Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Broodjebrie schreef op 07-09-2024 om 08:38:

[..]

Ah... wel erg zwaar vuurwerk dan..



Ja dat is echt heel vaak hier.

gisteravond aan mijn vader. Mijn schoonzusje heeft een hartoperatie ondergaan gisteren en gevraagd of hij vandaag mee wil naar het ziekenhuis. Nee, want ik moet eten koken en de was doen. Euh... we zijn niet de hele dag onderweg, wel de hele middag. Maar is dat nu belangrijker? Het is soms zo'n autist, die alles precies op dezelfde dag of tijd moet doen. Zo boos om, maar het helpt niets want heeft het zelf totaal niet in de gaten.

Hele kast vol met jurken en niks om aan te trekken 

Gisteravond was het programma "waar doen ze het van" weer op t.v. Heb ik net even teruggekeken. Ik ergerde me aan dat arme gezin die met de auto (!) weggeefkastjes langsgingen en een courgette meenamen 'om aan de vissen te voeren'.  
Laat die dan gewoon liggen voor mensen die honger hebben!

Herfstappeltaart schreef op 07-09-2024 om 14:23:

Gisteravond was het programma "waar doen ze het van" weer op t.v. Heb ik net even teruggekeken. Ik ergerde me aan dat arme gezin die met de auto (!) weggeefkastjes langsgingen en een courgette meenamen 'om aan de vissen te voeren'.
Laat die dan gewoon liggen voor mensen die honger hebben!

Zal wel in scène gezet zijn vermoed ik.

Chantal2022 schreef op 06-09-2024 om 21:19:

ik erger mij op dit moment aan een aantal krijsende en gillende kinderen, ik hoor ze nog met ramen dicht

Aaaaarrrrggghhhhhh, het gekrijs en gegil gaat echt al hele avond door. Ik was vanavond nog een uurtje gaan fietsen ter ontspanning maar tering zeg……ik ga na het weekend weer weg hier maar het moeten je buurkinderen maar zijn

Dolfje schreef op 06-09-2024 om 22:57:

[..]

Volgens de Facebookpagina van de wijk was het vuurwerk in het park.

Hier vandaag ook, eerst rond 13:00 in het centrum van de stad, en gedurende de middag random door de stad! Ik schrik me elke keer keer kapot.

Door eerdere posts weet ik dat ik we niet bij elkaar in de buurt wonen, dus dat is het niet. Maar waarom wel ineens, dat snap ik niet. Meerdere maanden geen vuurwerk, maar vandaag ineens meerdere keren wel 🤔

Chantal2022 schreef op 07-09-2024 om 20:53:

[..]

Aaaaarrrrggghhhhhh, het gekrijs en gegil gaat echt al hele avond door. Ik was vanavond nog een uurtje gaan fietsen ter ontspanning maar tering zeg……ik ga na het weekend weer weg hier maar het moeten je buurkinderen maar zijn

Pfff zo herkenbaar. Gelukkig was het vandaag al de hele dag stil. Hoor ze nu pas thuis komen. 

Aan het overbuurmeisje. Toen haar broers puberleeftijd waren was het ook al wel vaak bal op straat, met vrij langdurige babbel-en brommersessies ‘s avonds laat in het weekend, maar nu hun zusje zo rond de 16 is is het nog een stuk erger (of ik ben het ondertussen ontwend ) Maar ze heeft zo’n snerpend stemmetje en nu vanavond moest ze heel hysterisch ruzie maken met een vriendje. Ik zou het toch best prettig vinden om ns een weekend avond in slaap te kunnen vallen zonder oordoppen in en met de ramen open..

Hoewel de hele tros jongens die elkaar net ‘fijne avond’ en ‘slaap lekker’ wenste ons mijn raam dan wel weer aandoenlijk was

Veel en veel te vroeg wakker. Op zondag in mijn vakantie.

Dolfje schreef op 08-09-2024 om 07:10:

Veel en veel te vroeg wakker. Op zondag in mijn vakantie.

Ja hier ook weer hoor. Zou zo graag eens lekker uit willen slapen.

Ja vooral omdat ik dus nooit uitgerust wakker word. En door die gebroken nachten ook zo vaak koppijn heb.

Precies dat. Zal de leeftijd wel zijn.

Broodjebrie schreef op 07-09-2024 om 14:53:

[..]

Zal wel in scène gezet zijn vermoed ik.

Ja ik denk dat je daar wel gelijk in hebt hoor, maar het stoorde me. Ik ben echt sociaal van opvattingen en politieke kleur maar mensen die misbruik maken kan ik niet goed hebben. Die meisjes gingen kaasballetjes maken , gewoon als snack, waarvoor ze een hele berg kaas (duur) gebruikten. Terwijl er genoeg mensen zijn die kaas niet eens kunnen betalen om het zo nu en dan op de boterham te eten. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.