Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SuzyQFive schreef op 03-01-2025 om 12:10:

[..]

Oh zo naar! En herkenbaar ook. Ik heb toen 4u liggen slapen daar 🙀. Al zeiden ze toen (13jr terug) dat bij zo’n reactie meestal geen sprake van suiker is.

Ik mocht dus niet gaan slapen of op een bed gaan liggen vroeg het nog maar nee dat mocht echt niet. Te weinig bedden. Mijn tweelingzus mocht in een ander ziekenhuis wel op een bed en slapen tijdens de test. Dan had ik het misschien wel volgehouden. Helaas is dat ziekenhuis net buiten de maximale km. Mijn verloskundige had nog gebeld of ik misschien daar heen mocht  

‘Mijn’ ziekenhuis vind ik zo behoorlijk streng en ouderwets. Blijkt nu ook weer. 

hoop dat ik idd dan gewoon geen suiker heb, mijn nuchtere waarde was ook al op het randje van té laag. Dus laten we duimen  

wohoo het is toch maar 1 dag waardes thuis bijhouden! Wat ziekenhuis klopt niet. Gelukkig haha. Krijg dat apparaatje ergens deze maand. Toch een meevaller vandaag dus 😀

Klein leed, maar ik wilde mijn tablet openen sinds een paar weken en al mijn mogelijke pincodes doen het niet meer. Ik snap er helemaal niks van, want ben nog steeds overtuigd dat de eerste gewoon klopt. En dat frustreert me! Op zich niet erg om terug te zetten naar fabrieksinstellingen, maar ook dat lukt me niet.. 

vrouw92 schreef op 03-01-2025 om 21:17:

Klein leed, maar ik wilde mijn tablet openen sinds een paar weken en al mijn mogelijke pincodes doen het niet meer. Ik snap er helemaal niks van, want ben nog steeds overtuigd dat de eerste gewoon klopt. En dat frustreert me! Op zich niet erg om terug te zetten naar fabrieksinstellingen, maar ook dat lukt me niet..

Na lang klooien toch gelukt! 

Ergernis in de categorie klein leed
Ik maak elke dag de sudoku van de dag. Vorig jaar heb ik ze allemaal gemaakt op één na op 31 december wilde ik hem doen maar ik kon drukken wat ik maar wilde maar geen sudoku.
Op 1 januari werkte het weer maar iedere dag kijk ik toch even of ik de laatste sudoku van vorig jaar nog kan maken. Het sudoku jaar voelt voor mij gewoon niet af.

Met oudjaar begaf de magnetron het, dus een nieuwe gekocht. De oude zou worden ingenomen. Bij het leveren werd er even op het raam geklopt en daar stond de nieuwe magnetron voor de voordeur, zonder dat we hoefden te tekenen voor ontvangst en zonder dat de oude werd meegenomen.
Nu een afspraak gemaakt voor elektrisch grofvuil, maar ik vind het raar dat ik niet aan hoefde te geven welk elektronisch vuil ik wil laten afvoeren. Behalve fe magnetron heb ik ook een elektrische weegschaal en een stoommop die de geest hebben gegeven. Er staat niet bij of je voor 3 items 3 afspraken moet maken, dus hopelijk gaat dat wel goed...

mijn beeldscherm doet weer vervelend 

Een stomme ergernis maar mensen die bij Wordfeud afhaken; waarom? En dan niet omdat ze te lang geen woord hebben gelegd maar na 2 woorden in een half uurtje tijd ofzo al. Vind ik zo stom 😕

Ijskoude voeten in bed dankzij bloeddrukverlagers. Lig vanaf 4 uur wakker elke nacht. 

HAHA!wait..what schreef op 04-01-2025 om 20:24:

Een stomme ergernis maar mensen die bij Wordfeud afhaken; waarom? En dan niet omdat ze te lang geen woord hebben gelegd maar na 2 woorden in een half uurtje tijd ofzo al. Vind ik zo stom 😕

Misschien omdat ze het te moeilijk vinden tegen jou te spelen. Of het gewoon geen leuk spel vinden. Bij Wurdian heb ik dat ook weleens gehad. Wurdian is  leuker dan Wordfeud, want meer woorden en afkortingen zijn toegestaan 🙂

Dat het ontzettend hard regent al de hele ochtend. Dun laagje sneeuw op de auto's toen we wakker werden maar nu alweer uren regen.

kerst schreef op 05-01-2025 om 10:51:

[..]

Misschien omdat ze het te moeilijk vinden tegen jou te spelen. Of het gewoon geen leuk spel vinden. Bij Wurdian heb ik dat ook weleens gehad. Wurdian is leuker dan Wordfeud, want meer woorden en afkortingen zijn toegestaan 🙂

Oh dat ga ik ook eens spelen dan, leuk

Dolfje schreef op 05-01-2025 om 11:21:

Dat het ontzettend hard regent al de hele ochtend. Dun laagje sneeuw op de auto's toen we wakker werden maar nu alweer uren regen.

Hier ook. Regen, regen, regen en koud!

Aan schoonzus op Wordfeud. Als ze het niet meer weet en er zijn geen letters meer, dan breekt ze het spel af. Pas dan gewoon! 

Dat er al weer code geel/oranje was afgekondigd en er geen noemenswaardige sneeuw is gevallen hier. Paniek voor niks

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.