het kamperen is deze week.

Hier is geen druppel gevallen, dus misschien zit ze wel op de "juiste" plek. 

Hier in het westen giet het geregeld hele stevige buien vandaag!
Op het moment dat ik dit schrijf...

IMG-20240910-223113.jpg

aan de digid app. Op mobiel kan ik niet inloggen, naam / wachtwoord klopt niet.  Op iPad lukt het wel, maar die kan weer niet scannen.
Scannen proberen downloaden, komt er nog wat extra’s bij,wat ook gedownload moet worden.
Mijn hele avond naar de knoppen, want het werkt nog niet.
Wij kunnen het nog moeilijker maken……😡😡

Hemke schreef op 10-09-2024 om 22:58:

aan de digid app. Op mobiel kan ik niet inloggen, naam / wachtwoord klopt niet. Op iPad lukt het wel, maar die kan weer niet scannen.
Scannen proberen downloaden, komt er nog wat extra’s bij,wat ook gedownload moet worden.
Mijn hele avond naar de knoppen, want het werkt nog niet.
Wij kunnen het nog moeilijker maken……😡😡

En als je de app van je telefoon haalt en opnieuw installeert? 

kerst schreef op 10-09-2024 om 21:24:

Wat veel regenbuien vandaag.Balen voor een vriendin die aan het kamperen is deze week.

Wij gaan de komende drie dagen op kamp… 

Hemke schreef op 10-09-2024 om 22:58:

aan de digid app. Op mobiel kan ik niet inloggen, naam / wachtwoord klopt niet. Op iPad lukt het wel, maar die kan weer niet scannen.
Scannen proberen downloaden, komt er nog wat extra’s bij,wat ook gedownload moet worden.
Mijn hele avond naar de knoppen, want het werkt nog niet.
Wij kunnen het nog moeilijker maken……😡😡

Soms moet je hem updaten. De app dus.  Dan lukt t daarna wel. Heb ik ook al eens gehad bedenk ik me nu.

Ik sta mij net in mijn spijkerbroek te wurmen, sinds begin juli niet meer aan gehad.
Moet toch wel even iets gaan doen aan die vakantiekilo.
Eigenlijk wil ik nog geen spijkerbroek aan maar nog lekker mijn wijde broeken of capri's.

lientje69 schreef op 11-09-2024 om 08:27:

[..]

Soms moet je hem updaten. De app dus. Dan lukt t daarna wel. Heb ik ook al eens gehad bedenk ik me nu.

Dit wilde ik ook typen. Ik had het laatst bij een andere app, hij deed niet wat ik wilde. Bleek dat ik hem moest updaten, daarna deed ie het weer goed.

Damn wat is het koud!!!!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.