Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Herfstappeltaart schreef op 08-09-2024 om 09:03:

[..]

Ja ik denk dat je daar wel gelijk in hebt hoor, maar het stoorde me. Ik ben echt sociaal van opvattingen en politieke kleur maar mensen die misbruik maken kan ik niet goed hebben. Die meisjes gingen kaasballetjes maken , gewoon als snack, waarvoor ze een hele berg kaas (duur) gebruikten. Terwijl er genoeg mensen zijn die kaas niet eens kunnen betalen om het zo nu en dan op de boterham te eten.

Ik snap je

Ik zit in het bestuur van een sportvereniging. Er komen twee activiteiten aan die ik heb uitbesteedt. De ene is nu een deel van niet geregeld en de andere helemaal niet. Het lijkt erop dat ze nu niet door kunnen gaan. Zeg het dan als het niet lukt! En niet pas als ik er om vraag!

Het lijkt wel alsof mijn familie steeds moeilijker wordt, of ik dat kan ook. Maar jeetje elk voorstel dat wordt gedaan is niet goed. En dan zelf of niet met ideeën komen, of alleen met ideeën die zij zelf willen (en lang niet altijd geschikt zijn voor de rest). En dan daar ook niet vanaf willen wijken als de rest dat aangeeft.
En dan het gek vinden dat er steeds minder wordt ondernomen.

aan echtgenoot. Alles wat ik zeg krijg ik een 'nee, want ...' en dan ellenlang verhaal waarom hij vindt dat het anders is óf ik word na 3 woorden al onderbroken en dan ellenlang verhaal wat hij ervan vindt. En als ik een langere verklaring voor iets wil geven te horen krijgen 'ik vroeg alleen maar ja of nee' 

Mijn vader. Ik vroeg of ik zou komen eten, nee was niet handig want hij zit erg krap bij kas. Zelf boodschappen doen, nee hoor, niet nodig... Bij mij eten wil ook niet en zelfs koffie werd afgehouden. Prima maar het gaat dan altijd op zo'n manier dat hij heel zielig is maar geen hulp nodig heeft... Maar dan ook geen geld voor eten en 'komt wel goed hoor meid..'. 

Zeg dan of ik heb geen zin of geef gewoon aan ik zit krap bij kas en ik wil wel/geen hulp. Maar moet nu alles eruit trekken en nu voel ik me weer half schuldig en weet niet eens waarom want hij doet het zelf. 

En dat de jongste kat alle vlinders in de tuin probeert af te maken. Gaat al zo slecht met de vlinders dus nu zit ze maar even binnen. 

JtM

JtM

08-09-2024 om 15:08 Topicstarter

Ik ben gisteren door een of ander beest gestoken of gebeten (geen mug) nu is mijn voet dik, rood en pijnlijk. Staan en lopen doet pijn door de druk die erop staat, m'n enkelbotje is niet eens meer te zien... 

JtM schreef op 08-09-2024 om 15:08:

Ik ben gisteren door een of ander beest gestoken of gebeten (geen mug) nu is mijn voet dik, rood en pijnlijk. Staan en lopen doet pijn door de druk die erop staat, m'n enkelbotje is niet eens meer te zien...

Oei klinkt niet fijn. Misschien even Hap bellen wat je het beste kunt doen ( of juist niet doen)

De buren. Ze nemen veel parkeerplaatsen in: 2 auto’s, een bedrijfsbusje, aanhanger en rond de zomervakantie een paar weken een caravan. Op het grasveldje voor ons rijtje huizen hebben ze doelen en een picknicktafel geplaatst waardoor er nu veel herrie is tot ‘s avonds laat. Ze hebben een tuinset op de stoep gezet en vandaag is er een enorme draadloze geluidsbox bij gekomen. Hun kinderen gillen ook graag. Soms baal ik zo van die mensen. Ze nemen zoveel ruimte in en zijn zo aanwezig. 

JtM schreef op 08-09-2024 om 15:08:

Ik ben gisteren door een of ander beest gestoken of gebeten (geen mug) nu is mijn voet dik, rood en pijnlijk. Staan en lopen doet pijn door de druk die erop staat, m'n enkelbotje is niet eens meer te zien...

Kan best een gewone mug zijn geweest.  Hebben hier ervaring met simpele muggenbeten in enkels dat kan tot flinke zwellingen leiden.  Koude natte lap er omheen en voet hoog leggen helpt hier vaak. 

net een reclame hier op fora. Kon ik bijna niet wegklikken. Was met flikkerend beeld. Zie meteen vlekken voor mijn ogen

Wat kinderen hier in de buurt die de pik op onze zoon hebben.
Kwamen met vaders aanzetten dat onze zoon de telefoon van zijn dochter stuk had gemaakt 
En vaders  vond dat wij dat dan maar moesten zorgen dat er geld op tafel kwam voor een nieuwe.
Man heeft het verhaal aangehoord en zoon erbij geroepen om zijn kant te horen.
Die vader draaide ineens helemaal bij na wat onze zoon vertelde en de telefoon bleek al stuk te zijn
Lekker makkelijk om een ander de schuld te geven 
(En waarom moet een kind van 7 jaar met een telefoon en ook nog zonder screenprotector)

Loeki72 schreef op 08-09-2024 om 16:08:

De buren. Ze nemen veel parkeerplaatsen in: 2 auto’s, een bedrijfsbusje, aanhanger en rond de zomervakantie een paar weken een caravan. Op het grasveldje voor ons rijtje huizen hebben ze doelen en een picknicktafel geplaatst waardoor er nu veel herrie is tot ‘s avonds laat. Ze hebben een tuinset op de stoep gezet en vandaag is er een enorme draadloze geluidsbox bij gekomen. Hun kinderen gillen ook graag. Soms baal ik zo van die mensen. Ze nemen zoveel ruimte in en zijn zo aanwezig.

Kan me voorstellen dat je hier van baalt Loeki! Vraag me weleens af of dat zo maar mag? 

Mama-Inge schreef op 08-09-2024 om 18:38:

Wat kinderen hier in de buurt die de pik op onze zoon hebben.
Kwamen met vaders aanzetten dat onze zoon de telefoon van zijn dochter stuk had gemaakt
En vaders vond dat wij dat dan maar moesten zorgen dat er geld op tafel kwam voor een nieuwe.
Man heeft het verhaal aangehoord en zoon erbij geroepen om zijn kant te horen.
Die vader draaide ineens helemaal bij na wat onze zoon vertelde en de telefoon bleek al stuk te zijn
Lekker makkelijk om een ander de schuld te geven
(En waarom moet een kind van 7 jaar met een telefoon en ook nog zonder screenprotector)

Klinkt lekker aso. Neem aan dat die vader toch ook wist dat die telefoon al stuk was? Hoezo durf je dan ook nog verhaal te gaan halen. Triest. 

En sowieso sneu voor je zoon dat ze de pik op hem hebben. Dat zal spelen in de buurt ook niet fijn maken voor hem. 

ik wordt gek van de buikpijn  heb al 2 paracetamols ingenomen dus hopenlijk werkt het snel haat haat ongesteld
Zijn nu helemaal 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.