Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


watertoren schreef op 13-08-2024 om 10:33:

[..]

Sorie Bakblik ik bedoelde het slecht.

Slecht of niet slecht?

Watertoren heeft uit ellende nog drie drankjes bij het zwembad gedronken zo te zien. Ik denk dat ze bedoelde niet slecht natuurlijk. 

Ik vraag mij af wat sommige mensen in mijn woonwijk allemaal doen met een slijptol 
Te pas en te onpas hoor ik dat kreng.

Auwereel schreef op 13-08-2024 om 10:48:

[..]

Nee, ik hoop eigenlijk dat het met oefeningen over gaat, maar maar misschien moet ik me daarin maar eens verdiepen

Snap ik hoor! Ik werk bij een fysiopraktijk (secretaresse) en er bellen vaak mensen speciaal voor dry needling bij nekpijn omdat dat de keer ervoor goed geholpen heeft.. dus dacht; ik leg het je even voor   Hopelijk gaat het toch over zonder dat je hulp erbij nodig hebt! 

Grindelwald schreef op 13-08-2024 om 12:05:

Ik vraag mij af wat sommige mensen in mijn woonwijk allemaal doen met een slijptol
Te pas en te onpas hoor ik dat kreng.

Of een klopboor.

Thora schreef op 13-08-2024 om 13:09:

[..]

Of een klopboor.

Die hebben wij hier helaas nodig bij alles dat we op willen hangen. Muren met gewapend beton.

En dan ook nog eens van slechte kwaliteit. Er is wel eens een heel stuk muur uit gevallen in de gang toen we een gat gingen boren 😅. Huurwoning. In de volgende een koop willen we graag wat vriendelijkere muren. 

SuzyQFive schreef op 13-08-2024 om 09:41:

De invalhulp die binnenkomt en meteen zegt dat ze niet zoveel mag doen ivm de hitte toen ik zei dat boven alleen even gezogen en gedweild moet worden.

Van wie mag dat niet?  Ik ben ook hulp en wij moeten/mogen gewoon doen wat we normaal doen. 
kan ook niet anders de meeste mensen die hulp nodig hebben zullen met dit weer nog minder zelf kunnen dan normaal. 
neemt niet weg dat het niet fijn is met dit weer 2 of 3 huizen te moeten schoonmaken gelukkig houden sommige cliënten er wel rekening mee door bv geen extra’s te geven. 

SuzyQFive schreef op 13-08-2024 om 09:41:

De invalhulp die binnenkomt en meteen zegt dat ze niet zoveel mag doen ivm de hitte toen ik zei dat boven alleen even gezogen en gedweild moet worden.

Irritant en herkenbaar, die van mij belde of ze 'n uur eerder mocht komen want ze was bij de vorige client eerder klaar. Bij binnenkomst zei ze, het thuisfront vraagt of ik eerder naar huis kom. 🤨 

Koettie schreef op 13-08-2024 om 08:43:

[..]

Ik nog 31 dagen

Ik ook nog 4 weken 

Moederkareltje schreef op 13-08-2024 om 12:03:

Watertoren heeft uit ellende nog drie drankjes bij het zwembad gedronken zo te zien. Ik denk dat ze bedoelde niet slecht natuurlijk.


Of een paar poolboy's die haar afleiden


Pool Boys: Work it Out (youtube.com)

Thora schreef op 13-08-2024 om 11:05:

We maken even een bochtje. Ik erger mij mateloos aan het woord PLAK!!!! Dit gaat dan over medailles. Helemaal leuk hoor dat Nederland het zo goed heeft gedaan, maar hou alsjeblieft op met dit een PLAK te noemen. Ik zie dan iemand met een enorme plak worst om de nek voor me. Hoewel ik worst lekker vind, vind ik het in deze context heel onsmakelijk.

Hahaha dat wat jij met plak hebt heb ik met Lik. Als mensen typen " een lik mayonaise" oid.

Dolfje schreef op 13-08-2024 om 14:14:

[..]

Hahaha dat wat jij met plak hebt heb ik met Lik. Als mensen typen " een lik mayonaise" oid.

Of een klodder, zo onsmakelijk   

PinkFlower schreef op 13-08-2024 om 13:20:

[..]

Die hebben wij hier helaas nodig bij alles dat we op willen hangen. Muren met gewapend beton.

En dan ook nog eens van slechte kwaliteit. Er is wel eens een heel stuk muur uit gevallen in de gang toen we een gat gingen boren 😅. Huurwoning. In de volgende een koop willen we graag wat vriendelijkere muren.

Haha ik dus ook. En op de buitenmuren zelfs een betonboor. Ik woon in een flat dus de hele flat heeft dit. Waardoor het geluid van een klop of betonboor regelmatig te horen is.

Dolfje schreef op 13-08-2024 om 14:14:

[..]

Hahaha dat wat jij met plak hebt heb ik met Lik. Als mensen typen " een lik mayonaise" oid.

Hahahaha. Als we het daarover gaan hebben dan zijn we morgen nog niet klaar vrees ik.

Een pulk werk bijvoorbeeld. Of....dan spuugt de printer de brieven uit. 

Dolfje schreef op 13-08-2024 om 14:12:

[..]

Ik ook nog 4 weken

Zo dat is nog lang.. dan is het bij mij een heel stuk eerder

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.