Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Netherfield schreef op 11-09-2024 om 08:56:

Damn wat is het koud!!!!

Ohnee moet de winterjas uit de kast 

Rogue schreef op 11-09-2024 om 09:39:

[..]

Ohnee moet de winterjas uit de kast

Nee hoor, nog lang niet, maar er staat inderdaad wel een koude wind. Vestje over je shirt is voldoende.

Herfstappeltaart schreef op 11-09-2024 om 10:21:

[..]

Nee hoor, nog lang niet, maar er staat inderdaad wel een koude wind. Vestje over je shirt is voldoende.

gelukkig ben nog niet klaar voor een winterjas 

Zit in België in een restaurant hadden broodjes mee maar omdat er een flinke regenbui aan kwam tijdens onze fietstocht besloten we toch maar in een restaurant te lunchen. Ik bestel een croque monsieur me helemaal verheugend op die lekkere laag bechamelsaus krijg ik een gewone droge tosti met alleen plakje ham en kaas.
die regen is ook al een ergernis steeds mooi weer en sinds de dag dat wij op vakantie gaan is het herfst.  

Aan rituals, tot 3x toe iets mis gegaan met de bestelling. Leuk zo'n cadeaubon. Ze zijn gelukkig wel behulpzaam via WhatsApp, maar wil gewoon mijn douchegel!

Dubbel 

Alweer een multifocale bril wat een miskoop is. Zie er niet echt scherp door

kerst schreef op 12-09-2024 om 20:34:

Alweer een multifocale bril wat een miskoop is. Zie er niet echt scherp door

Misschien moet je er nog aan wennen, of heb je hem al een tijdje? Als het na een paar weken elke dag dragen nog steeds niet goed gaat, dan moet je echt teruggaan.

Halve stad is weer opengebroken moest bijna 3x omfietsen.
Wordt nog leuk als ik volgende week weer moet werken

Pooh-Bear schreef op 11-09-2024 om 13:04:

Zit in België in een restaurant hadden broodjes mee maar omdat er een flinke regenbui aan kwam tijdens onze fietstocht besloten we toch maar in een restaurant te lunchen. Ik bestel een croque monsieur me helemaal verheugend op die lekkere laag bechamelsaus krijg ik een gewone droge tosti met alleen plakje ham en kaas.
die regen is ook al een ergernis steeds mooi weer en sinds de dag dat wij op vakantie gaan is het herfst.

Maar ik had toch echt even vriendelijk gevraagd waarom er geen bechamelsaus bij zat. Kan ook zijn dat zij dat in de drukte waren vergeten? 

oudmaarnognietkoud schreef op 13-09-2024 om 10:59:

[..]

Maar ik had toch echt even vriendelijk gevraagd waarom er geen bechamelsaus bij zat. Kan ook zijn dat zij dat in de drukte waren vergeten?

Ja zou ik ook gewoon even vragen hoor

Knallende hoofdpijn, aan beide kanten ligt er een kind te slapen, even rust. Man kom alweer pas om 23 thuis vanavond. Gaat 3 keer achter elkaar de bel. Word niet goed.. (plus ben een beetje angstig omdat het vrijdag de 13de is )

Moederkareltje schreef op 13-09-2024 om 13:09:

Knallende hoofdpijn, aan beide kanten ligt er een kind te slapen, even rust. Man kom alweer pas om 23 thuis vanavond. Gaat 3 keer achter elkaar de bel. Word niet goed.. (plus ben een beetje angstig omdat het vrijdag de 13de is )

Kan je niet de stekker van de bel eruit halen.

Dat heb ik namelijk altijd. De stekker gaat er pas in als ik een pakketje verwacht, anders niet. Er word hier altijd zo hard op die bel gedrukt, alsof ie door de muur moet. Ik heb mijn halletje direct grenzend aan mijn woonkamer 

Moederkareltje schreef op 13-09-2024 om 13:09:

Knallende hoofdpijn, aan beide kanten ligt er een kind te slapen, even rust. Man kom alweer pas om 23 thuis vanavond. Gaat 3 keer achter elkaar de bel. Word niet goed.. (plus ben een beetje angstig omdat het vrijdag de 13de is )

Ah joh, mijn moeder is op vrijdag de dertiende geboren en die is fluitend 86 geworden 

Erger me aan mezelf, ik snoep zelden... maar kreeg chocolade van mijn bezoek, vreet ik die hele zak leeg en nu ben ik 🤢 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.