Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Poison schreef op 22-08-2024 om 18:35:

[..]

Ja. En we hebben de uitslag daarvan al, maar dit is de eerste spoedplaats bij denneuroloog.

Hoe is het gegaan met het minderen/stoppen van de medicatie? Is de nieuwe behandeling al gestart?

Twaalf weken is wel lang voor een spoedverwijzing, ik hoop voor jullie dat er tussendoor nog een plekje vrijkomt!

Alweer een flinke stuk van de kies af.
Ik baal hier behoorlijk van.
Kies is nu waarschijnlijk niet meer te redden 🙁

kerst schreef op 22-08-2024 om 20:57:

Alweer een flinke stuk van de kies af.
Ik baal hier behoorlijk van.
Kies is nu waarschijnlijk niet meer te redden 🙁

Ik kan niet slapen omdat mijn puber zoon mijn advies opvolgt. Zorg dat de meisjes veilig thuiskomen,  en niet alleen naar huis hoeven te fietsen. En op dit moment vraag ik me af wat de ouders  van die meisjes aan het doen zijn. .. 

Blauwevis schreef op 23-08-2024 om 01:21:

Ik kan niet slapen omdat mijn puber zoon mijn advies opvolgt. Zorg dat de meisjes veilig thuiskomen, en niet alleen naar huis hoeven te fietsen. En op dit moment vraag ik me af wat de ouders van die meisjes aan het doen zijn. ..

Dat zei ik ook altijd tegen mijn jongens. En nu brengen/ halen we onze eigen dochter waar we kunnen, of zorgen voor taxi geld, of zelfs overnachting in hotel (na afloop van een concert), ik vind dat nog altijd onze verantwoordelijkheid en niet die van de date/ vriendje.

Maar ik was wel trots op mijn zonen die ervoor zorgden dat de dames veilig thuis kwamen 

Blauwevis schreef op 23-08-2024 om 01:21:

Ik kan niet slapen omdat mijn puber zoon mijn advies opvolgt. Zorg dat de meisjes veilig thuiskomen, en niet alleen naar huis hoeven te fietsen. En op dit moment vraag ik me af wat de ouders van die meisjes aan het doen zijn. ..

Wakker liggen tot ze eindelijk thuis zijn! Heb al heel wat nachten wakker gelegen tot voorbij 02.00. Vooral zoon volgde mijn advies goed op. Ik zei altijd dat iedereen van de groep veilig thuis moest komen.  Na een feestje van het werk heeft hij een keer eerst 2 meiden weggebracht die 9 km oostwaarts van ons wonen.  Op de terugweg naar huis vond hij een collega uit ons dorp met een kapotte fiets en een bakkie teveel op.  Die heeft hij ook naar huis gebracht. Toen was hij na 03.00 pas binnen een al die tijd lag ik wakker. 

PinkFlower schreef op 21-08-2024 om 22:25:

[..]

Ligt wel heel erg aan de camping maar mijn ervaring is iid ook dat op Nederlandse campings meer en vooral ook lang savonds behoorlijk veel herrie gemaakt wordt. Wij Nederlanders zijn vaak echt luidruchtig.

Wel eens bij Engelsen in de buurt gestaan? Of in een hotel gezeten? Dat is nog vele malen erger.

Ik erger me al zo'n 24 uur aan de wind.  Het is warm in huis maar er kan niks open, omdat binnen dan alles klappert en geluid maakt. Ons huis staat deze keer precies verkeerd op de wind. 
Afgelopen nacht ook moeten slapen met alles dicht.  Het was "maar" 24 vragen op de slaapkamer. 

Ik ben zó moe. Gisteren  was  een extreem  drukke  dag op het werk . Wel goed geslapen  maar vroeg wakker. En nu probeer  ik van alles  om de vermoeidheid  te bestrijden  maar het lukt niet erg. Gedoucht.  Gewandeld in de harde wind. Nu maar koffie. Vervelende is dat ik ga snaaien als ik me niet  goed voel of moe ben. En ik wil juist afvallen. 

lientje69 schreef op 23-08-2024 om 09:49:

Ik ben zó moe. Gisteren was een extreem drukke dag op het werk . Wel goed geslapen maar vroeg wakker. En nu probeer ik van alles om de vermoeidheid te bestrijden maar het lukt niet erg. Gedoucht. Gewandeld in de harde wind. Nu maar koffie. Vervelende is dat ik ga snaaien als ik me niet goed voel of moe ben. En ik wil juist afvallen.

Ben je vrij vandaag? Dan tussen de middag even dutje doen.

kerst schreef op 23-08-2024 om 09:54:

[..]

Ben je vrij vandaag? Dan tussen de middag even dutje doen.

Ja ik ben vrij

Maar ben bang dat ik dan vannacht  niet meer slaap. Aangezien  ik normaal  al slecht slaap 's nachts. Maar misschien  doe ik het straks wel.

lientje69 schreef op 23-08-2024 om 10:06:

[..]

Ja ik ben vrij

Maar ben bang dat ik dan vannacht niet meer slaap. Aangezien ik normaal al slecht slaap 's nachts. Maar misschien doe ik het straks wel.

Als je max 20 minuten gaat liggen, heeft het geen invloed op je slaapritme. Ik pak op zo'n dagen waar mogelijk dan 2x ergens 20 minuten. Dan laad ik wel op, maar slaap ik snachts wel. Als ik langer slaap/rust dan die 20 minuten heb ik daar snachts last van. Is ook wetenschappelijk onderbouwd. 

Overigens lees ik je al langer en vind ik het knap hoe je alle ballen in de lucht houdt!

Miekje6 schreef op 23-08-2024 om 10:29:

[..]

Als je max 20 minuten gaat liggen, heeft het geen invloed op je slaapritme. Ik pak op zo'n dagen waar mogelijk dan 2x ergens 20 minuten. Dan laad ik wel op, maar slaap ik snachts wel. Als ik langer slaap/rust dan die 20 minuten heb ik daar snachts last van. Is ook wetenschappelijk onderbouwd.

Overigens lees ik je al langer en vind ik het knap hoe je alle ballen in de lucht houdt!

Dank je ! Lief!

Ik slaap nooit binnen 20 minuten. Dus dan zou ik mijn wekker misschien  op  drie kwartier moeten zetten denk. Ongeveer.  Maar meestal  word ik daar nog vermoeider van. Zit nu aan de koffie.  Dat lijkt wel iets te helpen.


lientje69 schreef op 23-08-2024 om 10:06:

[..]

Ja ik ben vrij

Maar ben bang dat ik dan vannacht niet meer slaap. Aangezien ik normaal al slecht slaap 's nachts. Maar misschien doe ik het straks wel.

Het lijkt wel een epidemie. Ik slaap ook al heel lang slecht. Wordt tussendoor wakker en kom dan niet meer in slaap. En ik hoor dit zoveel om mij heen. Heeeeel irritant.

lientje69 schreef op 23-08-2024 om 10:32:

[..]

Dank je ! Lief!

Ik slaap nooit binnen 20 minuten. Dus dan zou ik mijn wekker misschien op drie kwartier moeten zetten denk. Ongeveer. Maar meestal word ik daar nog vermoeider van. Zit nu aan de koffie. Dat lijkt wel iets te helpen.


Je hoeft niet te slapen 20 minuten, donkere kamer plat op je rug, even helemaal niets. Was een tip van de ergotherapeut, het werkt echt. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.